Koristeita Minttuviinapulloista?
Tekisitkö koristeita Minttuviinapulloista kotiisi?
Kommentit (170)
Jännä nähdä miten helposti jonkun/jotkut voi saada totaalisesti pois raiteiltaan, antaa vain täysin kohtuuttomaan kommenttiin yhtäläisen vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tuntuu nyt unohtuvan, että ne pullot on pitänyt ensin ostaa ja tyhjentää ja tuskinpa viemäriin.
Niinpä. Mutta suurin osa keskustelijoista kiirehtii puolustamaan Päiviä, koska Päiviä on pilkannut Riikka Purra. Kun kaikki asiat nähdään ideologisten lasien läpi, syntyy juuri tällaista keskustelua, jossa se itse pääasia unohtuu ja sivuseikoista tulee se tärkein asia. Tämä ketju todistaa jälleen kerran, kuinka henkisesti alamittaista keskustelu tällä palstalla on tosiasiallisesti, kun palstaa dominoivat huumorintajuttomat, älyllisesti yksinkertaiset vasemmistolaiset.
Koska suurin osa ajattelee aivoillaan ja eivät mene julkaisemaan tuollaista kuraa kuten Purra. Siis mässäilee jollain kuvitellulla alkoholismilla? Lukekaa nyt rivien välistä!
Elämme muuten kummallista aikaa, kun persuilla ja kokoomuslaisilla, oikeistolaisilla menestyjillä ja perintöprinsseillä, ei ole mitään itsesensuuria. Polkevat surutta köyhät ja elämässään epäonnistuneet, ja julkisesti. Toivon jokaiselle heistä isoa opettavaista onnettomuutta tai vakavaa sairautta. Vetää muuten nöyräksi. Huumorintajua ja empatiaa kun ei pysty valitettavasti opettamaan.
Keuruulainen Päivi Kuitunen pikemminkin nälvi köyhäksi tekeytyneenä pikemminkin Riikka Purraa tämä terveysjuomasta. Kuitunen oli niin taitava, että moni kansanedustaja yhtyi Purraa solvanneeseen huutokuoroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tiedä, että ihmiset tekee jopa tyhjistä kahvipaketeista kasseja itselleen? Monet ihmiset ovat niin näppäriä käsistään, että voivat tehdä paljon sellaista, mitä persu ei osaa edes ajatella.
Vain mummot 70-luvulla tekivät kahvipaketeista koristeita.
Ne ei olleet mitään koristeita, vaan tarve-esineitä. Mattoja, vessanmattoja ja kauppakasseja.
Vierailija kirjoitti:
Kun Sanna Marin juhli tuhansien eurojen muotivaatteet päällä niin se oli naisia voimaannuttava kokemus mutta kun Riikka Purra teki smootien oli se eliitin harrastus.
Smoothie on kallista. Muotimekko on kallista mutta eri syystä, ei sitä kukaan pidä joka aamu aamupalalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tuntuu nyt unohtuvan, että ne pullot on pitänyt ensin ostaa ja tyhjentää ja tuskinpa viemäriin.
Niinpä. Mutta suurin osa keskustelijoista kiirehtii puolustamaan Päiviä, koska Päiviä on pilkannut Riikka Purra. Kun kaikki asiat nähdään ideologisten lasien läpi, syntyy juuri tällaista keskustelua, jossa se itse pääasia unohtuu ja sivuseikoista tulee se tärkein asia. Tämä ketju todistaa jälleen kerran, kuinka henkisesti alamittaista keskustelu tällä palstalla on tosiasiallisesti, kun palstaa dominoivat huumorintajuttomat, älyllisesti yksinkertaiset vasemmistolaiset.
Koska suurin osa ajattelee aivoillaan ja eivät mene julkaisemaan tuollaista kuraa kuten Purra. Siis mässäilee jollain kuvitellulla alkoholismilla? Lukekaa nyt rivien välistä!
Elämme muuten kummallista aikaa, kun persuilla ja kokoomuslaisilla, oikeistolaisilla menestyjillä ja perintöprinsseillä, ei ole mitään itsesensuuria. Polkevat surutta köyhät ja elämässään epäonnistuneet, ja julkisesti. Toivon jokaiselle heistä isoa opettavaista onnettomuutta tai vakavaa sairautta. Vetää muuten nöyräksi. Huumorintajua ja empatiaa kun ei pysty valitettavasti opettamaan.
Joskus ihmisen pitää oppia kantapään kautta, näinhän se on.
Vierailija kirjoitti:
Keuruulainen Päivi Kuitunen pikemminkin nälvi köyhäksi tekeytyneenä pikemminkin Riikka Purraa tämä terveysjuomasta. Kuitunen oli niin taitava, että moni kansanedustaja yhtyi Purraa solvanneeseen huutokuoroon.
Purra on oikeassa, sitä ei haluta uskoa, koska hulluksi leimaaminen on helppoa Jollekin maistuu minttuviina, jollekin viherjuoma.
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen juttu. Itse olen aina ihaillut Purran viitseliäisyyttä väkertää smootheja ja salaatteja. Tosi upean näköisiä ja varmasti hyviä. Olisiko Päivi salaa vähän kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tiedä, että ihmiset tekee jopa tyhjistä kahvipaketeista kasseja itselleen? Monet ihmiset ovat niin näppäriä käsistään, että voivat tehdä paljon sellaista, mitä persu ei osaa edes ajatella.
Ne ei olleet mitään koristeita, vaan tarve-esineitä. Mattoja, vessanmattoja ja kauppakasseja.
ja kierrätystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen juttu. Itse olen aina ihaillut Purran viitseliäisyyttä väkertää smootheja ja salaatteja. Tosi upean näköisiä ja varmasti hyviä. Olisiko Päivi salaa vähän kateellinen?
Ei vaan Päivi tietää elävästä elämästä enemmän, tuttujensa kohtaloiden myötä. Vaikka Purralla olisi samoja kokemuksia niin ymmärryksessä se ei kylläkään näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Sanna Marin juhli tuhansien eurojen muotivaatteet päällä niin se oli naisia voimaannuttava kokemus mutta kun Riikka Purra teki smootien oli se eliitin harrastus.
Smoothie on kallista. Muotimekko on kallista mutta eri syystä, ei sitä kukaan pidä joka aamu aamupalalla.
Smoothie ei todellakaan ole kallista.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti Päivi on juonut ainakin osan niistä minttuviinoista itse. Jutussa hän kuitenkin viittaa siihen, että hänen oma tilanteensa ei olisi kaikkein huonoimmasta päästä. Hän on siis ehkä nähnyt tilanteita, joissa ei todella voi tehdä niitä smoothieita joka päivä. Syitä voi tässä nyt vain arvella. Minttuviinakoristeet kuitenkin viittaavat jonkinasteiseen alkoholinkäyttöön Päivin lähipiirissä. Alkoholilla usein paetaan jotakin asiaa, tai sitten on ihan vain jo fyysinen riippuvuus siihen. Riikka Purra on puhunut julkisesti äitinsä alkoholismista ja tarpeesta suorittaa ja hallita/kontrolloida. Purra pakenee siis omia asioitaan päivittäisiin smoothierutiineihin ja siihen jo mainittuun suorittamiseen. Lopulta Päivi lähipiireineen ja Riikka Purra piirteineen eivät varmaan ole kovinkaan erilaisia. Ovat vain löytäneet erilaisia tapoja kanavoida hankalia asioitaan.
Mulle tuli ihan sama mieleen, että Päivi ja Riikka on samiksia, mutta eivät vaan tajua sitä itse. Someystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purran smoothien hinta on 5-8€, onko sulla varaa kitata päivittäin tai edes kolme kertaa viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Smoothie on erittäin halpa aamupala ja budjettiystävällistä, kunhan sen tekee itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja kierrätystä
Kahvi oli halpaa ja sitä juotiin paljon. Kekseliäät naiset keksivät kierrättää pakkaukset, joita ei voinut polttaa eikä laittaa tunkiolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purran smoothien hinta on 5-8€, onko sulla varaa kitata päivittäin tai edes kolme kertaa viikossa?
Syön marjat marjoina. Ovat terveellisempiä kokonaisina. Enkä jaksa surautella niitä smoothieita. Avokadot ja pinaatit syön munakkaan kanssa. En ole vegaani.
Voi minua juoppoa ja koko meidän perhettä! Meillä on kellarissa varmaan ainakin 100 tyhjää pulloa. Tai no nyt ehkä enää 50, kun äskettäin keitin marjat mehuksi. Loput on tarkoitus täyttää omenamehulla. Ja niitä tyhjiä pulloja olen haalinut mistä milloinkin. Saattaa olla jopa kyseinen paholaisen pullo eli Minttuviina! Tosin yritän löytää mieluummin litran tai jopa isompia pulloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan Päivi tietää elävästä elämästä enemmän, tuttujensa kohtaloiden myötä. Vaikka Purralla olisi samoja kokemuksia niin ymmärryksessä se ei kylläkään näy.
Joo mutta silloin kun sulla on jostain asiasta paha trauma, niin se voi estää ymmärtämistä. Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijana olen väärä ihminen vastaamaan tähän kysymykseen, valintoja, valintoja ja valintoja. Iltalehti laski, jos tällaisen smoothien söisi jokaisena vuoden päivänä, se keventäisi kukkaroa 3102 euron verran, eli minulla menee vuodessa paljon enemmän paljon turhempaakin.