♥ kesäkerttujen yahoo postituslista ♥
tulkaas tännekkin meitä moikkaamaan :)
http://groups.yahoo.com/group/kesakerttuaidit/
just nyt ollaan suunnittelemassa mahdollista tapaamistakin :DD
terkuin krisse ja aurora 2kk 2pv
Kommentit (4)
eilen illalla en ollutkaan koneella käymässä kun tämä mamma pääs pitkästä aikaa miehen kanssa kaupungille ja kivaa oli :)
ihan hienosti ootkin jo osannut jo laitella tietoja tuolla yahoossa :D
jotenkin sitä tuli tuonne yahooseen jämähdettyä kun siellä on jotenkin helpompaa tuo kirjoittelu
ja vaikka se saattaisi aluksi näyttää monimutkaiselta niin ei se oo :)) ja me neuvotaan kyllä
nyt täälläkin kävi kutsu... joten kahtellaan
krisse,tytöt ja " arska" 2kk ja rapiat
toisellekin puolelle, kun täältä nuo tutut nimimerkit tosiaan on katoilemassa kuten anninapa totesi - tai sitten kaikilla on niin kiireinen perhe-elämä vauvojen kanssa että kirjoittelu jää (tunnustaudun itse tähän joukkoon).
Eli jos saisi jäsenyyden -kiitos! :)
Mukana oon ollu koko odotusajan ja vielä vauva palstallakin jutellu -ehkä enimmäkseen kuitenki lukenu.
Alide ja rinnalla nukkuva Muru 5vk 6pvää
Oon käyny kattomassa sitä yahoon juttua, mutta saisko vähän opastusta miten toimitaan????
Meinaan tuo englanninkielinen ohjelma jotenkin tuntuu vieraalta...
Terveisin " Do you speak London"
kävin ilmoittautumassa yahoohon, hyväksytkö mut sinne? mites se nyt sit käytännössä tapahtuu?
antibioottikuuri loppui ja neiti on sen jälkeen ollu paremmalla tuulella, mahavaivat helpotti. tänään on hymyillyt koko päivän.
en nyt jaksa enempää kirjoittaa kun pitää taas yhdellä kädellä naputella. palailen paremmalla ajalla.
tytteli-83 ja ella 2kk