Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirvittää jo tulevat hautajaiset tuon miehen takia

Vierailija
20.08.2024 |

Ihan hyvä mies, mutta tilannetajua ei yhtään. Se kun näkee pitkästä aikaa minun sukulaisiani niin juttua tulee eikä vaan voi olla hiljaa. Omista asioistaan pölpöttää vaikka olen sitä jo etukäteen kieltänyt.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään tuppisuu, niitähän riittää. 

Vierailija
2/19 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskos se parempi että juttelisin sinun asioistasi? Kertoisin koko suvulle siinä kukkia arkulle laskiessamme kuinka tiukka on alapääsi, olette tiukkapinppistä sukua. T: miehesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hautajaisissa pitää kunnioittaa tilaisuutta ja leskeä, eikä helvetissä selosteta, minkä kokoisen kalan on saanut.

- ap

Vierailija
4/19 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskos se parempi että juttelisin sinun asioistasi? Kertoisin koko suvulle siinä kukkia arkulle laskiessamme kuinka tiukka on alapääsi, olette tiukkapinppistä sukua. T: miehesi

No tätä ei pitäisi edes noteerata. Vähän taitaa olla yksinkertainen kommentoija.

Vierailija
5/19 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisesti kömpelöt ihmiset voivat myös korvata laatua määrällä, eli hölötyksellä. Tiedän koska olen itse tähän syyllinen. Parasta on vain välttää tilanteita.

Vierailija
6/19 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisesti kömpelöt ihmiset voivat myös korvata laatua määrällä, eli hölötyksellä. Tiedän koska olen itse tähän syyllinen. Parasta on vain välttää tilanteita.

Senkin ymmärrän. Mies on aina ollut johtavassa asemassa ja tottunut ottamaan tilanteen haltuun. Joku häneltä kuitenkin puuttuu, kun ei ymmärrä, että itseään ei pidä kaikissa tilanteissa tuoda tykö.

- ap

Vierailija
7/19 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella,että mies puhuu, vaikka sinä olet kieltänyt.

Vierailija
8/19 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mies sulla. Varmasti piristää montaa ihmistä siellä maahanlaskejaisissa.

Vierailija
9/19 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva mies sulla. Varmasti piristää montaa ihmistä siellä maahanlaskejaisissa.

Olen nyt nätisti tsempannut häntä. Eniten harmittaa, kun itsellä ei vieläkään ole tilaisuuteen sopia vaatteita.

- ap

Vierailija
10/19 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä hieman tilannetajuttoman narsistin vikaa? 

Vierailija
11/19 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä hieman tilannetajuttoman narsistin vikaa?

Tilannetajuttomuus ja karjalainen mies. 

- ap

Vierailija
12/19 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mies ei tottele sinua. Törkeetä, jätä se sika.

Vierailija
13/19 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luontaisesti tuppisuut pitävät lähes kaikkea puhetta turhana hölötöksenä. Jos ihminen ei sano mitään,  niin mistä sitä pitäisi päätellä mitä hänen päässään liikkuu? Ilmeistä ja eleistä?

Vierailija
14/19 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mies ei tottele sinua. Törkeetä, jätä se sika.

Oletko siis sitä mieltä, että hautajaisissa hölötetään, mitä mieleen tulee? Omasta mielestäni tilaisuutta pitää kunnioittaa vaikka miestä pitää asiassa vähän neuvoa.

Vierailija
15/19 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se pois sukusi hautajaisista. Eikö hautajaiset ole kohta pilalla, jos ei tolkkua tule.

Vierailija
16/19 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luontaisesti tuppisuut pitävät lähes kaikkea puhetta turhana hölötöksenä. Jos ihminen ei sano mitään,  niin mistä sitä pitäisi päätellä mitä hänen päässään liikkuu? Ilmeistä ja eleistä?

No pakkohan sinunkin on ymmärtää, että on tilaisuuksia, missä käyttäydytään eikä päästellä suusta mitä tahansa. Ihmisten kanssa voi keskustella asiallisesti.

Vierailija
17/19 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se pois sukusi hautajaisista. Eikö hautajaiset ole kohta pilalla, jos ei tolkkua tule.

Näinhän tämä tietenkin täällä tulkitaan. Peijaiset pilalla.

Vierailija
18/19 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on erikoisempi ongelma. Ehkä vaan kiinnität häneen liikaa huomiota? 

Vierailija
19/19 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti vainaja oli sinun sukulaisesi? Mihin siellä hautajaisissa tilannetajutonta miestäsi oikein tarvitaan? Jätä kotiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi