Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^* HelmenKalastajat vko 22 *^^^

28.05.2007 |

Avataanpa tälle viikolle uusi pino, kun ei oo kukaan sitä vielä tehnyt. En tiedä olisiko pitäny laittaa alkuviikolle oma, kun meitä kalastajia alkaa olla jo melko sakki ja viime viikon pino paisu jo aika pitkäksi.. Mukava niin. :)

Täällä ovis oli varmaan eilen..tai sitten se on tänään. Pitänee vielä ainakin pari päivää varmistella.:) Sain tikkuun saman vahvuset viivat eilen ja aattelin, että ovis on vissiin maanantaina, mutta tänään jo holahti sellaset limat, että aattelin, että aijjaa, ovis taiskin sitten mennä jo. No onneks on oltu tärppinä. Ööh, ja sori vähän ällöt puheet. :p

Johanniina: minäkin eilen (kp15) ihmettelin jo, että enkö saa tasavahvoja viivoja ollenkaan kun laskujen mukaan oviksen ois pitäny olla viikonloppuna ja vielä eilen aamulla tuli ihan hailakka viiva. Tein sitten varalta päivällä uudestaan ja siinähän ne viivat sitten oli. Tänä aamuna oli jo väri taas vähän haalistunut, joten kai ne eiliset viivat sitten ovista meinas. Meinaspa mennä ohitte huomaamatta, joten tällä kokemuksella väitän, että voi kyllä mennä vahva viiva ohitte, jos ei just oikeaan aikaan oo tikuttamassa.

Possumunkki: Hyvä asenne, jos sen pystyy pitämään! :) Minäki ajattelin, että parempi, kun ei edes hakemalla hakisi (kuviteltuja) raskausoireita.. Ei oo sitte niin kova rymähdys maan pinnalle, jos täti taas tulee kylään. Mutta saapa nähdä. Kuitenkin taas kyttään kroppaa ihan kokoajan taas, kun tästä päästään muutama päivä eteenpäin.. Huoh.

Tuitulle pahoittelut tädistä.. Tsemiä maaliskuisiin!

Enempää en ehdi teille nyt kommentoida, velvollisuus kutsuu.. :) Mutta palataan taas asiaan, kun kaikkia kivoja oireita saan kehiteltyä. ( niin enhän mä aikonu ees ajatella koko asiaa.. ;) )

Plussatuulia kaikille!!

Khaos kp 16/29 (pitemmän kierron kautta sitä kai mennään kun ovis tuli näin " myöhään" )

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi taas monta plussaa, onnea!

Nopeasti omaa napaa..ovis meni ja se sitten kaikella tod.näk. missattiin eli ei voi muuta sanoa kuin voi prkl!! Nyt masentaa niin paljon, etten jaksa kommentoida sen enempää. Parempaa onnea muille!

Ida kp18

Vierailija
102/105 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavat kelit ollut koko viikonlopun, joten kai se on kesä tullut tänne pohjoseenkin. :) Ihanaa! :) Ei voi uskoo, että kohta on juhannuskin, toukokuu meni yhdessä hujauksessa, vaikka aika piinaillessa ja ootellessa tuntuukin välillä tosi pitkältä.

Annlinn: kiitos kirjavinkistä. Pitääpä käydä kirjakaupassa katsomassa. :D Minusta ku on niin mukavaa täytellä kaikkia kirjoja ja lappuja. Heh, ei varmaan moni välitä jostain lomakkeiden täytöstä, mutta minusta se on kivaa. :)

Prunelle: et ole ainut jota jännittää.. mua jännittää ihan hirveesti, vaikkei ees mitään raskautumiseen liittyviä tuntemuksia ole ilmaantunut. :P

Koralli: Ihanaa kesää ja voimia sinne! Ja oikein kovasti niitä kuuluisia plussatuulia... *puuh* ++++++++++

elni: onnea plussasta. :) Toivottavasti saat paljon seuraa odotuspuolelle.

tervetuloa minime, mansemamma ja olikos vielä muita. Ja mansemammalle paljon onnea plussasta. :)

virvaliekki: toivon todella, että pahoinvointisi ei johtuisi mistään vatsataudista.:)

Tervetuloa takaisin Lastwish.:) Oonkin miettinyt mitä sulle kuuluu. Parempaa onnea tällä kertaa!

Daniel: miten voit olla testaamatta? Ite oisin kai testannu jo monta kertaa! Mutta tule heti kertomaan miten kävi. Kyllä se varmasti on plussa.. ;)

Voi harmi Marie. :( Kyllä se ovis voi heitellä tosi paljon... Mutta jos nyt missasitte niin ei muuta kuin rutkasti plussatuulia ensi kiertoa varten! Mutta voihan se vielä tulla.. En halua turhia toiveita herätellä, mutta minäkin olin jo tässä kierrossa heittää toivoni, mutta tuli ne tasavahvat viivat sitten vihdoin kp15.

Ja ida, sinunkin puolesta olen pahoillani. Kummallista miten täysin tuntemattomien ihmisten puolesta voi olla näin pahoillaan ja samoin iloita täysin tuntemattomien ihmisten plussista.. Mutta sitä varten kai tämäkin paikka on pystytetty, että samassa tilanteessa olevat vois antaa vertaistukea toisilleen.. Parempaa onnea sinulle ensi kiertoon!!

Lissukkaalle kans onnittelut! Täällähän saa nyt onnitella plussista urakalla. :D Hienoa! :)

ON: Mulla on ihan hirveen jännittyny olo ollut koko viikonlopun, eikä siihen tasan tarkkaan oo yhtään mitään selkeetä syytä. Siis ei oo mitään oireita raskaudesta. Ei yhtään mitään. Ja kuitenkin koko ajan on sellanen tunne, että kyllä se nyt... Nolottaa edes tuota myöntää, kun kuitenkin se täti sieltä sitten saapuu ajallaan. Tää piinailu alkaa olla ärsyttävää! :p Viikko vielä pitäis kestää. Laskeskelin tuossa, että seuraava ovis ois sitten juhannuksen aikaan.. Jospa siinä juhannuksessa ois sitten oikein paljon taikaa!!

Hohhoi, oon näköjään alkanu harrastaan tällasia ekstrapitkiä viestejä. :) Liekö näitä kukaan jaksaa ees lukea.. :P Plussatuulia kaikille ja eritoten piipaalle! Toivottavasti haamu muuttuu vielä plussaksi! Älä ihan vielä heitä toivoa romukoppaan. Siihen saa luvan vasta sitten,jos täti todella saapuu.. (joo, minähän se oon paraskin puhuja. )

Sekapäinen Khaos, kp 22/29 dpo 6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on viikkopinolla mittaa :) Kiva kun ootte niin ahkeraan kirjoitelleet. Mukavaa luettavaa.

Onnittelut plussanneille mansemammalle ja lissukkaalle!!! Hienoa! Ja hienon hieno plussafoto oli lissukkaalla!

Harmi että joillakin on ovis mennyt ohi :/ Muistakaa silti että voihan olla että tikut vaan eivät ole ovista bonganneet mutta että ovis silti on ollut. Esim, jos lh-huippu on ollut illalla niin aamutikut eivät ole sitä bonganneet. On se ihan mahdollista sekin.

Piinailijoille pitkää pinnaa ja plussatuulia. Paraskin puhuja kun testasin tänään dpo6 :p En tiedä mikä muhun tuli mutta näin vaan kävi. Nyt yritän kyl sinnitellä pari päivää ennen seuraavaa testiä. Kai mua innosti kun lämmöt oli niin kovin koholla tänääkin. Mut järki kyl sanoo että kun kurkkukin on ollut vähä karhee niin lämpö on koholla tottakai kun yrittää joku flunssanpoikanen iskeä. Järki sanoo noin vaan sydän sanoo jotain muuta... no, ihan putipuhdas nega se testi kuitenkin oli.

Piipaa: Mä en tiedä miten osaisin sua lohduttaa. Kun syli kaipaa lasta, niin siihen ei paljon mitkään lohdutukset auta. Olen hengessä kuitenkin mukana, ja niin varmasti me kaikki täällä, kun tiedämme miltä tuntuu se että kaipaa lasta ihan äärettömästi ja silti kuukausi toisensa perään saa pettyä. Itsellänikin on ikäkriisiä vaikka olenkin sinua nuorempi. Kun ei näytä nyt tärppäävän millään ja en tosiaankaan halunnut että meille tulisi vain yksi lapsi. Toivon että niin on tarkoitettu että vielä toinen lapsi meillekin suotaisiin. Kolmea lasta itsekin olen toivonut meille.

Plussasäteitä kaikille! Itse en oikein usko olevani raskaana vaikka lämmöt ovatkin hienosti koholla. Olo tuntuu oikeasti flunssaiselta, paitsi mitään nuhaa ei kyllä ole. Mutta mitään raskausoireita ei ole. Mutta katsotaan nyt tämäkin kierto taas loppuun. Menkkoja odottelen alkavaksi kuitenkin vasta viikon päästä, joten hätäilen tässä taas ihan turhaan :)

Koralli73 kp 18/n.25 dpo 6 yk11

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=koralli

Vierailija
104/105 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan paljon viestejä oli tullut ja plussia kanssa!

Onnea SannaNu, Lissukas, Elni, mansemamma82! Toivottavasti en unohtanut ketään.

Tervetuloa kaikki uudet!

Virvaliekki: Koskas olet ajatellut testailla?

Pikkupapu: Onnea oviksen pongailuun!

Piipaa: Ristin kädet kyynärpäitä myöden... Toivon ihan hirmuisasti sulle plussaa+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Mariia83: Testasin itse viime kierrossa kp 14 ja 15 haileat viivat ja 16 ja 17 ei mitään. Luulin kanssa missanneeni oviksen, kunnes kp 18 ja 19 oli todella vahvat viivat tikussa.

Khaos: Koska testailet?

Koralli73: Oikein paljon plussaonnea! Mulla olis huomenna se dpo 8, mutta en tiedä noista Mammaksin liuskatesteistä kuinka herkkiä ovat.

P0206: Synttärihulinoista on vissiin selvitty? Eikös sulla nuo oireet ihan hyviltä vaikuta? Mikä dpo yleensä olet testaillut?

Annlinn: Nyt ystävien murheet hetkeksi sivuun ja iloitset omasta upeasta onnesta!

Johanniina: Voihan se ovis tosissaan mennä ohi niin, että vahva viiva jää pongaamatta. Onnea jännäilyyn.

Ida: Voi ei!!! Mutta jos ei kuitenkaan? Onko mitään mahdollisuutta, että pääsisit jännäilemään?

Prunelle: Onnea kovasti piinailuun!

ON: Huoh... Rintoja pakottaa välillä kovasti. Vähän sama kun toissa kierrossa. Silloin olin varma onnistumisesta, mutta täti tulikin jo harvinaisen aikaisin kylään, kp 22. Nyt en halua tälläisiä oireita laisinkaan, kun eivät aiemminkaan johtaneet mihinkään. Muuta ei oikeastaan ole. Ihme pistoksia, mutta niistä nyt ei ota hullukaan selvää =).

Ja sitten kysyisin, että pitäisikö tässä kierron vaiheessa olla raskautumisen kannalta saharaa vai ei?

Ja ens ovis on muuten juhannuksen aikoihin. Suuren suurella joukolla juhlitaan ja pupuilumahdollisuudet melko varmasti 0....

Onnea meille kaikille! Aikamoinen pino saatiin tällä viikolla =).

AnniHelen@ kp 20/22-32 dpo 7

Vierailija
105/105 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rauha palannut=) Sanoinkin just miehelle että kiva on kun on porukkaa ja juhlan aihetta mutta kyllähän nämä rankkoja päiviä on=D Kaikki sujui mallikkaasti ja päivänsankari jaksoi hienosti vaikka molemmille lapsille uni hyvin tulikin päivän peuhaamisen jälkeen.

Annlinnille paljon positiivisia ajatuksia ja jaksamista. Tiedän tunteen kun kotona kaikki ok mutta muiden huolien ja murheiden kuuntelu ja eteenpäin tsemppaus on joskus uuvuttavaa vaikkakin yleensä myös palkitsevaa=)

Mansemammalle myös onnittelut plussasta ja auvoisaa odotusaikaa=)

Johanniina, ainahan ei ovista saa tikuilla bongattua mutta sinullakin selviä ovistuntemuksia ollut joten luota vaan niihin=) Toivotaan että olisi tärppi käynyt!

Ida, toivotaan kuitenkin että olisi mahdollisuus ehkäpä pitkään elävien simppojen ansiosta tärppiin!!

Korallin lämmöt näyttää edelleen hienoilta, toivon sydämestäni että nyt olisi onnistanut teitä=) Taisit tosiaan olla vähän aikaisessa testaamisessa mutta tuttu tunne, mä kun olen samanlainen hätähousu;)

AnniHelen@, mähän olen testaillut yleensä jo dpo 8 mutta nyt ajattelin venyttää sinne lauantaille jolloin olisi dpo 11. Toi valkovuodon määrähän tuntuu olevan melko yksilällistä raskautumisen suhteen ja mä en kyllä yhtään muista miten mulla on aikaisemmissa raskauksissa ollut. Niin ja synttäreistä selvitty=D

Voi miten edelleen toivoisin Piipaan haamujen vahvistuvan!!

Omaa vielä vähän. Olen siis luvannut olla stressaamatta ja kyttäämättä oireita, eikä niitä kyllä ole olutkaan mutta tossa kun lapsia suihlutin ja nousin kumarasta nopeesti yläs niin vihlaisi alavatsalla niin kovaa että ääneeni valitin ja ukkokiin pelästyi. Tosin siihen saattaa olla syynä mikä tahansa. Jonkin aikaa siitä eteenpäin tuntui hetken jotain omituista jomotteluakin, mene ja tiedä sitten. Katsellaan nyt vaan rauhassa ja testailen sit tosiaan lauantaina olosuhteiden pakosta. Pitäisi vaan tilata niitä aconin herkkiä tikkuja. Mulla on tuolla jotain 10 herkyyksisiä mut tiedä häntä sitten ovatko niin luotettavia/herkkiä.

No johan taas tuli tarinaa, nyt meen nautiskelemaan hiljaisuudesta ja lasillisesta punkkua ukon viereen ennen nullumatin maille käymistä, huomiseesn siis=)

p02p06