^^^* HelmenKalastajat vko 22 *^^^
Avataanpa tälle viikolle uusi pino, kun ei oo kukaan sitä vielä tehnyt. En tiedä olisiko pitäny laittaa alkuviikolle oma, kun meitä kalastajia alkaa olla jo melko sakki ja viime viikon pino paisu jo aika pitkäksi.. Mukava niin. :)
Täällä ovis oli varmaan eilen..tai sitten se on tänään. Pitänee vielä ainakin pari päivää varmistella.:) Sain tikkuun saman vahvuset viivat eilen ja aattelin, että ovis on vissiin maanantaina, mutta tänään jo holahti sellaset limat, että aattelin, että aijjaa, ovis taiskin sitten mennä jo. No onneks on oltu tärppinä. Ööh, ja sori vähän ällöt puheet. :p
Johanniina: minäkin eilen (kp15) ihmettelin jo, että enkö saa tasavahvoja viivoja ollenkaan kun laskujen mukaan oviksen ois pitäny olla viikonloppuna ja vielä eilen aamulla tuli ihan hailakka viiva. Tein sitten varalta päivällä uudestaan ja siinähän ne viivat sitten oli. Tänä aamuna oli jo väri taas vähän haalistunut, joten kai ne eiliset viivat sitten ovista meinas. Meinaspa mennä ohitte huomaamatta, joten tällä kokemuksella väitän, että voi kyllä mennä vahva viiva ohitte, jos ei just oikeaan aikaan oo tikuttamassa.
Possumunkki: Hyvä asenne, jos sen pystyy pitämään! :) Minäki ajattelin, että parempi, kun ei edes hakemalla hakisi (kuviteltuja) raskausoireita.. Ei oo sitte niin kova rymähdys maan pinnalle, jos täti taas tulee kylään. Mutta saapa nähdä. Kuitenkin taas kyttään kroppaa ihan kokoajan taas, kun tästä päästään muutama päivä eteenpäin.. Huoh.
Tuitulle pahoittelut tädistä.. Tsemiä maaliskuisiin!
Enempää en ehdi teille nyt kommentoida, velvollisuus kutsuu.. :) Mutta palataan taas asiaan, kun kaikkia kivoja oireita saan kehiteltyä. ( niin enhän mä aikonu ees ajatella koko asiaa.. ;) )
Plussatuulia kaikille!!
Khaos kp 16/29 (pitemmän kierron kautta sitä kai mennään kun ovis tuli näin " myöhään" )
Kommentit (105)
Ihan ensiksi Onnea Onnea Mari-Ella,Nansku ja Possumunkki!!!!
Oliko joku saanut haamun...Onnea vahvistumiselle!!!
Ja ne ++++ tuulet puhaltakoon kaikille muille, niin Helmenkalastajille kuin meille Maalismussukoiden haavelijoillekin!!!
Tervetuloa uudet ja....
Ja anteeksi tuo eilinen kirjoitus...olin todella väsynyt,ja mieli oli jotenkin alamaissa...en olisi halunnut mitään sanoa....en itsekään ahkerasti kommentoi enkä suoraan vastaa...Anteeksi siis kovasti,jos jonkun mielen pahoitin!!!
Nyt mieli jo kirkas ja tätikin jo lähdössä.Saapahan Esikkokin kasvaa ainakin kuukautta vanhemmaksi ennen ' pikkusisarusta' ...tie Maalismussukoita kohti siis...
Käyn taustailemassa ahkerasti,ainakin lukemassa ja peukuttamassa plussia+++ Nyt iltapuuhiin,kun toi Poikanen niin vaativasti tuossa tuolin jalassa roikkuu...Öitä...hikisiä matalapaineisia!
PauliNea kp4
Tänään tein kolmannen testin ja sain vihdoin plussan!!!!!! Oon koko viikon odotellu, kun mahassa on tuntunut jännitystä... en oikein osaa kuvailla. Aattelin ettei tämä voi olla mitään muuta kun tätikään ei ole tullu. maanantaina testasin päivää ennen oletteua tädin tuloa, sitten tiistaina ja negat tuli. Keskiviikon odotin ja tänään taas testasin. Selkeät kaksi viivaa tuli testiin.
sitten muihin. Täällä taisi olla pari muuttajaa. Toivottavasti jaksatte purkaa laatikot ym. niin että pääsette kiinni normaaliin arkeen, eikä tarvi asua laatikoiden keskellä. Jos ei kuitenkaan kaikkea jaksa heti niin yksi laatikko kerrallaan :)
Tsemppiät tädin yllättämille, seuraavassa kierrossa on toivottavasti parempi onni!!!!
SannaNu rv 4+2
Anteeks, oon ollu pari päivää taas taustajoukoissa, oon vaan ollu nii väsyny etten oo jaksanu :) mut nyt jaksan ku valmistujaisetkin on ohi :) elikäs:
Nansku: onnittelut isot siulle!!! *halii*
piipaa: kyl se haamu sielt vahvistuu :) bd bd bd bd ja paljon :)
ida: minäkin jo ovista oottelen...tää piina on ärsyttävää ja sit oviksen jälkeinen aika on paljo kamalampaa kylläkin :)
prunellelle paljon peukkuja bd bd bd bd!!!
p02p06: ihunaa nähä siuta täällä :) *halaa lujaa* ihmettelinkin jo missä sie oot ku tammikuisissa nähtiin :)
Annlinn: onneks siun unes oli vaan unia :)))
PauliNea: anteeks kauhiasti ku ei oo tullu vastailtua siulle :)
possumunkki: paljon onnea helmivauvasta :) pidähän bussiparkissa et myö loputkin tullaan mukaan :)
fanny78: voi ei :((( suhdekriisit on aivan kamalia, mut koitahan jaksaa ja selvitä :))) *halii*
AnniHelen@: lähetä miullekin kauhee sylillinen rauhallisuutta, kiitos :)
paaru: onnee nyt uuteen kotiin ja kyl kohta ne pupuilutkin sielt alkaa taas ;) mie tiien ihan ite sen, ku kans just muuttanu :)
Liisuliini: miullakin viel oviksen odottelua, et samassa tilanteessa ollaan :) et sie täällä yksin viimisenä oo, mie oon siun kanssa :)
virvaliekki: bd bd bd bd, oireet oli kyl lupaavat. *puhaltaa plussa++++++++++++++tuulia*
ON: ei oo ei pupuiltu :(((( varmaan sen takia ku mies on nyt yövuorossa nii on ollu aikasta väsyny ku on joutunu miuta kulettaan joka päivä, mut huomenna se saa onneks nukkua, ku mieki oon kotona viettämässä ensimmäistä ja viimeistä kesälomapäivääni :)
an-nuliini kp8/28-32
PALJON ONNEA SANNANU!!!!!!!!!!! meinasin unohtaa siut :((( mut onneks muistin, joten paljon onnea siulle :)
Heti alkuun onnittelut SannaNulle, täällähän on aivan hurja plussausvauhti!!! Pikkuiselle tarrjoja matkaan niin jaksaa kyydissä loppuun saakka=)
Paarulle kiitos onnitteluista ja tärppionnea kovasti sinne toivottelen=)
Virvaliekki, olisiko kyseessä ollut kiinnittymisvuoto;) Toivotaan niin!
Marie82, jatka vaan tikuttelua vielä muutama päivä niin näet vahvistuuko viiva vähän myöhemmin. Onnea oviksen metsästykseen=)
Prunelle, saattaahan olla että sinullakin kierrot lyhenee ja tasoittuu imetyksen lopettamisen myötä. Tää on kyllä jännää kun ei yhtään tiedä minkä pituista kierto edes odottelisi kun ovis oli nyt aiemmin. Toivotaan että alkoton kopperberg olisi meidän kaikkien kesäjuoma=D
Kyllä minä Khaos sinutkin muistan=) Me mennäänkin samoilla kiertopäivillä, joskin sulla päivä enemmän oviksesta mutta yhtä aikaa saadaan sitten piinailla ja toivon mukaan plussatakkin;)
Hyvä että PauliNealla on jo paremmat fiilikset ja menette innolla uutta kiertoa kohti=)
On kyllä ihanaa olla näin tervetullut takaisin palstailemaan, kiitos vaan An-nuliinillekkin ja tsemppiä oviksen hyödyntämiseen sitten kun oili ovelle kolkuttaa=D
Ja vielä vähän omaa...mietin alkuun että miksi mun lämmöt on koko kierronkin ajan olleet matalemmat kuin viimeksi ja sit tajusin että tässä kierrossa mittaan ne aamulla tuntia aikaisemmin kuin viime kierrossa, voisiko se todella vaikuttaa näin paljon?! No ovis piirtyi FF:n sivustoonkin samalle päivällä kuin itsekkin sen ajattelin kipujenkin perusteella olevan. Kovin alhaisilta nämä lämmöt vain raskautumisen kannalta vaikuttaa=/ Mutta mikäli täti tämän kierron päätteeksi taas paikalle saapuu niin luvassa on sitten juhannusvalvojaiset, joissa sitten lohdukkeksi saa ottaa jatain muutakin kuin alkotonta kun lapsetkaan eivät paikalle tule. Mieluummin sen plussan kuitenkin tikkuun ottaisin eli aika laihalta toi lohtu kyllä vaikuttaa;)
aamuterveisin p02p06 ja koopee 20/30 dpo 3
http://www.fertilityfriend.com/home/187736
Mä olen odottanut näitä +++++uutisia.
Hei paljon onnea kaikille plussanneille, uusimpana SannaNu!
Nyt oli vaan pakko tulla kertomaan, kun jotenkin on niin erikoinen olo. Nyt kyllä uskaltaisin lyödä jo vetoa plussan puolesta, tuntuu että kertoimet olis aika hyvät nimittäin. Tai siis tavallaan huonot, sillä todennäköisyys voittaa tuntuu aika suurelta! En oikein osaa selittää, mutta vatsanpohjassa tuntuu jotain selittämätöntä erilaista, jota en usko voivani kuvitella. Lisäksi äklöttää. Eli, nyt voisin arvata plussan olevan lähellä.
MUTTA koitan pitää jäitä hatussa. Tai en oikeasti koita, sillä silloin olisi kylmä.
Tämä oli nyt aika itsekeskeinen viesti, mutta jänskättää niin! :D
Halauksia ja plussatoiveita kaikille!
Onnea Possumunkki, Nansku ja SannaNu!
Fanny78, toivottavasti saatte asiat selvitettyä. Tsemppiä sinne!
Piipaalle haamunvahvistussäteitä!
Annlinnille onnea täydellisten vaunujen etsintään!
Ida, löytyikö kivoja vauvanvaatteita?
P02p06, on hyvä välillä pitääkin taukoa palstailussa, että saa itsensä kasaan. Mä olin kanssa kaksi kuukautta täältä palstalta pois ja se auttoi kummasti tuohon mielialaan.
Paarulle voimia ja kärsivällisyyttä muuttotavaroiden järjestämiseen.
Lisuliini, et ole viimeinen, mä olen täällä myös. Mä taidan tässä porukassa olla sen vihoviimeinen jännääjä kun tuo la aika on 29.2. Paitsi jos jokunen maaliskuinen jää jännäämään mun kanssa.
Virvaliekilläkin on aika jännät paikat edessä. Koska meinaat testata?
Gallie, pidän peukkuja, että ehditte ovikseen mukaan! bd bd
Marie82, mä jatkaisin vielä tikuttelua ihan varmuuden vuoksi.
Prunelle, eiköhän se sitä itseään ole. Hyvältä ainakin kuulostaa.
Khaos, onnea pääsykokeisiin!
PauliNea, kiva kun olet mukana. Saan minäkin sitten piinailukaverin.
An-nuliini, vielä on aikaa pupuilla ennen ovista. Me mennäänkin näköjään aika samoissa kiertopäivissä. Sinä päivän edellä.
(.) Täällä on täti päiviä sitten häädetty ja ovista kovasti jo odotellaan. Pupuilua ei ole vielä harrastettu, mutta ehtiihän tässä vielä. Varmaan viikonlopun aikana aloitellaan ¿harjoitukset¿.
Täällä oli tosi moni plussannut, joten onnittelut heille! Toivottavasti tästä seuraa oikein kunnon plussa-aalto.
Pikkupapu kp 8/28¿38 yk 4
Mahtavalla tahdilla nyt tulee noita plussia! :) Tarrasukkia ja liimaa pikkuselle, että pysyy kyydissä loppuun asti!
Huomenta päivää kaikille :) nyt ois ensimmäinen ja viiminen kesälomapäivä, on hiukan ihana fiilis päällä :) tosiaan eilen oli valmistujaiset ja koulu loppui, onneks :)))
tänään sit hiukan nukuin :) oviksesta ei oo viel kuulunu, mut eiköhän se tässä kohta ala kuulumaan :) huomenna mie lähen vanhempieni luokse ja tuun sunnuntaina sit kotiin vasta et sillon palaillaan :)
halauksia kaikille a koittakaahan saaha tänne lisää plussauutisia, niitä odotetaan :) ja bussi kyl pysyy parkissa vielä :)))
an-nuliini kp 9/28-32
Kylläpä tosiaan tulee plussia. Tahtoo mukaan!
Yritin usuttaa miestä vaihtamaan lentolippuja aiemmaksi, ei oikein lämmennyt ajatukselle;) Katsotaan lämpeneekö pupuilulle rankan matkan jälkeen. Mitähän keinoja kannattaisi käyttää lämmittämiseen... hmmm... Parhaat vinkit otetaan vastaan!
Sorry nyt en ehdi muuten kommentoimaan, piti vaan päästä onnittelemaan!
Gallie
Kp 11/ 25-26
Kiitoksia kaikille myötätunnosta! Olo on todella pettynyt, surullinen, väsynyt ja vihainen, mutta tietenkin tästä selviän. Itse olin niin keskittynyt vauvoihin, etten huomannut näitä ongelmia ajoissa. Kaikesta ollaan tähän mennessä yhdessä selvitty, mutta ei taideta selvitä tällä kertaa. Muistakaa kaikki pitää huolta siitä miehestäkin, koska kahdestaanhan sitä luodaan perheelle kunnon perusjalka.
Jään kuitenkin taustailemaan ja vielä minä tänne palaan, uuden tai vanhan isäehdokkaan kanssa :) (tekohymy)
Fanny
sain mieheni tietsikan käyttöön kun oma hyytyi aamulla.
Eli:
Virvaliekki: mä olen niin onnellinen ja pidän sulle kauheasti peukkuja. Koska aijot testata? ja pistä sit viestiä tänne.
Gallie: Ehdottomasti miehesi täytyy päästä aikaisemmalla lennolla ja eikö se seksiloma ole yksi näistä lakisääteisistä lomista (kesäloma, talviloma).
Eikö niihin miehiin päde sama kuin lapsiin uhkailu, kiristus ja lahjonta jotenkin vain tuntuu että itse koittaisin noista kolmesta sitä lahjontaa. Eli mistä miehesi tykkää, mun mies on aivan hulluina autoihin ja jääkiekkoon ja ne kaksi asiaa on taas mulle " jotka ei vois vähempää kiinnostaa" . Uhraudu niin saat mitä haluat!!!
++++++++tuulia kaikille! Me lähdetään nyt kevätjuhliin.
Annlinn
Wsoy on julkaissun ihanan raskausajan kirjan :Äidiksi, minun odotukseni. Musta se kirja on aivan huippuihana ja ostin sen tänään. Aikaisempien raskauksien kanssa en joko lastenhoidolta kerinnyt tai muuten vaan en innostunut sellaisen täytöstä, mutta nyt en voinut vastustaa sitä. Eli käykääpä kaikki netistä wsoy:n sivuilta katsomassa ko. kirjaa ja sitten kiireen vilkkaa kirjakauppaan hipelöimään sitä.
Pikaisesti koitan ehtiä tän päivän jutut kirjottaan, kun täytyy lähteä pian seuraamaan miehen futismatsia pojan kanssa.
Ensinnä nyt korjaan eilisen mokan, eli ONNEA POSSUMUNKKI JA SANNANU!!! Jompaa kumpaa olin unohtanut onnitella, tai siis luulin jo onnitelleeni aikaisemmin. Ihanaa ihanaa, kun plussia nyt ropisee niin, ettei tahdo tilanteen tasalla pysyä!! Mari-ellaa olin jo onnitellut ja Annlinnia ja Nanskua, mutta onnittelenpa teitä vielä lisääkin!!
Khaos: Toivotaan parasta, että ovis olisi nyt hyvin hyödynnetty!! Sit vaan odottelemaan...
PauliNea: Tsemppiä kovasti uuteen kiertoon!!
an-nuliini: Taitaapa miehesi juuri sopivasti päästä toipuilemaan ennen seuraavaa ovista :)
p02p06: Toivotaan siis kuivaa juhannusta!!
virvaliekki: Lallallallallaa... Tule sit heti kertomaan, kun plussailet!! Kivaa odottaa!!
Pikkupapu: Juu onhan se ihan hyvä säästellä vähän sinne ovikseen, ettei sitten oli juuri parhaisiin aikoihin liian väsynyt liiasta treenistä ;)
gallie: Toivottavasti ovis olisi tällä kierrolla vähän myöhässä. Eihän sitä koskaan tiedä...
Fanny: Voi, koita jaksaa. Päivä kerrallaan vaan ja kaikki kääntyy hiljalleen parhain päin!
Annlinn: Kiitti kirjavinkistä. En ole pitänyt mitään päiväkirjaa ensimmäisestä, kun sairastelin raskausaikana niin paljon. Nyt jos kaikki menee paremmin - mikä on ihan mahdollista - voisin vaikka tuollaista kirjaa saada aikaan täytelläkin. Sellainen voisi olla vaikka kiva näyttää joskus omille lapsille tai vaikka miniälle. No siihen on vielä aikaa *nauraa* (esikoinen siis 1v.).
ON: Eilen ylpeilin täällä kaiken maailman tuntemuksilla ja nyt ne ovat kaikki tiessään. Tosin lämpö on selvästi koholla, mutta se voi olla sitä ihan normaalikierrossakin. Raskauduin viimeksi heti ja nyt on vasta eka yrityskierto, joten ei ole tullut kerättyä omasta kierrosta mitään matskua johon voisi verrata. Nyt tosin olen alkanut säntillisesti kirjata kaikkea FF-sivuille.
Kyllä mua jo jännittää, kuinka tässä kierrossa on käynyt. Jännittää toden teolla!! Ja pahinta on, että testi odottaa valmiina kaapissa ;)
Pian pitää lähteä, onneksi on ihana ilma.
Prunelle 26/29(-35)
SannaNulle hirmusti onnea! =D
Mä testasin taas tänä aamuna ja on vähän masis.. Siis sain kyllä taas haamun, mutta eilinen näkyy vieläkin tikussa paremmin kuin tämänaamunen joten ei kai se oo hyvä merkki. Toisaalta eilinen tikku värjäänty sillai oudosti alusta asti ja puoli alareunaa jäi punaseks. oisko ollu joku virheellinen kappale sitten. Vähissä on kyllä sen mukaan toivonkipinät.
Eilinen oli kyllä likoille kiva päivä vaikkei isompi lypsää saanutkaan! Sai sentään paijata vasikoita ja muuta kivaa! =)
Niin ja kiitos kaikille mun typyjä kehuneille! Nuo mun sivut ei oo mitenkään varsinaiset kotisivut, ne on tehty ihan pelkästään testien näytille laittoa varten! =)
Nyt täytyy jättää kommentoinnit väliin, suokaatte anteeksi, ja mennä kylvettämään kahta hiekkasta peikkoa!
piipaa kp25/30 dpo10
Heippa kaikille, oon jälleen taustaillut paljon, mutta kirjoittaminen on jäänyt työ ja koulukiireiden takia.
Me ostettiin myös asunto ja remppa on käynnissä. Muuttaa pitäisi kuukauden sisällä. Ihanaa päästä vihdoin omaan asuntoon, ja saa ajatuksia edes hetkeksi muualle kuumeilusta ;) heh.
Onnea plussanneille ihan valtavasti, niin ihanaa! Lisää plussia helmikuisiin ++++ puuuh ++++++! Nää muuten vaikuttaa!
PauliNealla onnea maaliskuisiin!
Virvaliekki, hyvältä kuulostaa. Itsekin ¿oisin voinut lotota¿ ekassa raskaudessa et nyt tää on sitä jos on ollakseen (raskaustesti näytti negaa vielä kp31).
Fanny78 *halaus* meillä ollut tosi vaikeaa km jälkeen ja miehellä alkoi uusi työ ja on viikkoja pois kotoa. Nyt pitää vaan yrittää jaksaa ja muistaa huoltaa myös suhdetta, kun siihen on mahdollisuus. Kyllä se siitä, toiv palaat pian!
Tarviin apua teiltä,
aloin kaksi päivää sitten tikuttamaan ovista(mammaksin liuskat), ja keskiviikkona kp11 tuli kai yhtä vahvat viivat, tai sen testiviivan ohuin kohta oli yhtä vahva kuin kontrolliviiva.
Eilen samanlainen (testiviiva aavistuksen vaaleampi eilisestä, mutta kai yhtä tumma kuin kontrolliviiva), ja tänää kp 13 selvästi haaleampi kuin kontrolliviiva ja limoja tullut vähän.
Koska siis ovis on/oli? Oon ihan sekaisin noista viivoista. Alkuviikosta oli myös pientä alavatsa kipua. Normaalisti ovis on ollu (ultran mukaan) noin kp17-18. Voiko se vaihdella eri kierroissa noin paljon? Ootte ihania, jos pystyisitte auttamaan.
Ollaan pupuiltu kylläkin neljä kertaa viimeisen viiden päivän sisään, toivottavasti riittää. Mies lähti töihin muualle, mutta tulee huomenna käymää. Pitää varmistella vielä! (Onneksi se ei lue näitä juttuja, hah).
Anteeksi ).( viestiä.
Mariia83 kp13/28-34
Noniin, miehen isän hautajaiset olivat eilen ja nyt voi tavallaan huokaista helpotuksesta, siis että selvittiin niistä ja nyt on pakko suunnata katseet eteenpäin. Kesästä tulee vähän haikea, mutta pitää yrittää keksiä paljon mukavaa tekemistä, että jaksaisi.
Mariia83: jos et ole varma että oliko ovisviivoissa vahvat viivat niin ovis voi olla vielä edessäpäinkin. Monesti ne viivat tummuu ja haalenee ees taas ennen kuin kunnon ovisplussa sitten yks kaks pärähtää tikkuun.
Piipaa: Olen pahoillani ettei viiva ole vahvistunut :/ Oletko tänään testannut? Miten teillä nyt jatkossa ... vieläkö jatkatte? Voihan sitä esim. kesän ajan vielä kokeilla..? Rutistuksia ja haleja sulle kovasti.
p02p06:kivalta näyttää sulla käyrä. Kyllä se tunnin aiempi mittaus vaikuttaa. Mihin aikaan sä mittaat nyt? Minä oon mitannut kello 6-6.30 välillä aamuisin ja mullahan on ainaki aika alhaiset lämmöt aina.
Teitä on niin monta, ettei nyt muut saa henk.koht. viestiä, mutta plussasäteitä teille kaikille tasapuolisesti :)
Omaa napaa sen verran, että lämmöt nousi niin rajusti tänä aamuna, että mietin että oonko tulossa flunssaan, eilen tuli vähän vilu ulkona, joten saa nähdä iskeekö joku pöpö, vai onko tämä merkki jostain muusta. No kerkiäähän ne huomenna taas ne lämmöt laskea syöksyä alas. Mutta ois se kiva aatella että täs olis jotain muuta takana.
Oon tavannu monesti dpo8 testata herkällä acon10:llä. Dpo8 olis ens tiistai. Sinne asti pitäs siis malttaa mielensä.
Iloista ja aurinkoista viikonloppua!
Koralli73 kp 17/n.25 dpo 5 yk11
http://koralli.page.tl/ (tuolta löytyy lämpökäyrälinkit)
plussaveneeseen nimittäin. Ei oireen oiretta, ainakaan kunnollisisa. Ehkä aavistus menkkamaista jomottelua silloin tällöin. Testasin 4 pv ennen oletettuja kuukautisia aconilla hennon plussan. Ei ne menkat nyt ainakaan vielä ole alkaaneet, joten ehkä tässä mukana ollaan. Onnea muille helmenkalastajien veneessä olijoille! Ja tietenkin peukut pystyyn jännääjille. La 9.2.
Vau, mahtavaa Nansku ja possumunkki! Onneksi olkoon! Tämä pinohan on lupaava.. toivottavasti se plussa osuu tännekkin.:) Ja monilla oli mahtavia oireita prunelle nyt ensimmäisenä muistuu mieleen.. Toivottavasti nuo oireet tarkottaa sitä vauvaa. bd bd
marie82: toivotaan, että sulla on kuitenkin se ovis vasta tulossa. Mulla kävi viime kierrossa niin, että ovis yllätti tosi aikaisin ja sepä siitä kierrosta sitten, vaikkei missattukaan ovista. Ei tainnu olla kohtu valmis vielä vastaanottamaan alkiota, jos hedelmäitys nyt edes onnistui. Pidän peukkuja, että sulla vielä viiva vahvistuu. bd bd :)
paaru: onneksi olkoon, teillä taitaa olla muutto jo voiton puolella. :) Toivottavasti ei oo vieny teistä kaikkea puhtia.. Minä oon kuule aatellu ihan samaa, että hullua miten sitä täällä selittää seksielämänki tuosta vaan. :D Mutta ei kai siinä.:)
PauliNealle pahoittelut tädistä ja halauksia, toivottavasti tärppää maalisvauvoissa tärppää!
Annlinn: Noista vauvanvaunuista... Siis EHDOTTOMASTIHAN niitä pitäis olla useammat kuin yhdet. Kuka sitä nyt kehtaa liikkua kaupungilla, jos vaunut ei oo samaa sävyä muun vaatetuksen kanssa.. ;) Ei vaan vakavasti puhuen, oishan se kiva, jos ois varaa hankkia useammat erilaiset vaunut. Vois käyttötarpeen mukaan valita sitten oikeat. Mutta aika harvalla mahtaa olla siihen varaa, saati sitten tilaa niitä säilyttää! Ei muuta ku valitsemaan ne parhaat. :)
p02p06: Tervetuloa vain tänne helmenkalastajiin.. En tiedä, oonko jääny mieleen, mutta sinä oot jääny mun mieleen tuolta tammitoiveista. :) Toivottavasti tulee sun osalta kuivat pippalot lauantaina.:)
fanny78: halauksia ja jaksamisia sinne. Onneksi asioilla on tapana järjestyä, vaikka vaikeaa välillä onkin.
AnniHelen@: Hienoa, kun joku voi olla rauhallinen.. Vaikka kyllä itelläkin on olo aika rauhallinen vielä, mutta eipä kai tartte mennä ku muutama päivä eteenpäin niin raskausoireita kaivan vaikka kiven alta.:p Ja vähän jo nytkin. :)
piipaa: toivottavasti sai tyttö toteuttaa haaveensa. :) Ja toivottavasti haamu jaksaa tällä kertaa vahvistua vauvaksi asti. :) bdbd
Omassa navassa ei mitään, ei yhtään mitään.. :/ Tai no pientä nippailua vatsassa, mutta ne on silkkaa kuvittelua, ja sitä paitsi mulla on maha muutenkin vähän väliä kipeä, joten ei ne mitään tarkoita. No eihän tuo vasta ku dpo 3, joten ehtiihän tässä tapahtua vielä vaikka mitä. :)
Plussatuulia kaikille kuumeilijoille!! Ja tarrasukkia ja liimaa jo plussanneille!
Khaos, kp 19/29, dpo3