enskojen kesäkuun treffit mansesterissa (tampereella:))
eli mitäs ootte mieltä, kai me ainakin vielä ens kuussa pidetään kiinni tuosta tutusta treffiajasta, eli kuukauden ekana keskiviikkona klo 13? jos vaikka sitten heinäkuussa kattoo et jos ei tulijoita oo niin jätetään väliin.
eli ens viikolla ois keskiviikko 6.6. ja aika olisi varmaan se tuttu klo 13. paikkaa voidaan mun puolesta vaihtaakin jos joku haluaa ulkona olla.
(periaatteessa esim meillekin vois kyllä tulla jos halutaan vaikka grilli-treffejä pitää? mutta tämä vain ilmoille heitettynä ajatuksena)
meillä on neuvola siinä aamulla, mut treffeille ollaan kyllä tulossa ronjan kanssa.
Kommentit (15)
tullaan jos Milo ei ole hirveän kipeä kun meillä on huomenna maitoaltistus. Nyt vasta taas pääsin nettiin kun meillä näköjään toimii netti vaan kerran viikossa... omituista. Meille sopii että jos ekaks nähdään Siperiassa ja sitten vaikka sinne puistoon. Hienoa ilmaa on ainakin luvattu : )
Hermione ja Milo (2 päivää vailla 4kk)
Lyödään nyt lukkoon se, että nähdään ensin klo 13 siperiassa ja siitä sitten halukkaat sinne puistoon :)
Minä tuon mukanani vielä siskopuoleni ja hänen 7kk tyttönsä (asuvat Espoossa ja ovat pe asti Treella) :)
Minä täällä nyt taas...
Mä joudun valitettavasti perumaan meidän tulon... ei yksinkertaisesti oo varaa bensaan...
mutta sitten Amylla nähään!
napero
Me jätetään Aksun kans nyt väliin kun ei tota jätkää oikein saa missään kahvilassa enää viihtymään kymmentä minuuttia pitempään joten jäädään kotiin ulkoilemaan.
Mekään ei Heidin kans tullakaan, kun lähetäänki JUST NYT extempore-reissulle Hankasalmelle. Tullaan sieltä joko pe-la TAI vasta ens viikolla. Joten ens kertaan sitte... Moi moi.
Burde ja Heidi 8kk
mulla on jo kalenteriin päivä varattuna ollut pidemmän aikaa!
-Osse ja typykkä
Mekin päästään taas välillä mukaan :) Jos vaan ilmaa on niin mä kyllä kannattaisin ulkoilua... Aksu ei oikein paikallaan viihdy istumassa enää, mutta kyllä me tullaan vaikka sisälläkin oltais. Paikan ei oo väliä
Vaikka viimeksi sanoin, ettei tulla, mutta tulin toiseen johtopäätökseen, kyllähän mä teitä haluun silti nähä, vaikka suurimman (?) osan kanssa nähdään sit la 16.6kin... heh!
Mä kanssa äänestän " ulkoilua" mutta toki tullaan vaikka sisälläkin oltaisiin... Joten paikalla ei oo mitään väliä.
napero ja eetukka
Täällä nostelen aikani kuluksi pinoa, eihän näihin treffeihin oo kuin viikko aikaa!!!
napero ja nukkuva Eetu
Hei, eikös muka oo kukaan muu tulossa???
MM, Burde, Hermione yms...
napero ja Eetu
No siis tokihan me ollaan Häydin kanssa tulossa!! :) En vaan oo huomannu tätä pinoo ennen.
Meille käy ulkoilu kans! No mentäiskö pikku kakkosen puistoon jos ei sada. Jos sataa, ni kantapaikkaan?
Burde ja Heidi 8kk
Mä en nyt sitten tiedäkään päästäänkö me tulemaan... Se perhanan raha, tai siis se kun ei sitä oo... Mutta mä mietin ja pohdin vielä...
napero, mietteissään
Me tullaan myöskin Iitukan kanssa. Mä kyllä haluaisin mieluummin sisälle, kun Idalla on ruoka-aikakin juuri klo 13 aikaan?
Se mun raskaana oleva kaverikin tulee taas, jos nähdään sisällä. Hällä kun ei ole vielä lasta minkä perässä juosta ;)
tehdäänkö vaikka niin, että tavataan ihan normaalisti ziperiassa ja lähdetään vaikka siitä sit jossain vaiheessa esim. Pikku kakkosen puistoon tms.
Eiks se olis ihan hyvä suunnitelma?! ;)
Burde ja Heidi 8kk
meille käy ihan miten vaan kun ruoka-aika on jo ennen treffejä. ut toi burden ajatus kyllä kuulosti musta hyvältä.
tikru