Minkä takia heteroiden pitää tunkea itsensä homojen yökerhoon?
Kun valittavana on kaupungin kaikki muutkin paikat, mutta silti on pakko mennä pilaamaan kaupungin ainoa homoyökerho.
Kommentit (52)
Taitaa Supolla olla vaikeuksia tarkistaa taustoja kun ei enää liiku ravintoloissa eikä edes lue Hesaria.
Olisiko siinä markkinarakoa että homot parittelisivat häkissä ja sitä pääsisi maksusta katsomaan.
Jos menee homobaariin, on rikollinen, ei palkata töihin. Jos ei käy homobaarissa, on silti rikollinen, ei palkata silti töihin.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei lukenut tuota juttua. Siinä luki, että naiset tulevat sinne, koska ovat kyllästyneet miesten seksuaaliseen häirintään ja lähentelyihin heteropaikoissa. Noissa naiset saavat olla rauhassa siltä. Ja tottakai sitten nämä kikkelikallet eli muna pystyssä naisten perässä juoksevat miehet tunkevat myös noihin. Himoja ei haittaa heteronaiset, mutta nämä heteromiehet, jotka noiden perässä tulevat, haittaavat.
Jos heteronaiset saavat mennä homobaariin, niin millä logiikalla heteromiehiltä pitäisi estää pääsy sinne?
Kerran elämässäni kävin vahvasti naisvoittoisessa seurassa homobaarissa Helsingissä yliopiston bileiden jatkona. Kävin vessassa kusella ja eikös siellä heti ollut parvi homoja kuvaamassa kahden toisen homon panemista vessakopissa. Yksi kerta riitti.
Heterona alkaa jo ihmettelemään missä naisia saa lähestyä kun yökerhotkin ovat kiellettyjä paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bilettäviä ja yhden illan hoitoja etsiviä seksuaalivähemmistöjä tullaan katselemaan vähän kuin simpansseja eläintarhaan.
No eikös heterotkin biletä ja etsi yhden illan juttuja vai miten niin on niin paljon heterobaareja sitten?
Ja missä ne homot ja lesbot sitten etsivät pitkäaikaista seuraa kun ei saa ravintoloissa käydä, ei saa deittipalstoja käyttää, töissä ei saa käydä ?
Ei olemassa mitään heterobaareja. On baareja kaikille ja sitten on ahdasmielisiä homobaareja, joissa ei ahdasmielisten homojen mielestä muut saisi käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena kiva kun saa tanssia rauhassa ilman, että joku änkeää hipelöimään heti. Tästä syystä siis itse kävin joskus nuorena. Mutta vesittyy tietysti heti jos heteromiehet eksyy paikalle.
Minä minä minä ja minun tarpeeni.
Ap
Juurikin noin Homot ovat huudelleet jo pitkään....minä minä minä
Vierailija kirjoitti:
Miten mikään ravitsemusliike voi nykypäivänä ruveta valikoimaan asiakkaitaan seksuaalisen suuntautuneisuuden perusteella?
Eihän se valikoikaan. Eikös ongelma ollut just se, että homobaariin tulee heteroita eli heillä on pääsy liikkeeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mikään ravitsemusliike voi nykypäivänä ruveta valikoimaan asiakkaitaan seksuaalisen suuntautuneisuuden perusteella?
Eihän se valikoikaan. Eikös ongelma ollut just se, että homobaariin tulee heteroita eli heillä on pääsy liikkeeseen
Niin. Ihmisten pitäisi osata ihan itse miettiä pitääkö heidän mennä juuri tiettyyn paikkaan. Se että jonnekin on vapaa pääsy, ei tarkoita sitä, että sinne meneminen olisi hyvätapaista.
Ap
Koska naiset menevät homobaariin bilettämään saadakseen olla miehiltä rauhassa mutta homobaarissa onkin heteromiehiä susina lampaan vaatteissa 😅
Me ratkaistiin tuo ongelma jo keskikoulussa. Luokan homon selkään liimattiin lappu jossa luki 'varokaa, olen homo'.