Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomeen lentänyt venäläinen drooni. Onko Suomi sodassa nyt?

Vierailija
03.09.2026 |

Kommentit (286)

Vierailija
241/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Igorin hokija on kyllä hemmetin nolo tapaus. Et edistä mitään asiaa nolaamalla itsesi tuolla tavalla. Ihan oikeasti, keksisit jotain muuta kun tuon ummehtuneen lauseen kuten muutkin sinulle jo sanoi. Saat normaalit isänmaalliset ihmiset näyttämään ihan idiooteilta ja junteilta tällä Igor hokemallasi. 

Kovasti sinun tunteisiisi tuntuu menevän. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Sinullahan se vaikuttaa nyt tunteisiin menevän, kun sinulle useampi on tätä täysin samaa sanonut. Onhan tollanen ikivanhan ummehtuneen hokeminen nyt oikeasti todella noloa ja lapsellista. Vaihda jankutusta. 

- Eri

Igor käyttää paradoksaalisesti nimimerkkiä Eri silloin, kun haluaa kehua itse itseään, olla samaa mieltä itsensä kanssa. 

Erikoista vaan että inceleistä ja persuista alati jankuttava pakkomielteinen käyttää ihan samoja "eri" nimimerkkejä ja kirjoittaa samoja kirjoitusvirheitä. 

Pitäskö sun ottaa hankkii jotain hoitoa, et kuullosta terveeltä. 

Kalikka kalahti, Igor älähti (voi olla että tämä suomalainen sananlasku ei ehkä avaudu Igorille)

Minua kiinnosta että oletko koskaam miettinyt miksi sukulaisesi ja tuttavasi välttelevät sinua? 

Vierailija
242/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän narratiivi on määräillä naapurikansojen asioista, sekä imperialismi pahimmillaan. Muuta ei ole. Jos nuo em. hiipuvat, tai loppuvat, se on venäjän loppu. Valtion ja "kansan" yhtenäisyys  perustuu tuohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoa jankkaava on 100% ruma piilohomo ry ssä pietarista

Ai Kostiko se onkin? Lebedev itse.

Vierailija
244/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Igor trollia, on vainoharhaista jankkaajaa, on lukutaidotonta kommenttien sekoittajaa. Huh mikä meininki. Tulis vaan se pommi ja tappais teidät kaikki. 

Sinun ongelmiisi on yksinkertainen ratkaisu. Tapa itsesi. Se on katsos epätodennäköistä että pääsisit kaikista muista eroon sillä että nämä kuolisivat kaikki johonkin pommiin. Mutta tappamalla itse itsesi pääset takuuvarmasti kaikista eroon.

Vierailija
245/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Igorin hokija on kyllä hemmetin nolo tapaus. Et edistä mitään asiaa nolaamalla itsesi tuolla tavalla. Ihan oikeasti, keksisit jotain muuta kun tuon ummehtuneen lauseen kuten muutkin sinulle jo sanoi. Saat normaalit isänmaalliset ihmiset näyttämään ihan idiooteilta ja junteilta tällä Igor hokemallasi. 

Kovasti sinun tunteisiisi tuntuu menevän. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Sinullahan se vaikuttaa nyt tunteisiin menevän, kun sinulle useampi on tätä täysin samaa sanonut. Onhan tollanen ikivanhan ummehtuneen hokeminen nyt oikeasti todella noloa ja lapsellista. Vaihda jankutusta. 

- Eri

Igor käyttää paradoksaalisesti nimimerkkiä Eri silloin, kun haluaa kehua itse itseään, olla samaa mieltä itsensä kanssa. 

Erikoista vaan että inceleistä ja persuista alati jankuttava pakkomielteinen käyttää ihan samoja "eri" nimimerkkejä ja kirjoittaa samoja kirjoitusvirheitä. 

Kalikka kalahti, Igor älähti (voi olla että tämä suomalainen sananlasku ei ehkä avaudu Igorille)

Minua kiinnosta että oletko koskaam miettinyt miksi sukulaisesi ja tuttavasi välttelevät sinua? 

KOSKAAM! PERSUT! INCEL! 

JAUHOJENGI!

Vierailija
246/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On Igor trollia, on vainoharhaista jankkaajaa, on lukutaidotonta kommenttien sekoittajaa. Huh mikä meininki. Tulis vaan se pommi ja tappais teidät kaikki. 

T. eri upseeri eläkkeeltä omakotitalosta stadista parvekkeelta missä ei edes ole parveketta

Oletko jotenkin vammainen vai etkö vain osaa lukea? On noloa sekoittaa kommentit, vielä nolompaa on mainostaa sitä tyhmyyttään kokoajan. 

Minä olen ihan tavallinen suomalainen ihminen. Sinä taas tunnut olevan jotenkin vajaaälyinen jos kuvittelet että uskomme sinun olevan useampi eri henkilö jotka kirjoittelevat ihan täsmälleen samoja asioita ja samoilla kirjoitusvirheillä.

En todellakaan usko että olet suomalainen kun sitä erikseen niin kovasti painotat. Siitä valehtelusi huomaa. Vaikutat r y s s ä l t ä joka haluaisi olla suomalainen. 

Vierailija
247/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis niille on tietenkin ohjeistettu miten toimia (kuin ärsyttävä apina), ja tuo sairaaksi/hoitoa tarvitsevaksi kutsuminen on niiden vakiotaktiikka

Vierailija
248/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Eri

KOSKAAM! PERSUT! INCEL! 

JAUHOJENGI!

Onko isokin vika päässä? 

Vierailija
249/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. eri upseeri eläkkeeltä omakotitalosta stadista parvekkeelta missä ei edes ole parveketta

Oletko jotenkin vammainen vai etkö vain osaa lukea? On noloa sekoittaa kommentit, vielä nolompaa on mainostaa sitä tyhmyyttään kokoajan. 

Minä olen ihan tavallinen suomalainen ihminen. Sinä taas tunnut olevan jotenkin vajaaälyinen jos kuvittelet että uskomme sinun olevan useampi eri henkilö jotka kirjoittelevat ihan täsmälleen samoja asioita ja samoilla kirjoitusvirheillä.

En todellakaan usko että olet suomalainen kun sitä erikseen niin kovasti painotat. Siitä valehtelusi huomaa. Vaikutat r y s s ä l t ä joka haluaisi olla suomalainen. 

Selkee ruslandis. 

Vierailija
250/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjä omasta mielestään sotii jo meitä vastaan.

Harmi vaan kun kukaan ei haluaisi sotia venäjän kanssa, mutta ei ne osaa hakea huomiota mitenkään muuten.

Kyllä se oli Suomi, joka aloitti tämän sodan jo vuonna 2022 aloittaessaan Ukrainan aseistamisen ja osallistuessaan taloussaartoon Venäjää vastaan.

Kyllä kai se on Suomenkin katsottava oma etunsa ja varustauduttava ja luotava suhteita silloin, kun vainovenäläinen on taas sotajalalla ja täysin syyttä se tänne ryntäisi, kun voisivat herrat siellä teidän duumassa olla väillä tykkäämättä paskaa joka asiasta ja ryhtyä elämään ihmisiksi. Mikä oikeus se venäläisillä on määrätä toisten asioista?

Hyvä, että myönnät Suomen provokaation. Meille täysin vieraan ja merkityksettömän Ukrainan takia

Oletko lapsi? Onko äidin ja isin lupa olla netissä vielä tähän aikaan? Aikuisen ihmisen touhuja kun tuo sinun jankutuksesi ei ole.

Venäjä määrittelee mikä on provokaatiota ja mikä ei. Jokainen voi päätellä lopputuloksen.

Näin avoimesti Igor myöntää, miten hän on imperialistisesta, isovenäläisestä isänmaastaan ylpeä.

Vierailija
251/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkee ruslandis. 

Tatjaana tahtoisi kovasti olla Jaana. Vaan mihinpä r y s s ä pilkuistaan pääsisi. 

Vierailija
252/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plus samat tahattomat sanavalinnat ja kielelliset maneerit. Käsiala.

Vierailija
253/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjän narratiivi on määräillä naapurikansojen asioista, sekä imperialismi pahimmillaan. Muuta ei ole. Jos nuo em. hiipuvat, tai loppuvat, se on venäjän loppu. Valtion ja "kansan" yhtenäisyys  perustuu tuohon.

Ja se myös loppunee nyt. Ihmiskunta on jo kehittynyt "ulos" tuosta kuviosta. Venäjä tai Pulteri elää menneessä maailmassa ja kuvittelee, että tuo sama vanha alistaminen toimii vieläkin. Ei toimi. Siitä on jo kasvettu ja menty eteenpäin ihmiskuntana huimasti.

Vierailija
254/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa syttyä jos on syttyäkseen, ei haittaa minua. 

Loppuu vauvapalstakin. Mikä eteen?

Ei ainakaan penistä.

Vierailija
255/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Igor jankkaaja on luultavasti itse rys sä. 

Vierailija
256/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Igor jankkaaja on luultavasti itse rys sä. 

Hokee tota Igoria ja väittää olevansa venäjä vihaaja ettei paljastu todellinen kansalaisuus. Kyllä teidät r y s s ä t tiedetään. 

Vierailija
257/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan päivittäinen parru pyllyyn rysy

Vierailija
258/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Lähtekääs rajalle, ovat just tulossa yli. 

Vierailija
259/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun ongelmiisi on yksinkertainen ratkaisu. Tapa itsesi. Se on katsos epätodennäköistä että pääsisit kaikista muista eroon sillä että nämä kuolisivat kaikki johonkin pommiin. Mutta tappamalla itse itsesi pääset takuuvarmasti kaikista eroon.

Totta kyllä tuokin. Pääsee edesmenneiden ystävien kanssa järjestämään kunnon jälleentapaamisjuhlat! Hyvää musaa soimaan ja tanssimaan! Laulu raikaa ja syömme täytekakkua. Ja on siellä miehille vapaita naisia ja naisille vapaita miehiä.

Vierailija
260/286 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Eri

KOSKAAM! PERSUT! INCEL! 

JAUHOJENGI!

Onko isokin vika päässä? 

Sanoisin että kyllä sinulla aika iso vika on. Ei kukaan tervepäinen jankuta samoja asioita muka eri henkilöinä tuntitolkulla ja vielä kiukuttele kuin pikkulapsi jos joku epäilee.