Koristeita Minttuviinapulloista?
Tekisitkö koristeita Minttuviinapulloista kotiisi?
Kommentit (89)
Etkö tiedä, että ihmiset tekee jopa tyhjistä kahvipaketeista kasseja itselleen? Monet ihmiset ovat niin näppäriä käsistään, että voivat tehdä paljon sellaista, mitä persu ei osaa edes ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Etkö tiedä, että ihmiset tekee jopa tyhjistä kahvipaketeista kasseja itselleen? Monet ihmiset ovat niin näppäriä käsistään, että voivat tehdä paljon sellaista, mitä persu ei osaa edes ajatella.
Tiedän toki, mutta tekisitkö itse koristeita Minttuviinapulloista kotiisi?
Köyhällä on varaa vain Minttuviinapulloihin. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vänkyti vänkyti
En tekisi, mutta Päivi Keurulainen vai mikä hänen nimensä nyt taas olikaan voi aivan hyvin pitää minttuviinakoristeita kodissaan. Päivi Keurulainen ei ole Riikka Purran alkoholiin kuollut äiti. Senhän vuoksi Purralla on tuollaisia antipatioita ja muutenkin kummallista jäykkyyttä ja unelmia päästä naistenlehtien kansiin. Päivi Keurulainen on täysin ulkopuolinen ihminen tässä, ja Purra on typerä ja sokea itselleen. Valistunut mielipiteeni tästä keissistä.
Eräässä taidemuseossa olen nähnyt kattokruunun muotoon tehdyn viritelmän, jossa roikkui pieniä viinapulloja. Etiketit oli pesty pois.
Mitä täällä tapahtuu? 😂😂😂
Ja kunnon uhriutuminen perään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät mitä koristeita ja mihin?
Mikä ihmeen minttuviina? Se on likööriä eikä mitään viinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vänkyti vänkyti
Päivi, Päivi...
Ota Minttuviinaa, se helpottaa oloa.
Pullo kuin pullo. Lasipulloja on käytytetty iänkaiken kynttiläjalkoina. Niistä on tehty lyhtyjä ym. Minä olen tehnyt lasten sosepurkeista tuikkukynttilöille lyhtyjä, eikä kukaan ole, ainakaan ääneen, epäillyt minun olevan soseaddikti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät mitä koristeita ja mihin?
Se ei ole se pääasia tässä. Pääasia on Minttuviinapullojen käyttö koristeena. Wt-hälytys päälle nyt!
Ihmiset nyt ovat erilaisia. Meiltä löytyy tällä hetkellä useita pieniä Fernet Branca -pulloja, koska ne eivät mene läpi pullonpalautusautomaatista. Vasta jokunen viikko sitten mietin niiden uusiokäyttöä. Kävi mielessä juurikin pestä ne ja tehdä niistä jokin juttu. Sisälle voisi laittaa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Köyhällä on varaa vain Minttuviinapulloihin. 🤣
🤣🤣🤣
Sinä haluat jotenkin pilkata tätä ihmistä, jolle Purra kommentoi Minttuviina-pulloista?
Se Purran smoothien hinta on yli 8 euroa, paljonko maksaa Minttuviina-pullo?
Vierailija kirjoitti:
En tekisi, mutta Päivi Keurulainen vai mikä hänen nimensä nyt taas olikaan voi aivan hyvin pitää minttuviinakoristeita kodissaan. Päivi Keurulainen ei ole Riikka Purran alkoholiin kuollut äiti. Senhän vuoksi Purralla on tuollaisia antipatioita ja muutenkin kummallista jäykkyyttä ja unelmia päästä naistenlehtien kansiin. Päivi Keurulainen on täysin ulkopuolinen ihminen tässä, ja Purra on typerä ja sokea itselleen. Valistunut mielipiteeni tästä keissistä.
Minullakin on alkoholia ja koristepulloja kotonani. En juo, käytän ruuanlaittoon. Osa on vanhoja lahjoja tai ostettu muinoin juhliin skoolaukseen.
Kunnon alkoholisti wt-meininkiä Päiviltä. Ja osa keskustelijoista ei ymmärrä lainkaan asian ironiaa...
Purra oikein meni siis katsomaan kommentoijan profiilia? Onpa luppoaikaa kyllä kun oikein otti asiakseen vastata takaisin tuollain ja kaiveli vielä jotain mihin tarttuisi. Säälittävää....
Purran asiaton hyökkäily on asiatonta ja törppöä. Sitä eivät toisen kodissa näkyvät pullot muuksi muuta. Eikä se, että joku olisi oikeasti tiedetty alkoholistiksi. Yhtä törppö on jankkaava puolustajansa. Mikä siinä minttuviinassa nyt niin iskee tajuntaan. Olisiko ollut parempi, jos pöydällä olisi ollut punkkutonkkia tai kuoharipulloja. On vissiin parempaa juopottelua ryystää niitä.
Alas on vajonnut poliitikkojen toiminta somessa.
Aika paha 😬 Viinapullot koristeena on kyllä ehtaa wt:tä