Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^* HelmenKalastajat vko 22 *^^^

28.05.2007 |

Avataanpa tälle viikolle uusi pino, kun ei oo kukaan sitä vielä tehnyt. En tiedä olisiko pitäny laittaa alkuviikolle oma, kun meitä kalastajia alkaa olla jo melko sakki ja viime viikon pino paisu jo aika pitkäksi.. Mukava niin. :)

Täällä ovis oli varmaan eilen..tai sitten se on tänään. Pitänee vielä ainakin pari päivää varmistella.:) Sain tikkuun saman vahvuset viivat eilen ja aattelin, että ovis on vissiin maanantaina, mutta tänään jo holahti sellaset limat, että aattelin, että aijjaa, ovis taiskin sitten mennä jo. No onneks on oltu tärppinä. Ööh, ja sori vähän ällöt puheet. :p

Johanniina: minäkin eilen (kp15) ihmettelin jo, että enkö saa tasavahvoja viivoja ollenkaan kun laskujen mukaan oviksen ois pitäny olla viikonloppuna ja vielä eilen aamulla tuli ihan hailakka viiva. Tein sitten varalta päivällä uudestaan ja siinähän ne viivat sitten oli. Tänä aamuna oli jo väri taas vähän haalistunut, joten kai ne eiliset viivat sitten ovista meinas. Meinaspa mennä ohitte huomaamatta, joten tällä kokemuksella väitän, että voi kyllä mennä vahva viiva ohitte, jos ei just oikeaan aikaan oo tikuttamassa.

Possumunkki: Hyvä asenne, jos sen pystyy pitämään! :) Minäki ajattelin, että parempi, kun ei edes hakemalla hakisi (kuviteltuja) raskausoireita.. Ei oo sitte niin kova rymähdys maan pinnalle, jos täti taas tulee kylään. Mutta saapa nähdä. Kuitenkin taas kyttään kroppaa ihan kokoajan taas, kun tästä päästään muutama päivä eteenpäin.. Huoh.

Tuitulle pahoittelut tädistä.. Tsemiä maaliskuisiin!

Enempää en ehdi teille nyt kommentoida, velvollisuus kutsuu.. :) Mutta palataan taas asiaan, kun kaikkia kivoja oireita saan kehiteltyä. ( niin enhän mä aikonu ees ajatella koko asiaa.. ;) )

Plussatuulia kaikille!!

Khaos kp 16/29 (pitemmän kierron kautta sitä kai mennään kun ovis tuli näin " myöhään" )

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelliina: Pahoitteluni. Voi harmin harmi!! Häädähän tätskä pian tiehensä ja sitten vaan uuteen kiertoon uusin voimin!!!

Ida: Ei kun tsemppiä pupuiluun edelleen, että päästään sitten jännittämään toden teolla!!

Paaru: Jos illalla väsyttää kauheasti, niin mites olisi pupuilu aamulla. Silloin kai simpatkin on aika vahvoilla... Toivotaan että tärppää!!

virvaliekki: Mikäs toi sun kiertopäivä taas oli? Eikös pian aleta jännäämään ihan tosissaan?!?

AnniHelen@: Jospa tulisi ylläriplussa, kun sitä vähiten odottaa. Mitään ei pidä mennä vannomaan, ennen tädin tuloa. Mutta tarkkaile nyt kuitenkin noita oireita. Tiedä vaikka jotain uutta vielä ilmaantuu. Dopot on kuitenkin vasta alussa :)

an-nuliini: Voi olla ovislimaa, kun sitähän voi tulla tosi monta päivää ja ite ovishan on vasta viimeisenä limapäivänä, eli liman loputtua tietää et se on just ollu. Nyt vaan simppaa matkaan. Nehän viihtyy odottelemassa vaikka päivätolkulla :)))

Nansku: Hienoa kun tulit mukaan. Olen todessa pahoillani siskosi vuoksi. Voimia suruun edelleen. Mutta heti perään onnitteluni plussasta!!! Teillä on ollut vaikea aika ja on selvä, että siinä suhde on koetuksella, kun kaikki henkinen energia menee surun käsittelyyn. Nyt pienokainen tulee tarjoamaan elämän valoa ja auttaa varmasti teitä elämään surussanne uudella, valoisammalla tavalla. Toivon sydämestäni, että pienokainen pysyy nyt hyvin matkassa, lähetän liimaa ja jarrusukkia ison paketin.

piipaa: Millä testasit? Kyllä dpo8 on tosi aikainen, joten odotellaan rauhassa vielä viikko. Toivotaan, että etova olo olisi merkki. Kertoilehan tuntemuksista lisääksin. Miten iho, rinnat, väsy???

ON: Olen hiljalleen toipumaan päin. Mitään raskauteen viittaavia tuntemuksia ei kyllä vielä ole. Ehkä hivenen rinnoissa jotain, mutta voi olla siitäkin että lopetin imetyksen kokonaan vasta pari kuukautta sitten. Eli maitoa edelleen välillä vähän nousee ja pakkautuu sitten helposti hetkeksi aikaa.

Kovasti alkaa jo jännittää, sillä jotain tuntemuksia saisi pian tulla, kiinnittymiskipuilua, kuvotusta tms. Mä saan pian alkaa jännittämään, kun kierto tosiaan vähän epäselvä ja ovis on joka tapauksessa jo mennyt. Ja pupuiltu on oikein kiitettävästi!!

Kivaa päivää kaikille,

Prunelle 24/29(-35)

Vierailija
42/105 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tahtoisin mukaanne jännäilemään helmikuun helmestä.

Tammikuisita tiputtuani olen pitänyt hiljaiseloa ja käynyt vain vakoilemassa pinoanne joskus mutta nyt voisin osallistua itsekkin taas jutusteluun=)

Nelliina oli jo joutunut tädin hyökkäämäksi, pahoittelut sinne ja parempaa onnea uuteen kiertoon!

Plussanneitakin jo oli joten valtavasti onnitteluja heille!!!

Meillä siis alkoi kuudes yk ja kierron alkutaipaleella loppui myös imetys. Siihen saakka oli imettänyt kerran pari yössä. Sen verran oli asialla vaikutusta kun heti ovis aikaistui kolmella päivällä ja tietenkin toiveetkin ainakin kolmikertaistui;)

Mulla aikaisemmissa kierroissa ovis siis ollut vasta kp 20 tietämissä ja luteaalivaihe joka kierrossa pidentynyt päivällä, ollen viimeisessä 11 vrk. Ja nyt oletan oviksen tikkujen ja lämpäjen mukaan olleen eilen eli kp 17. Ahkerasti on kyllä raksuteltu ja toivottavasti helmi olisi sen seuraus. Kolmas lapsukainen olisi meille siis tervetullut!

Tämä nyt oli omanapajuttu mutta nyt seurailen taas juttujanne ahkerammin niin osaan muillekkin sitten paremmin kommentoida.

Joitakin tuttuja kuten Piipaa, AnniHelen@ ja Koralli ainakin mieleeni jäi heti ja Piipaalla näyttäisi negasta huolimatta lämmöt ja dippi hyvältä!

No mutta nyt täytyy rientää ruoan laittoon, plussatuulia kaikille!!!!

p02p06 kp 18/30(ehkä) yk 6 ja dpo 1?

http://www.fertilityfriend.com/home/187736

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaa00: Mä pidän sulle peukkuja että se nega vaihtuu vielä plussaksi.

Ida: Ajattele positiivisesti, halpaa jännitystä toi testailu ja peukkuja pidetään myös sulle.

Prunella: Peukut pystyssä myös sulle.

p02p06: Tervetuloa mukaan!

Mä oon ollu koko päivän ihan raato, väsyttää niin vietävästi lisäksi mä nään niin todenmukaisia unia että ihan hirvittää. (Milloin muutan hirveeseen murjuun tästa ihanasta kodistani, milloin kaikilla lapsillani on aivan kauheasti täitä. )hyi olkoon! onneksi ne eivät ole totta mutta olo on vielä herättyäkin niin hölmistynyt.

Mulla on joka raskaus mielikuvitus laukannu niin kauheesti lähinnä unet siitä miten vauvalta puuttuu jäseniä tai vauvat vaihtuu tai häviää.

+++++++++tuulia kaikille mä oon niin raato että meen taas lepäämään.

Annlinn

Vierailija
44/105 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin tulla kertomaan...vaikka ei taideta muistaa tätä nikkiä,kun ei kukaan kommentoi tai edes vastaile...mutta yritän Maaliskuisissa uudestaan..

Eli mun oireet olivat ilmoitusta todella lyhyestä kierrosta,ei kiinnittymisvuodosta eikä siis raskaudesta.

+++tuulia teille puhaltelen puhurin tavoin+++

Ja onnea jo plussanneille ja paljon vauvaliimaa mukaan!!!!

PauliNea kp3

Vierailija
45/105 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis selkeä viiva kuitenkin. Meille tulee helmivauva!!!

Kiitos kun olette eläneet tätä jännitystä mukana. Hiukan on äklöttävä olo ja alavatsaa sattuu välillä kovin. Aivan uskomaton tunne, kun olin ihan varma, että ovista ei edes tullut tässä kuussa. Mielelläni otan teidät kaikki odottajien puolelle seuraksi.

-possumunkki la 5.2.

Vierailija
46/105 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea kaikille plussanneille sekä plussatuulia muille *halauksia*. Siirryn itse sivuun. Suhdekriisi paheni yllättäen sellaisiin mittoihin, ettei muuta keinoa selvitä ole kuin eroaminen.

fanny

Vierailija
47/105 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Nansku ja Possumunkki!

Annlinn: Hyvä, hyvä! Peukut pystyyn oireettomuudelle. Rauhallisia unia sulle ;).

piipaa: Dpo 8 on tosi aikainen päivä testata. Pieni mahdollisuus plussaan tietty silloin on, mut suurempi siihen negaan. Itsekin testailin viime kierrossa tuolloin. Ihan kaikki mahkut plussaan sulla vielä on!

Ida: Onnea oviksen pongailuun!

Prunelle: Hyviä hermoja piinailuun.

p02p06: Olenkin odotellut sua! Kiva kun tulit mukaan jutteleen. Kiitos vielä viime kierron piinailuseurasta.

PauliNea: Pahoittelut. Ikävä, ettei kukaan ole huomannut kommentoida sulle. Joskus on käynyt itsellekin, että kun olisi kysynyt jotain tärkeää, se on jäänyt muitten juttujen alle. Mutta olen sitten kysellyt uudelleen! Kaikkea hyvää ja paljon plussatuulta.

Fanny78: Voimia kriisiin. Muista, että asioilla on tapana järjestyä.

ON: Ei mitään uutta. Olen ihmeen rauhallinen, en tutki itseeni ollenkaan. Hyvä niin. Tietty jos jotain erikoisoireita tulis, kirjaisin ne ylös. Olen kirjannut parin viime kierron kaikki oireet ja muut. Vauvamahoja muuten näkyi ainakin miljoona tänään kaupungilla =(.

AnniHelen@ kp16/22-32 dpo3

Vierailija
48/105 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä olen niin hartaasti odottanut, nimittäin ++++++++uutisia.

Mulla on aina la ultrassa muuttunut etten nyt uskalla sitä tässä arvailla.

Mä heräsin juuri joten en varmaan saa unta taas koko yönä. Koko perhe ihmettelee mun uutta rytmiä, mutta yöunet kun on niiden painejaisten takia jääneet noin 3 tuntiin alkaa väsymys painaa.

PauliNea:Mä pidän sulle peukkuja että maaliskuisissa tärppäis.

Fanny78: Voi Fanny miten pahoillaan mä olen sun puolesta. Voimia ja jaksamista sulle sylin täydeltä.

AnniHelen@: Mäkin nään niitä vauvamahoja koko ajan ja haluisin niin kovasti että viikot kuluisi ja munkin maha rupeisi pyöristymään. Vastasyntyneitäkin on joka nurkassa, juuri äsken käytiin Prismassa ja siellä oli tosi ihana pikkuinen.

Mä tässä pähkäilen noiden hankintojen kanssa " lempiharrastus" . Onko täällä joku jolla on Bugaboo vaunut. Mun on aivan mahdotonta valita Emmaljungan, Teutonian ja sen Bugaboon välillä. Mä seilailen niiden välillä kuin hullu yhtenä päivänä olen varma että joku on se ainoa oikea ja toisena taas haluan jonkun toisen. Mieheni on luvannut maksaa vain YHDET, siis vain YHDET. Sitä on nyt moneen kertaan mulle korostettu ja valinta on kauhea ,entä jos valitsen väärät.

Vauvanvaatteita menen taas huomenna hiplaamaan kun on asioita hoidettavana.

Pirteä yökukkuja Annlinn

Vierailija
49/105 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lohduttajille! juu, mä kyllä hyvin tiedän, että tuo eilinen testaus oli miltei satavarmasti liian aikasta. On näitä tullu tän reilun puolentoistavuoden aikana sen verran paljon tehtyä. Mut toisaalta oon kyllä saanu haamuja jo dpo7 noissa kemiallisissa joita mulla riittää.

Oon vaan niin utelias ja pidän tätä harrastuksena! ;D

Tääkllä oli uusia plussanneita, ainakin Nalle ja possumunkki, hirmu paljon onnea!

p02p06! Ihanaa, kun tulit mukaan! Mä oon usein miettiny, että mitä sulle kuuluu!

Hyvän näkönen lämmönnousu ainakin sun käyrässä!

PauliNea! Sori jos on jäänny jotain lukematta. Mä kyllä muistan sun nikin hyvin. Parempaa onnea ensi kuussa!

fanny78! Voi kurjaa, kovasti voimia sulle!

Me ollaan tänään menoissa leikkiksen päättäjäisiin maatilalle piknikille! Vajaa 4-vuotia tyttöni ilmoitti, että hän aikoo sitten lypsää.. ;) Toivottavasti ei tule suurta pettymystä, jos sitä ei anneta hänen kokeilla!

Ai juu, mä sain tänä aamuna haamun.. Ne ei mun kohdalla vielä mitään merkitse, mutta jospa se kerrankin vahvistus eikä vaan haalistus. Eikä kyllä näitä haamujakaan oo nyt tullu pitkään aikaan, siis sellaisia mitkä tunnistaa haamuks ilman kääntelemistä.

Harmi kun en saa parempaa kuvaa aikaan, mutta tuolla tuo on, jos joku haluaa yrittää tihruta. Onneks se luonnossa näkyy suht selvästi, mutten luulisin hallusinoivani taas kerran.

http://piipaa.page.tl/Etusivu.htm

Mut nyt menoks!

plussarikasta päivää!

piipaa kp24/30 dpo9

Vierailija
50/105 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin katsomassa sun söpöjen tyttöjen kuvia, voi kun mäkin osaisin tehdä tollaiset sivut itselleni. Kyllä mä pidän sulle aivan kauheasti peukkuja, että se kolmas vauveli teille suotais. Lisäksi olen tyttäresi kanssa samaa mieltä että kyllä hänen pitää päästä lypsämään jos hän niin haluaa. Kun mä olin pieni mä halusin aina ostaa oman lehmän, tosin äiti yritti usein vakuutella että naapurit ei tykkäis jos meillä olis lehmä parvekkeella. Mietin mä sitten kukkoa tai kanaakin oli ihan tuskaa että olin Helsingissä syntynyt ja kasvanut.

Oli tullut myös uusia plussanneita, eli ONNEA, ONNEA sylin täydeltä.

Huomenna on kevätjuhla ja lauantaina todistusten jako voi miten ihanaa kun lapsilla alkaa kesäloma. Musta on niin ihanaa juosta ton mun lapsikatraan kanssa ympäri Helsinkiä. (Harrastukset kullakin....)

Vierailija
51/105 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prunelle: piinailutsemppiä sinulle! Toivotaan, että ahkera pupuilu on tuottanut tulosta. Koska meinaat testata?

p02p06: kiva kun tulit taas mukaan. Piinailua jo sielläkin, perässä tullaan :)

Annlinn: kyllähän sitä rahaa voisi hullumpaakin laittaa, kuin testaamiseen. Mutta viime kuussa testasin selkeän haamun, mikä sitten muuttui tädiksi ja pettymys oli suuri. Säästyisi vain ylimääräisiltä pettymyksisltä, jos testaisi vasta sitten kun, menkat ovat oikeasti myöhässä..(kuitenkin testaan taas jo viikkoa ennen..) Siis mitä, suostuuko mies ostamaan VAIN yhdet vaunut? No onpas nyt.. ;) Pitäisihän niitä saada muutamat eri väriset..

PauliNea: Tsemppiä uuteen kiertoon ja voi anteeksi, kun minullakin on mennyt kirjoituksesi ohi. Muistan kyllä sinut viime kuulta.

Possumunkki: Eikä, onnea helmivauvasta. Todella upeeta ja nauti nyt täysin rinnoin äklötyksestä, samaa toivon itselleni ja meille kaikille. Joukolla siis halailemaan wc-pyttyä ;)

fanny78: Voi olen niin pahoillani tilanteestanne. Vaikka nyt näyttää kamalalta, niin asiat yleensä ratkeavat parhain päin, menivät ne sitten suuntaan tai toiseen. Halauksia sinne, koita jaksaa!

Annihelen@: Voisitko tartuttaa tuon rauhallisuuden minuun? Tiedän, että alan taas huomaamaan tai keksimään kaikkia oireita kun sinne asti pääsen. Ihmisluonto on niin heikko, tai ainakin allekirjoittaneen..

piipaalle onnittelut haamusta! Toivotaan, että viiva vahvistuu. Ja hauskaa retkipäivää. Sulla on muuten tosi nätit pienet tyttäret :)

Omassa navassa taitaa ovulaayio olla menoillaan ja pupuiltu on kyllä ihan tarpeeksi :) Pitänee vielä varmistella 3-4 päivää, en siis ole noiden ovistestien käyttäjiä eli en voi tarkkaan tietää. Nyt lähden shoppailemaan..ja Annlinn tavoin hiplaamaan vauvanvaatteita.

Ida kp15

Vierailija
52/105 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaa mä toivon sydämmestäni, että tämä olisi vihdoin se kierto. Olisi niin ihanaa jännätä kanssasi koko vuosi ja ensi vuoden alku ;) Toivotaan kovasti viivan vahvistusta!

Prunelle kaunis kiitos sanoistasi. Näin olenkin ajatellut, että saisin itseni kiinni elämään tulokkaan avulla. Elämän täytyy jatkua.

Oma napa Tänään siis testissä selkeä vaaleanpunainen viiva, jonka minä sokea näin jo metrin päästä kylläkin epäselvästi :D

Nansku 4+1

Vierailija
53/105 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin niitä vaunuja pitäisi olla useammat( ja eri värejä) mutta mieheni on noin huumorintajuton kun parhaimmillaan (vuosia, vuosia sitten) meillä oli kaksosten vaunut, yhdistelmät, brio-ponyt, matkarattaat ja keyet sateenvarjorattaat. Mutta mieheni pointi onkin siinä että nyt noi viisi jo kävelee, juoksee ja pyöräilee. (Meidän viisi lasta on syntyneet seitsemän vuoden sisällä, joten tarve oli silloin erilainen).

Mutta olen silti aivan hulluna vauvatarvikkeisiin ja tein tänään tosin ihanan hankinnan, ostin alenuksesta kevyt toppapuvun sellaisen vaaleanpunaisen, että jos poika tulee pitää varmaan pukea se tyttäreni nukelle tai nallukalle.

Tästä raskaudesta otan kyllä kaiken irti ja mitä enemmän kuvottaa sitä parempi, ja kaikista vaivoista aijon nauttia kuin lottovoitosta, (tuli tälläkin viikolla muutama euro eli melkein omansa saa pois.)

Aurinkoa kaikille, täällä on tosin pilvinen päivä, mutta voihan se aurinko sydänmessäin paistaa. Testailkaa ja ilmoitelkaa tuloksista saadaan sitten jännätä täällä me muutkin.

Annlinn

Vierailija
54/105 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ihanaa kun mua ei oltu unohdettu, päinvastoin kaipailtu=) Mieli koheni kummasti, kiitos vain kaikille!

Aamupäivä meni neuvolassa ja asioilla joten nyt ehdin koneen ääreen hetkeksi. Meidän rakas kuopuksemme täyttää tänään vuoden ja aamulla kaihoisasti muistelin päivää vuosi sitten joka alkoi napakalla supistuksella ennen kahdeksaa aamulla ja siitä 12 tunnin kuluttua sain pojan syliini, voih sitä onnen määrää! Ja vieläkin onni jatkuu kahdesta ihanasta lapsesta=)

PauliNealle pahoittelut tädistä ja toivotaan että maalisvauva olisi se teidän juttu!! Kurjaa ettet tunne saaneesi riittävästi tukea täältä, toivotaan että seuraavassa ketjussa sekin korjaantuu.

Possumunkille isot onnentoivotukset ja tarroja pikkuiselle!!!

Fannylle pahoittelut elämäntilanteen tuomista muutoksista vauvasuunnitelmiin ja voimia vastoinkäymisten ylipääsemiseen!

AnniHelen@n rauhallisuus on kyllä ihailtavaa, meidän kierrot menee liki samoissa. sulla yksi päivä oviksesta enemmän joten me piinaillaan sit taasen yhdessä=) Ja nyt napataan ne plussat;)

Annlinn, meillä emmaljungan yhdistelmät vm -05 joihin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Onnea vaunujen valintaan=)

Piipaalla on tosiaan ihanat sivut! Varovaiset onnittelut haamusta ja pidän peukut ja varpaat pystyssä että viiva nyt vahvistuisi!! Milloin testaat uudelleen?

Ida, mulla kävi edellisessä kierrossa samoin eli haamut muuttui vuodoksi mutta pitkämielisyys testaamisen suhteen ei kyllä kasvanut...Toivotaan että saisit tässä kierrossa kunnon plussan tikkuun!

Nanskulle onnittelut viivan vahvistumisesta ja ihanaa odotusaikaa!!

Tosiaan pidin taukoa palstailussa kun viime kierrossa menkkojen alkaessa pettymys oli jotenkin niin iso et piti kursia itsensä kasaan. Edes siinä haamuilu kierrossa täsin tullessa en ollut niin pettynyt kuin viimeksi. Mutta nyt hyvillä fiiliksillä puksutetaan eteenpäin kun oviskin oli aiemmin ja luteaalivaihe alkaa ainakin olla riittävä.

Mun täytyy viikon päästä lauantaina testata kun illalla olisi tiedossa kosteat pippalot. Silloin olisi dpo 10 joten voisi olla toiveita että ehkä jotain näkyisi tai sitten ei. Nyt tässä kierrossa on taasen tasaisempi lämmönnousu kun viime kierrossa ne pompsahti heti oviksesta korkeuksiin, saapa nähdä onko se hyvä vai huono juttu.

Jaahas ja kustu käy kun veljeksillä vähän erimielisyyksiä, nyt jo;)

p02p06 kp 19/30 yk 6 dpo 2

http://www.fertilityfriend.com/home/187736

Vierailija
55/105 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto puoliksi ohi. Tavarat siirretty uuteen kotiin, eli edessä ¿vain¿ vähän remonttia ja kaiken purkaminen.. Ei tunnu missään¿ :/

Ihania uutisia täällä tullut meidän muuttorutistuksen aikana

Nansku ja Possumunkki ¿ Superonnittelut!! :) Ihanaa! Ja onnea matkaan!

Nanskulle myös voimia nauttia tästä pienen ihmisen tulosta täysin sydämin, vaikka sydämessä asuu myös suru.

Piipaa ¿ Voi vitsit mä toivon että sun haamu tällä kertaa jaksaisi vahvistua ihan vauvaksi asti. bdbdbd!

Fanny ¿ Voi elämä! Pahoitteluni suuresta elämänkriisistä. *halaus* Toivottavasti asiat järjestyvät parhain päin, oli se suunta mikä tahansa. Voimia.

Ida ¿ Joo, oviksen odotus on varmasti tylsin vaihe. Tsemppiä, kyllä se vielä sieltä tulee. Ajattele, joulukin oli vasta ihan just ja nyt siitä on jo 5kk! :D Eli aika rientää uskomatonta vauhtia, vaikka läheltä katsoen se matelee. Kyllä se o sieltä vielä tulee! :)

Khaokselle onnea pääsykokeisiin!

Ja Prunellelle pitkiä hermoja piinallisiin päiviin. Toivottavasti olet jo leikkauksesta toipunut suurin piirtein.

An-nuliini ¿ Se mitä olen tältä palstalta oppinut on se, että ovis voi olla koska tahansa, oli kierto mitä tahansa. Siksi pitää mamboilla riittävästi kaikkina aikoina! ;) Toivottavasti tärppäisi sulla!

PauliNea ¿ pahoittelut tädistä. Toivottavasti lähtee pian ja pääsette taas uuteen yritykseen kunnolla!

Annlinn ¿ Sulla on niin mahtava henki päällä. Kaikkea hyvää sulle ja sun ilmiselvästi äärimmäisen rakastetuille nykyisille ja tuleville lapsillesi! Ja toivottavasti saat nukuttuakin, vaikka unet ovat väsyttävän hurjia.

p02p06 ¿ Synttärionnittelut sekä pojalle että äidille! :) bdbdbdbdbd myös. Hyvältä muistaakseni sunkin asiat kuulostivat!

AnniHelen@ - Moikka vaan! Kivaa olla jonkun kanssa about samoissa päivissä! :)

ON: Muutto siis tosiaan tehty, mutta eilen oltiin kyllä niiiiiin poikki kaiken sen raahauksen jälkeen, että ei kyllä sängyssä luonnistunut muu kuin nukkuminen. :/ Ja sekös harmittaa, kun tänään on niiiiiin selkeät ovisoireet. Ja mies on vielä ensi yön poissa kotoa. Että saas nähdä. Onneks sentään toissailtana lähti joukko liikkeelle, että toivotaan heidän olevan kestävää sorttia. Ja varmistella voi sitten huomenna. :) On tää hurjaa, kun täällä sitä selittää seksielämätkin ihan tosta noin vaan.. :D Kyllähän sitä kunnon piinaviikon saa aikaiseksi vähemmälläkin pupuilulla. :)

- Paaru 14/27-32, yk4

Vierailija
56/105 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nopeasti täältä töiden tekemisen lomasta (ei kai nyt ikinä NIIN kiire voi töissä olla, etteikö tänne ehtisi vähän piipahtamaan ;)

ANNLINN; sinä olet kyllä niin hauskalla tavalla kajahtanut tuohon vauvatavaraan :). Olisihan se niin mukavaa itsekin päästä hiplaiemaan vauvatavaroita, mutta mie en kyllä vielä viitti, kun ei sitten tiedä kuinka pitkä odotuksen odotus tästä vielä tulee.

DANIEL; kylläpä sinulla on jännät paikat. Tule sitten heti kertomaan kun testaat!! (Mie en kyllä malttaisi odottaa noin kauan, hyvä että kärsivällisiäkin löytyy :)

NANSKU; tervetuloa! Teillä on varmasti ollut todella raskasta aikaa. Lapsiperheessä kun tuo parisuhteen hoito saattaa muutenkin olla aina ajoittain niin ja näin, puhumattakaan jos kaikki aika ja energia menee sitten vielä tuollaisen raskaan asian kanssa elämiseen. ONNEA plussasta!! Toivottavasti tämä nyt symboloisi teille uuden ajan alkua. Halaus.

PAULINEA; kovasti tsemppiä maaliskuisiin! Älä välitä, jos ei aina tule vastauksia, joskus vain käy niin ilman sen suurempaa syytä.

POSSUMUNKKI; onnea!! Ihanaa :)

PIIPAA; toivottavasti viiva vahvistuu. Teille kyllä soisi sen plussan jo!

ON; mie taidan roikkua täällä ihan viimeisenä, kun ei vielä ovista kuulu tai näy. En ole ovistestejä käyttänyt, enkä kyllä käytäkään; oviksen aikaan minua -anteeksi karkea kieli- panettaa niin hirmuisesti, että ei tarvitse arvailla koska tapahtuu. Ei kun odotellaan. Nyt takaisin puurtamaan.

Plussatuulia ihan jokaiselle!

Liisuliini kp6/21-25, yk4

Vierailija
57/105 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANNLINN; Rattaitten kanssa sietää kyllä olla tarkkana, ettei ole hajoilevat tai epäkäytännölliset. Itse varhaiskasvatuksen ammattilaisena on tullu työnnelleeksi monenlaisia.. mutten ole kyllä sinänsä parhaita pistänyt mieleen.

NANSKU; Hurjasti onnea! Toivottavasti onni tarttuu muihinkin! :)

POSSUMUNKKI; Samat sanat, onnea vain kahmaloittain!

PIIPAA; Hui, toivottavasti saat selvät merkit! Onnea etukäteen!

ON; Tänään vatsaa sihloi omituisella tavalla, niin että piti ihan kyyryyn mennä. Se meni kyllä nopeasti ohi. Sitten oli pikkiriikkisen vertakin.. jännää! Voi kunpa merkit olisivat hyvät! Huono olokin on ollut, mutta sitä minulla on aina välillä muutenkin. Noo, jännääminen jatkukoon!

virvaliekki, dpo 9

Vierailija
58/105 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt päässyt kotimaahan, ihanaa. Ollan tytön kanssa väliaikaisessa asumuksessa kylläkin, mutta ensi viikolla päästään vihdoin kotiin. Paarullakin muutto on jo ohitse, hienoa! Tsemppiä remonttiin ja järjestelyyn!

Meidän pimu karkasi äsken ovesta ulos! Onneksi ei uskaltanut lähteä kauas, vaan seisoskeli talon nurkalla sukkasillaan. Olin saada slaagin, kun tyttöä ei löytynyt talosta! Joutui sit jäähylle ja keskusteltiin asia selväksi. Huoh.

Onnea satatuhatta kiloa plussanneille!!! Samaan syssyyn pahoittelut tädin yllättämille. Tiedän tunteen, kun itselle sama tapahtui tässä kuussa. Niin se mieli kuitenkin piristyi ja nyt on jo uusi ovis käsillä. Mutta, mies pirulainen on vielä atlantin toisella puolen, joten taitaa tämä kierto mennä ihan ketuille. Murrr... Testasin äsken haalean ovisviivan, vaikka toivoin ettei siinä olisi näkynyt mitään. Ukko tulee neljän päivän päästä ja oviksesta saattaisi olla vain rippeet jäljellä, jos niitäkään... Pelkäänpä myös, ettei siitä ole yritykseen heti ekana iltana. Mutta elän toivossa!

Näin tänään aivan ihanat lastenvaunut, värikkäät oranssit! Kiva, että väreillä uskalletaan leikkiä. Meidän kakkonen saisi kyllä tyytyä vanhoihin, ikävä kyllä...

Nyt on taas alettava järjestelemään asioita, ja niitähän riittää...

+++++++tuulia ja tarrasukkia plussanneille!

Gallie

Vierailija
59/105 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania uutisia!! aina tulee hyvälle mielelle kun lukee plussista!

).( tein eilen ovistestin ja siihen tuli haalea viiva. tänään tein uudestaan ja siihen tuli vain erittäin haalea viiva. mitä ihmettä, joko mun ovis oli??!! voi hittolainen..jos oli, meiltä meni kyllä ohitse tässä kierrossa :(

täytyy testailla vielä huomenna uudestaan, mä ihan luulin et ovis ois vasta tulossa..:O

marie kp 11/27-29 yk5

Vierailija
60/105 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jännitys tiivistyy. Palaan omaan jännittelyyni tuolla ON-osiossa. Nyt on kerrankin kerrottavaa! Mutta ensin parit kommentit:

p02p06 - Hauska saada lisää jännittäjiä porukkaan. Mulla vasta eka varsinainen yrityskierros, mutta mä olen kanssa vasta kuukausi sitten lopettanut lopullisesti imetyksen. Kolmet kuukautiset on ollut ja kiertoväli nyt 35, kun ennen oli 29. En oikein kierrostani nyt tiedä ja se tekee jännittämisestä entistä jännittävämpää - ellei turhauttavampaa!!! Oviksesta kun ei mitään selvää varmuutta ole saanut. Toivottavasti sun osalta pippaloista tulee kuivat ;) eli tärppiä tärppiä!

Paaru - Juu kyllähän vähempikin pupuilu riittää, jos sen on saanut kivasti ajoitettua oviksen alle. Toivottavasti ajoitus on toiminut!! bd

Liisuliini - Kärsivällisyyttä odotteluun - ja _hauskaa_ ovisaikaa ;)

virvaliekki - Mullakin oli vatsanvihlomista toissapäivänä. Se kesti ihan vaan jonkun ehkä 15-20 sekuntia, korkeintaan minuutin. Olin silloin sängyllä, mutta piti vetää ihan sikiöasentoon ja vähän ulista. Mietin olisiko merkki jostain... Toivotaan että meillä molemmilla :)

gallie - Tsemppiä järjestelyyn, ja toivottavasti ovis vasta tulossa muutaman päivän päästä, kun se testi oli kuitenkin niin haalea...

marie - Olisko ovis tosiaan voinut jo olla. Mites pupuilut onnistui ennen? Simpathan uiskentelee tyytyväisinä jopa viisi päivää. Peukkuja bd bd

ON: Ja nyt tässä navassa on jotain kerrottavaakin. Nimittäin rinnat ovat aivan selvästi aristaneet (ja eri tavalla kuin maidon pakkautuessa). Ja lisäksi tänään jouduin kerran lopettamaan kirjan lukemisen sillä oksetus tuli yhtäkkiä aika voimakkaana. Viime raskaudessahan oli samat oireet samalla aikataululla. Nyt vaan malttamaan mieltä. Tätiaika olisi vanhan kierron mukaan jo ens tiistaina, mutta uuden mukaan vasta " yliviikon" maanantaina. Ja voi tietty olla mitä vaan sen väliltä - tai miksei ulkopuolelta. En siis mielellään ryhtyisi testailemaan ennen kuin aivan ensi viikon lopulla. Tiedä sitten, että malttaako. Tässä vaiheessa homma menee kuitenkin kesken niin usein.Toisaalta: viimeksi tärppäsi ekasta, melkein yllätyksenä. Miksei siis nytkin. Ainakin pupuilu on ollut uuden kierron mukaan täydellisesti ajoitettua ja vanhankin mukaan ihan ok...

No, mutta ei kai tässä auta kuin kärvistellä ja yrittää vaan keskittyä jännäämään teistä niiden tilannetta joilla piinailu edempänä kuin mulla.

Tsemppiä meille kaikille,

Prunelle 25/29 (-35) dpo?