Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^* HelmenKalastajat vko 22 *^^^

28.05.2007 |

Avataanpa tälle viikolle uusi pino, kun ei oo kukaan sitä vielä tehnyt. En tiedä olisiko pitäny laittaa alkuviikolle oma, kun meitä kalastajia alkaa olla jo melko sakki ja viime viikon pino paisu jo aika pitkäksi.. Mukava niin. :)

Täällä ovis oli varmaan eilen..tai sitten se on tänään. Pitänee vielä ainakin pari päivää varmistella.:) Sain tikkuun saman vahvuset viivat eilen ja aattelin, että ovis on vissiin maanantaina, mutta tänään jo holahti sellaset limat, että aattelin, että aijjaa, ovis taiskin sitten mennä jo. No onneks on oltu tärppinä. Ööh, ja sori vähän ällöt puheet. :p

Johanniina: minäkin eilen (kp15) ihmettelin jo, että enkö saa tasavahvoja viivoja ollenkaan kun laskujen mukaan oviksen ois pitäny olla viikonloppuna ja vielä eilen aamulla tuli ihan hailakka viiva. Tein sitten varalta päivällä uudestaan ja siinähän ne viivat sitten oli. Tänä aamuna oli jo väri taas vähän haalistunut, joten kai ne eiliset viivat sitten ovista meinas. Meinaspa mennä ohitte huomaamatta, joten tällä kokemuksella väitän, että voi kyllä mennä vahva viiva ohitte, jos ei just oikeaan aikaan oo tikuttamassa.

Possumunkki: Hyvä asenne, jos sen pystyy pitämään! :) Minäki ajattelin, että parempi, kun ei edes hakemalla hakisi (kuviteltuja) raskausoireita.. Ei oo sitte niin kova rymähdys maan pinnalle, jos täti taas tulee kylään. Mutta saapa nähdä. Kuitenkin taas kyttään kroppaa ihan kokoajan taas, kun tästä päästään muutama päivä eteenpäin.. Huoh.

Tuitulle pahoittelut tädistä.. Tsemiä maaliskuisiin!

Enempää en ehdi teille nyt kommentoida, velvollisuus kutsuu.. :) Mutta palataan taas asiaan, kun kaikkia kivoja oireita saan kehiteltyä. ( niin enhän mä aikonu ees ajatella koko asiaa.. ;) )

Plussatuulia kaikille!!

Khaos kp 16/29 (pitemmän kierron kautta sitä kai mennään kun ovis tuli näin " myöhään" )

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jo liittyä joukkoon, kolme kk taustailleena..:D Nyt sitten äitien päivänä jäi pillerit pois, tuli menkat melkein heti. Toinen lapsi on toiveissa, kp 17/28.. Ainakin oli vielä pillereiden aikaan, saas nähä kuinka nyt:/

Mutta hirmuisesti onnea kaikille plussanneille, teitä olikin jo vino pino!!:) En kaikkia nimimerkkejä muista kun oli niin paljon..:)

On se muuten jännä kuinka olen jo itselleni kaikenlaisia oireita kehitellyt..;) Vaikka ei varmaankaan ole mahdollista että vielä olisi!

Vierailija
82/105 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minime05 - Tervetuloa mukaan vaan! :)

elni - Onnea hurjasti!! Ihana kuulla plussauutisia!

Koralli73 - Voi, jaksamista teille! Hautajaisissa on haikean kaunista, ja tuntuu hurjalta ajatella, että elämä vaan menee menojaan. Onneksi saa kuitenkin rakastaa menneitäkin.

Piipaa: Voi kuinka harmi, että viivat on sellaiset.. toivoin niin sulle plussaa! Kävin tuolla takana lukemassa sun juttuja, ja mietin eilen illalla mitähän sulle kuuluu. Mutta, ensikuussa uudet kujeet. :)

Kaikille onnea ja lempeä, en saanut varmasti kaikkien kuulumisia mahdutettua tähän!

ON: Olen siis kärsinyt vahvasta pahoinvoinnista muutaman päivän, mutta nyt minusta tuntuu, että olen vaan mahataudissa.. aiemmin ei mitään muita vaivoja ollut kuin huonovointisuus: ei ruoka maistunut ja jatkuvasti etoi, kuitenkin tänään on ollut mahakin huonona. Phuoh. Harmittelin miehelle, että ehkä oma varma oloni onkin itsepetosta ja toivorikkautta. Ihana mies lohdutteli, ja lupasi aiheuttaa pahaa oloa oikein urakalla jonkun toisen kerran sitten, jos nyt ei mene putkeen.

virvaliekki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli. Kiitos. Oot niin ihana.

Mä en tosiaan vielä tiedä miten tästä jatketaan. Mies tulee tiistaina laivalta kotiin joten ehkä käydään silloin vähän syvällisiä keskusteluja.

Eihän tää mun tilanne mihinkään muutu, edelleenkään en halua nelikymppisenä synnyttää (vaikka siis suon sen toisille niin omalta kohdalta olen sen sulkenut pois mieheni iän takia lähinnä).

Jotenkin itkettää ihan hirveesti luovuttaa, ajatus kolmannesta lapsesta kun edelleen tuntuis sydämessä niin hyvältä. Mut tän olin aikarajaks laittanu just siks, kun en tiedä miten pää enää kestää näitä pettymyksiä toisensa jälkeen.

Nytkin on koko ajan itku niin herkässä, että väittäsin olevani raskaana.. Mut eiköhän nuo tikut sen jo todistaneet. Tänään siis tuli taas samanlainen olematon haamu eikä mahassa ole mitään tuntemuksia. Mut katellaan mitä ukkeli sanoo, kun kotiutuu ja miten tädin tulosta ens viikolla taas noustaan vai noustaanko.

Niin ja hienolta näyttää sun lämpökäyrä nyt! =) Sulle varsinkin mä toivon sitä plussaa ihan yhtä kovasti kuin itsellenikin!

Virvaliekki! Kiitos sinulle. Toivon, että sun pahoinvointis ei kuitenkaan johtuis mistään pöpöstä! =)

Prunellelle kiitokset! Toivottavasti et pahoittanut mieltäsi, kun näytti äkkiseltään niin tylyltä nuo mun viestit tuossa listan perässä. Se ei ollut tosiaan tarkoitus vaan muistuttaa, että kaikki kävis itse laittelemassa niitä muuuttuneita tietoja tuonne. Plussaneet varsinkin, kun kaikki eivät halua heti ekasta plussasta hehkutusta niin yleensä " oottelen" lupaa saadakseni ne päivittää! Mutta kiitokset siis oikeasti! =)

Uusiakin oli tullut mukaan, kovasti paljon tervetuloa!

Ja kuttulaan terkut! ei oo taas sivut mulle auennut, jos joku täällä käy? Nansku ainakin kai! =)

mut nyt ipanoiden kanssa iltasadulle!

piipaa 26/30 dpo 11

Vierailija
84/105 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä taas, en oo käyny hetkeen kun meni mieli hieman matalaksi TAAS kerran kun tipahdin tammikuisista. Eipä tässä ole oikein kummempia edes tapahtunut. Ensi viikolle uhkaa oviskalenteri mulla ovista povata, saa nähdä miten käy. 11.6 alkais lomareissu Punkaharjulle jos sitten sais muuta ajateltavaa hetkeksi. Pupuillaan kyllä tässä kierrossa sitten muidenkin kuukausien edestä. Tämä mammahan ei luovuta!

Mukavaa viikonloppua kaikille

Lastwish kp16 yk 5

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Vierailija
85/105 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähläsin listan päivityksessä oikein kunnolla. Toivottavasti viimeinen versio onnistui..

Vierailija
86/105 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp33/28-30, en ole vielä tehnyt testiä ajattelin maanantaian testailla. Lämmöt on edelleen koholla,ei oireita että menkat alkaisi ja normaalisti ennen kuukautisia tulee valkkarii ja paljon koko aikana ei ole tullut juuri yhtään,ei turvota jne.

Onnea plussanneille!!<3ja piinailijoille

Vierailija
87/105 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille! ja piinailijoille PALJON plussatuulia!!

meillä tais oikeesti mennä ovis ohi :( voi kakka >:I..

edelleen ovistikut näyttää puhdasta valkosta, sain sen kohtalaisen vahvan viivan tossa jo ennen kp 10 =O...

hemmetti. jos ovis tosiaan oli jo, me sitten missattiin se pahemman kerran. voi itku. ei kai tässä auta ku odottaa..

jatkan tikuttelua vielä pari päivää, jos ei mitään ilmesty nii tää kierto oli sit tässä :(

mä kun oletin että mulla ois ovis taas joskus kp15-> niiku viime kierroissa..

marie kp 13/27-29 yk 5

Vierailija
88/105 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

helmikuisiin..mulla on nyt kolme päivää menkat myöhässä ja lämmöt koholla,ne on nyt 37-37.5 ja etomista aina välillä..eilen testasin rfsu:n raskaustestillä tosi hailakan viivan,mut mä en oikee luota tohon testiin koska vähän ajan päästä kun oli testannu niin se hävis siitä kokonaan..no muutenki ajattelin tässä joku päivä toisen testin..jos oisin raskaana nii tää ois meille neljäs lapsi,edelliset on syntyneet 4.12.04,28.12.05 ja 10.01.07

Kaikille meille +++++ onnea paljon

Vierailija
89/105 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mansemamma82; eikös 37,5 ole jo kuumetta?

tai riippuu toki ihmisestä,mulla itselläni on normaali lämpö 35,5 ja lämmöt olleet nyt 36,6luokkaa eli hyvin koholla kp 25asti

Vierailija
90/105 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla normaali lämpö on 36.7 ja joka raskaudessa mulla on lämmöt ollu tota luokkaa..että ei se mulla o kuumetta..

Vierailija
91/105 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen pinoutuminen tälle päivälle. On ollut niin kovasti hässäkkää kun olen valmistellut kuopuksen synttäreitä huomiseksi. Kaaku olisi koristelua vaille valmiit joten hyvällä mallilla ollaan.

Toivottaavasti Piipaan haamut kuitenkin vahvistuisi niin saisitte onnellisen päätöksen yrityksellenne!

Koralli kysyi milloin mittailen lämmöt ja nyt olen mitannut seitsemältä kun viime kierrossa mittailin kahdeksan aikoihin. Hieno nousu sulla kyllä lämmöissä, toivottavasti enteilisi hyvää=)

Mariia, mä veikkaisin et jos kp 11 oot saanu tasavahvat viivat niin ovis olisi ollut sillä lukua viimeistään kp 13 sinulla. Tärppionnea sinnekkin!

Tervetuloa ja menoa odotuspuolelle Elnille ja onnittelut plussasta!!

Tervetuloa myös Minime05 ja Mansemamma82=)

Lämmöt jäi itsellä tänään mittaamatta kun nukuin tavallista myöhempään mutta huomenna sitten. Nyt kaikille öitä ja plusssatuulia myös=)

p02p06 ja vielä hetken kp 21/30 dpo 4

Vierailija
92/105 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet tärisee ja sydän hakkaa. Voiko tää olla edes totta? Eihän mun edes tänään pitänyt vielä testata!

Yritän pistää tähän linkin, mitenköhän se laitettiin siten laillisesti...

Mitäs tuumaatte? En mä taida unta nähdä!

http://galleria.city.fi/kuvagalleria/kuvat/00/93/23/44/932344_large.jpg

Lissukas kp25/26-31

Vierailija
93/105 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissukas: Kyllä tuo positiiviselta näyttää! Paljon onnea ja halauksia sinne!:) Niin ja tarrasukkia ja vauvaliimaa!!!:D

Että mulla on taas huono muisti.. Piti tulla muitakin onnittelemaan joilla oli lämmöt noussu mut en nyt nimimerkkejä muista! Antakaa anteeksi, olen uusi täällä..:)

Itsellä ei mitään tuntemuksia taas, luulen että ei vielä ensimmäisestä kierrosta tärpännyt..:(

Pitääpä mennä katsomaan mikä tytöllä on hätänä!

-minime05 kp18/28

Vierailija
94/105 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarroja pikkuiselle=) Selkee plussahan toi on, ihanaa!!!

Pikaisesti tulin kurkkaamaan ja hyviä uutisia oli tullut jo aamusta. Toivottavasti Piipaalta saataisiin seuraavat ilouutiset;)

Omassa navassa ei mitään kummempaa, ei oireita mutta eipä niitä näin aikaisin voi ollakkaan. Lämmöt olivat pikkasen korkeemmat jo tänään vaikka samaan aikaan mittasin kun tähänkin saakka.

Palailen illalla vielä katsomaan olisiko lisää plussauutisia=)

p02p06 kp 22/30 dpo 5 yk 6

http://www.fertilityfriend.com/home/187736

Vierailija
95/105 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on ++++++uutisia tullut eli ONNEA, ONNEA plussaajille.

Mulla on mieli niin maassa, vaikka kaikki täällä kotona on niin hyvin. Jotenkin vaan noiden ihmissuhteiden /kaverisuhteiden hoitelu vie niin kauheasti mun voimia.

eipä tässä muuta tällä kertaa.....

Vierailija
96/105 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatukset alkaa selkenemään.

Mä sillon viime kuussa tammiksista lähtiessäni kovaa uhosin, että tässä kuussa plussaan. En olisi arvannut että totehen käy.

Mä en ole miettinyt mitään raskausjuttuja lähiaikoina, kun olen jännäillyt vaan mun kissan puolesta, joka synnyttää ihan näinä päivinä omat vauvelinsa:)

Tämä kuukausi oli kuitenkin ensimmäinen kolmen clomikuurin aikana, jolloin sain selkeän ovisplussan. Eli mulla kävi taas yhtä hyvä tuuri kuin edellisessä raskaudessa, että ekasta oviksesta plussaan. Uskomattomalta kuulostaa silti vieläkin. Yhdelle kaverille kerroin tänään, mutta muuten aion hetken pitää aika matalaa profiilia, ainakin sinne ultraan asti, jonne yritän saada ajan kolmen viikon päähän. Kaksosraskaus vähän jännittää clomien takia, mullehan ei täällä Porin seudulla yksityisellä määrätty sitä seurantaultraa tälläkään kertaa, vaikka toinen lääkäri kyseessä mitä ensimmäisellä kerralla...

Nyt jännäilen myös sitten sitä, että kun noita kissoja on täällä sitten seuraavat kolme kuukautta useampi kappale ja joudun niiden hiekkalaatikkoa päivittäin putsailemaan, niin eikö periaatteessa kehoiteta sellasta välttämään toksovaaran vuoksi. Ja kun mun mieskin on niissä reissuhommissa, niin ei voi auttaa.

Mutta jostain olen taas lukenut, että jos vaikka pitää hanskoja kädessä ja muutenkin käsihygieniasta huolen, niin ei pitäisi vaaraa olla. Tietysti voisihan sitä käydä toksoplasmoosivasta-ainetestissä...

Taidan pistää kaikki kaverit ja muut pentuja katsomaan tulevat aina hiekkiksenputsaushommiin:)

Olen siis ollut tältä palstalta lomalla tässä kierrossa ja kaikkien kuulumisissa vähän pihalla, joten pahoitteluni siitä. Mielessä kuitenkin olette, niin tädin jyräämät, negan saaneet ja plussanneetkin. Haleja kaikille!!

Sydämestäni tervetuloa uudet!

Kiskon kaikki mukaan, ketkä irti saan ja vien mukanani plussanneisiin!

Rakkaudella,

Lissukkaanne

Vierailija
97/105 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomaan että mä kans plussasin tänää:)

Vierailija
98/105 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Lissukas ja Mansemamma82 ihanista plussista!!!! Toivottavasti seuraisimme muut perässä... :) Ja sitä malttia piinailijoille..Itse alan kuulua siihen joukkoon, nyt kp22...oireita ei ole muita kuin näppyjä ilmestyny naamaan, mutta se voipi olla oire kummasta vain..joten odotellaan..toivottavasti typerä täti älyää pysyä poissa!

Johanniina kp22/? viimeks 28 teroilla

Vierailija
99/105 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja piti sanomani vielä, että tikuttelin, mutta sain vain haaleita viivoja:( kuitenkin tunsin pariinkiin otteeseen ovikseen sopivat kivut. Ja haalea viiva oli joka tikuttelukerralla! Että en oikein ymmärrä..kerran pvässä tikuttelin.

Toivotaan, että ovis silti oli, ainakin peitot ovat heiluneet ahkerasti:)

Johanniina

Vierailija
100/105 |
03.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Mansemamma82!! Ja paljon liimaa vauvalle mukaan!:))

Annlinn:Nimimerkki tais mennä hieman väärin, mut kuitenkin.. Yritähän piristyä, oot ollu niin ihanan positiivinen koko ajan. Itelläkin piristää päivää aina kun lukee sun juttuja ja siitä " harrastuksesta" !:)

Laskin just tuossa, että olin laittanu kiertopäivät päin peetä, eli nyt olis 18/24. Aika lyhyeltä tuo kierto näyttää..:/ En oo aikaisemmin edes ajatellu että ois jotenki erityisen lyhyt. Mutta tänään oon ollu tosi ihme päällä, kaks kertaa saanu jo kauhean itkukohtauksen ja välillä ollu ihan normaali.. Luulen kyllä että liittyy tulevaan tätin vierailuun. Tietysti sitä TOIVOO, että ois raskausoireita. Voiko niitä olla jo näin aikaisin?? Olen ollut bongailevinani myös pahoinvointia, rintojen arkuutta, painontunnetta alavatsalla.. En tiä sit, meillä on kyllä liikenteessä nyt laikenlaisia mahatautejakin.

-minime05 kp18/24