Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^^* HelmenKalastajat vko 22 *^^^

28.05.2007 |

Avataanpa tälle viikolle uusi pino, kun ei oo kukaan sitä vielä tehnyt. En tiedä olisiko pitäny laittaa alkuviikolle oma, kun meitä kalastajia alkaa olla jo melko sakki ja viime viikon pino paisu jo aika pitkäksi.. Mukava niin. :)

Täällä ovis oli varmaan eilen..tai sitten se on tänään. Pitänee vielä ainakin pari päivää varmistella.:) Sain tikkuun saman vahvuset viivat eilen ja aattelin, että ovis on vissiin maanantaina, mutta tänään jo holahti sellaset limat, että aattelin, että aijjaa, ovis taiskin sitten mennä jo. No onneks on oltu tärppinä. Ööh, ja sori vähän ällöt puheet. :p

Johanniina: minäkin eilen (kp15) ihmettelin jo, että enkö saa tasavahvoja viivoja ollenkaan kun laskujen mukaan oviksen ois pitäny olla viikonloppuna ja vielä eilen aamulla tuli ihan hailakka viiva. Tein sitten varalta päivällä uudestaan ja siinähän ne viivat sitten oli. Tänä aamuna oli jo väri taas vähän haalistunut, joten kai ne eiliset viivat sitten ovista meinas. Meinaspa mennä ohitte huomaamatta, joten tällä kokemuksella väitän, että voi kyllä mennä vahva viiva ohitte, jos ei just oikeaan aikaan oo tikuttamassa.

Possumunkki: Hyvä asenne, jos sen pystyy pitämään! :) Minäki ajattelin, että parempi, kun ei edes hakemalla hakisi (kuviteltuja) raskausoireita.. Ei oo sitte niin kova rymähdys maan pinnalle, jos täti taas tulee kylään. Mutta saapa nähdä. Kuitenkin taas kyttään kroppaa ihan kokoajan taas, kun tästä päästään muutama päivä eteenpäin.. Huoh.

Tuitulle pahoittelut tädistä.. Tsemiä maaliskuisiin!

Enempää en ehdi teille nyt kommentoida, velvollisuus kutsuu.. :) Mutta palataan taas asiaan, kun kaikkia kivoja oireita saan kehiteltyä. ( niin enhän mä aikonu ees ajatella koko asiaa.. ;) )

Plussatuulia kaikille!!

Khaos kp 16/29 (pitemmän kierron kautta sitä kai mennään kun ovis tuli näin " myöhään" )

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin lukemassa viime viikon pinosta loput kuulumiset ja täytyy sanoa KYLLÄ NYT TULEE MONIA +++++uutisia!!!

Eli:

Mari Ella: olet varmasti raskaana, ei toi voi mitään muutakaan olla. Elikkä ONNEA,ONNEA

Possumunkki: Sinullekin ONNEA kyllä se sitä on.

Koralli 73: Mä pidän peukkuja sulle kyllä sä vielä ehdit kun pistät miehen hommiin illasta.

Romi: ONNEA sinnekin, kyllä se vaan niin on että samassa veneessä ollaan. Olisin niin mielellään mennyt sinne ystävänpäivämyyntiin mutta toi mun miesporukka haluskin Seurasaareen ja mun oli ihan pakko antaa periksi ettei ne kyllästy mun vauvantarvike harrastukseen, että välistä näinkin, tiedän että mulla meni hyvät apajat sivu suun. Täytyy ottaa menetys heti kun pystyn takaisin.

Ida: Sulla on oikea ote asiaan Joka Päivä vähintään kerta mielellään kaksi eli jos ei tärppää niin ihme on. Nuorempana sitä minäkin jaksoin ja olin ihan suunnitellut että kesäkuun mies sitten painaa pitkää päivää mutta tais päästä kun koira veräjästä, virnuillen että laatu korvaa määrän.( Minä taas uskon että määrä korvaa laadun).... huumoria peliin.....

Pahoittelut Tuitulle: Häädä se ilkeä täti pian pois!!!!

Jos unohdin jonkun niin älkää pahoittako mieltä tässä on vähän kiire postiin hakemaan vauvatavaraa tuli juuri saapumisilmoitus Oralta.

Toivon ihanaa alkanutta viikkoa kaikille ja pistäkää +++++ uutisia pian tänne.

Vierailija
2/105 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko oli vielä tulla tänne piipahtamaan.

ON: vitsi vie, en usko olevani raskaana...vatsa ei ole enään kipeä eikä vihlo lainkaan. Pe, vähän la, ja koko eilinen päivä oli vatsa kipeä ja vihloi aina välistä. Mutta nyt ei mitään. Voi voi voi...tein typeränä myös testin joka tosiaan oli nega.

Ei auta kun odotella tätiä kylään ja uudestaan yrittämään ja tällä kertaa maalismussukkaa.

kp 23/24-26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Romi, kyllä se kuule on vielä mahdollista että sä plussaaat jotkut raskaustestit on herkempiä kuin toiset (ehkä tää näytti väärin negatiivistä, sellainen ei- herkkä testi). Älä vielä odota tätiä saapuvaks.

Vierailija
4/105 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhui, Ollaan vasta aloitettu kunnollinen yrittäminen, jännittää!

Kiertoni on aina ollut todella epäsäännöllinen, ja ovulaatio taisi yllättää aikaisessa vaiheessa kuuta, merkeistä päätellen. Täytyy ensi kuussa olla aikaisemassa vaiheessa testaamassa. Nyt kuitenkin onneksi oma " luonnollinen ajoituksemme" osui sinänsä oikeaan, eli kylläpä jännittää!

Hankalaa, kun ei ole mitenkään tarkakka kierto, on vaikea tietää milloin voisi alkaa testaamaan plussaa.. Vielä pitäisi odotella ainakin viikko tai pari.

Vierailija
5/105 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olit Prunelle kommentoinut niin monelle. Plussatuulta sulle kovasti+++

Tuitulle pahoittelut tädistä ja hurjasti onnea maaliskuulle.

Khaos, kiitos uudesta pinosta! Ja onnittelut onnistuneesta ajoituksesta.

Vielähän sulla Romi on toivoa, kun ei tätiä näy!!

Annlinn: Ihanan iloiselta kuullostat! Vedä nyt vaan kovasti meitä muita mukaan =).

Virvaliekille puhallan ++++tuulta!

ON: Kyselin jo toisaallakin dposta ja oviksesta. Toivottavasti joku osais vasta mulle... Eli:

Kp 12 puolen päivän aikaan, jolloin normaalisti testaan, ovistestiin tuli testiviivaksi " jakautunut" viiva, toinen puoli tosi tumma, toinen asteen verran kontrollia hailumpi (suunnilleen kontrollin värinen).

Kp 13 puolen päivän aikaan taas tuollainen " jakaantunut" viiva, edellisillan viivaa tummempi.

Tänään kp 14 puolen päivä aikaan hailu testiviiva.

Mikä kp on dpo 1? Ja onko tuollainen jakautunut viiva " normaali" ?

Haluaisin kovasti seurata tuota dpota ja olisin tosi kiitollinen avusta!

AnniHelen@ kp14 dpo?

Vierailija
6/105 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on päässyt piinaus vauhtiin. Vaikka mä oon kuinka varma, että tuskinpa nytkään on onnistanut ja oon päättänyt olla etsimättä mitään merkkejä/oireita niin eipä siltä vaan voi välttyä..

Eilen tuli pari pisaraa kirkasta verta pyyhkiessä mikä ei todellakaan ole mulle normaalia. Suuri toive tietty on, että se ois ollu merkki kiinnittymisen alkamisesta. Rinnatkin on olleet kipeät oviksesta asti ja joillakin sekin on ollu hyvä merkki mitä oon täällä lueskellu.

Huoh, onneks testit tulee vasta huomenna niin ei tarvi vielä aloittaa testausta. Mutta kaipa sitä jo keskiviikkona pitää eka tehdä.. ihan siis harrastuksen kannalta! ;D

khaos! Veikkaisin, että tänään oot ovuloinu, jos eilen tuli ovisplussa ja tänään limat!

romille tsemppiä. Älä vielä luovuta!

AnniHelen@! Mitä ovistikkuja sä käytät? Kuulostaa hiukan omituiselta nuo jakaantuneet viivat, etteivät vaan ois jotain maanantaikappaleita?

Jos tuo sun kp12 testaama puoliks plussa ois se oikea niin sitten sulla ois menossa nyt dpo2! Ootko mitään muita ovismerkkejä pongannu? Kipuja? Limoja? Ovatko lämmöt nousseet?

Koralli! Oliko tänään mitään tuntemuksia? Ei sun lämmöt ollu näköjään noussu joten ehkä ovuloit vasta tänään? Jos ne sun aiemmat kipuilut oli muniksen kasvukipuja. Mutta varmaan kerkesitte hyvin mukaan tuittuiluista huolimatta! =)

Tuitulle pahoittelut ja parempaa onnea ensi kiertoon.

Hmm, taas unohtu ainakin puolet, mutta joku grande katastrof kuuluu lastenhuoneesta..

Plussaonnea kaikille!

piipaa kp21/30 dpo6

Vierailija
7/105 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoilen sanoissani!

AnniHelen@! Siis jos kp12 oli eka ovisplussa niin oletettavasti ovuloit kp13 eli tänään ois siis dpo1 eli ensimmäinen oviksen jälkeinen päivä!

Vierailija
8/105 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon kovasti että se sun pikku vuoto olis ollut kiinnittymisvuotoa!! Hyvältä oireet vaikuttaa. Ja kiva, että muitakin testaushulluja löytyy =).

Kiitos piipaa vastauksesta! Lämpöjä en ole mitannut, mutta eilen kp 13 oli kivut(meinasi jäädä pupuilukin väliin). Eli olisko sitten tänään dpo 1?

Lähinnä mietin, kun sen kp 12 ovisplussan testasin eri aikaan (illalla), kun muuten, että voiko sitä laskea? Siis jos en olisi hurahtanut testailemaan, olisin saanut kp 12 hailun ja kp 13 ovisplussan.

Simpat lähti matkaan kp11, kp12 ja kp13. Tänään olisin kovasti halunnut vielä varmistaa mahdollisuuksia, mutta mies pirulainen on työmatkalla, eikä ole varmaa koska tulee kotiin =(.

AnniHelen@ kp14/22-32 dpo1(?)

Vierailija
9/105 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäisi varmaan laittaa itseni internet-kieltoon, kun käyn jatkuvasti lukemassa vauvajuttuja! :D Sitten vaan jännitys korostuu.

AnniHele@, tosiaan testit vie helposti mukanaan!

Jännittää kyllä tosiaan paljon, ja kaikenmoisia merkkejä on ilmassa. Vatsaa nipistelee eri tavalla kuin kierrossani olen ennen huomannut, ja naamaan on tullut näppyjä,hui! Yleensä mulla ei ole mitään semmoisia. En tiedä miten päin olisin, ja vielä on paljon odottamista edessä. Toivottavasti kestän jos pettyä tarvitsee, kun tämä on ensimmäinen kerta ja tuntuu niin merkittävältä.

En tiedä miten kestän tällaista kuukaudesta toiseen, ehkä se vähän helpottaa ajan kanssa. :)

Onnea kaikillle toivottaa

virva

Vierailija
10/105 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopun polttarit vietetty ja nyt taas täällä pinoilemassa. Kävin kyllä eilen lukemassa viimesimmät viestit mutta en jaksanut koko viikonlopun viestejä lukea :)

Kiitokset Khaokselle uudesta pinosta. Tosiaan pinot venyy niin että saa nähä tarvitaanko loppuviikosta uusi.

Ovistesteistä ei ole omakohtaisia kokemuksia joten en niitä kommentoi. Niistä paremmin tietävät saavat kertoa kokemuksiaan.

Tuituille pahoittelut tädistä. Toivottavasti sinulla on parempi onni maaliskuisissa!

AnnLinn, mitäs tilasit Oralta?

Piipaa00, Romi ja virvaliekki +++++ tuulia teitä kohti! Romi kyllä se nega voi vielä plussaksi muuttua. Itse elelen samoissa toiveissa. Virvaliekki on täällä muitakin nettiaddikteja. Ite käyn lukemassa viestejä tosi monta kertaa päivässä. En vaan kehtaa kirjotella töistä kovin usein.

Omaa napaa.... Vatsassa on tuntunut koko viikonlopun yli jänniä tuntemuksia, sellasta jännitystä. Mulla rupes ekassa raskaudessa turvottaan mahaa, ja jotenkin tää tuntuu samalta. Tänään kyllä testasin (kp 24/24), mun mielestä siellä oli tosi haaleen vaalee viiva ehkä ns. viivan paikka. Mies ei kyllä nähnyt mitään. Huomenna katotaan että tuleeko täti käymään vai ei. Ajattelin testata toistamiseen keskiviikkona jos täti ei tuu ennen sitä.

t. SannaNu

Vierailija
11/105 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervepä terve tyttöset!

tänne minäkin palaan vähän väliä lukemaan kuulumisia :)

viikonloppuna käytiin viettämässä kosteaa tyttöjen iltaa ja tiedän kyllä ottaneen aivan liian monta drinkkiä..noh, jospa ei sitten pääsekään vähään aikaan baariloihin ;)

).( oviksen metsästys on aluillaan, kaapissa polttelee jo ovistestit..pari päivää pitäisi jaksaa malttaa ja sitten se alkaa taas. tylsää olla pinon loppupäässä, haluis jo piinailemaan :D!

onnea haamuille ja plussanneille ja piinailijoille PALJON ++tuulia! *puuuh*

marie kp 8/26-29 yk 5

Vierailija
12/105 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dodiih, jokohan alkais olla ovis ohitse. Ei tosiaan ollu lämmöt noussu aamulla, Piipaa. Eilen illalla klo 22-23 oli vatsa kipeä, oletan liittyneen ovikseen jotenkin, mutta voihan se tietty olla että irtos vasta tänäänkin. Tänään on ollu selvästi jo " kuivempaa" , joten ovis lienee jo mennyt kuitenkin, tapahtuiko sitten eilen illalla tai tänään jossain vaiheessa, sitä en tiedä. Toivottavasti lämmöt jo nousis vähä huomisaamuna. Personan tikku näytti muuten ovisplussaa vielä tänäänkin, vaikkakin monitori ei sitä enää noteerannut. Eilen tuli kaikista vahvin viiva.

Tuo tiputteluhan kuulostaa Piipaa hyvältä, ainakin luo toivoa ja vielä jos rinnat on kipeät, eikä se ole sulle tyypillistä oviksen jälkeen. Voi kun pidän sulle kovasti nyt peukkuja!!!!!

romille tsemppiä, että täti pysyttelis kaukana.

AnniHelen@: tarkoititko jakautuneella viivalla, että viivan toinen reuna oli tummempi kuin toinen? Sitä tapahtuu mullekin personan tikuilla. Personamonitorin perusteella seuraan sitä tummempaa reunaa ja vertaan sitä kontrolliviivaan.

SannaNu: Tsemppiä ja plussasäteitä, että viivanpaikka muuttuisi plussaksi!

Koralli73 kp 12 dpo 0-1 yk11

Vierailija
13/105 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/105 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä on liikkeellä. Itsellä addiktio alkaa pahentua oviksen pongailun aikaan ja on jo ihan mahdotonta viimeisinä piinapäivinä =).

Koralli: Just tota tarkoitin. Mammaksin liuskatestit oli ekaa kertaa käytössä. Ei sinänsä haitannut, se haaleampikin puoli oli aika tumma. Mut silti ihmetytti. Meillä on samaa ongelmaa oviksen ajankohdan suhteen. Mulla kai nyt sitten on dpo 1. Ja taisi meidän toivotut la:tkin olla samat!

AnniHelen@

Vierailija
15/105 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ei ollut taas oikeastaan mitään oireita. Tylsää. Maha oli aivan järkky kipee aina välillä, olin varma että menkat alkaa. Ei ole ainakaan vielä alkanut. Muistan, että tytöstä oli jo viikkoa ennen ihan selvät oireet, mutta en muista miten pojista. Elättelen siis edelleen toiveita. Hymy.

Mies lähti työreissulle. Poikani kummitäti ja hänen tyttönsä tulee meille pariksi päiväksi, joten onneksi saa muuta ajateltavaa kuin oman kropan tutkiminen. Taidan kuitenkin käydä varmuuden vuoksi yhden testin ostamassa, testaan huomenna jos ei menkat siihen mennessä ala. Jänskää!

-possumunkki 27/28

Vierailija
16/105 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla heti aamusta tänne. Kyllä nyt ilmesty niin selvä kiinnittymisdippi käyrään ettei mitään rajaa. Voi, jospa se oiskin totta. Miten tässä nyt pystyy pitämään jalat maanpinnalla.. Mut siis mikä muukaan se vois olla? *anelee potkimaan jäitä hattuun*

Toki tänään oli aikasempi herätys kuin yleensä, mutta makkarissa oli niin hiton kuuma joten eiköhän ne tasaa toisensa.

http://www.fertilityfriend.com/home/kpsy

Korallin lämmötkin oli lähteneet nousuun, hyvä hyvä!

Nyt herättelemään likkoja, leikkispäivä!

piipaa kp 22/30 dpo7

Vierailija
17/105 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaa: Kyllä sä nyt raskaana olet, mä oon ihan varma. Mä voin uskoa miten jännää aikaa tää on ja mä toivon hartaasti että me kaikki päästään sinne odottajiin.

Virvaliekki: Mullakin elämä pyörii netin ympärillä, olishan tässä tentteihinkin lukemista mutta motivaatio on nollassa. Mun on pakko tulla vähän väliä katsomaan onko joku testaillut.

SannaNu: tilasin Oralta hoitolaukun sellaisen mikä mulla oli aikaisemmin. Olin siihen tosi tyytyväinen pitkään. (Olen niin taikauskoinen että pelkään jotain pahaa tapahtuvan vauvalleni jos ostan uutta. Jos ostan uutena sellaisia tavaroita joita mulla oli aiemmin se taas on sama kuin hakis ne kellarista. Vähän tai ihan tärahtänyt minä)

Plussäteitä kaikille piinaajille mä toivon aivan kauheasti niitä plussauutisia ja kirjoitelkaa oireista ja tuntemiksista .

Tänne taas kuuluu sitä samaa. Rinnat aivan tajuttoman arat ja kivistävät. Olo juuri samanlainen kuin aina aikaisempienkin raskauksien aikana. Kuvotus alkanut ja olen aivan onnellinen mitä huonommalta tuntuu, kauhea nälkä koko ajan.

Poikkesin eilen neuvolaan kysymään että voiko alkuraskaudessa syödä foolihappo-tapletteja kun niita USA:ssa syötetään jo raskautta suunnitteleville jottei vauvalle tulisi selkäaukiletta en tiedä sitä oikeaa nimeä (meidän tuttavapiirissä poika jolla on sellainen). Sekä magnessium jota nyt syön vanhuuden vaivojen takia (yllättävää kyllä mutta magnessium auttaa mun pinnallisiin laskimovaivaoihin).

Samalla utelin tilastoja että kuinka suuri todennäköisyys on saada alkuraskaudessa km. Hän väitti että joillekin sitä vaan tapahtuu ja joillekin ei eli tosi ympäripyöreä vastaus mutta ei kannata murehtia nyt asiasta vaan nauttia raskaudesta.

Täällä p-k seudulla paistaa aurinko ja enään muutamia päiviä että noilla lapsillakin koulu loppuisi (maltan tuskin odottaa).

++++++++++säteitä teille kaikille!!!!!

Vierailija
18/105 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvatkaas kuka oli tänään apteekin oven takana odottelemassa sen aukeamista? Olen pitkittänyt uusintatestin tekemistä pettymyksen pelossa, mutta eilen meinasin oksentaa, kun jouduin olemaan vähän aikaa tupakansavussa joten uskaltauduin testin tekoon.

JA SE OLI PLUSSA!!!

vaikka oireista sen kyllä jo arvasinkin etukäteen. Nyt vaan peukut pystyyn, että tämä alku pysyy kyydissä helmikuuhun asti!

Tää on nyt vähän seko viesti, mutta kun olen niiin onnellinen :)

Vierailija
19/105 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Mari-ella!! Ihania uutisia :).

PIIPAA; lupaavalta vaikuttaa! Peukut pystyyn, että olisi nyt tärpännyt!

ON; odottelua, että täti kiitäisi matkoihinsa. Täytynee ruveta kohtapuoleen jo hieman harjoittelemaan. Nyt kyllä ollaan tarkkana, etrtei missata otollisia päiviä niin kuin viime kierrossa.

Aurinkoista tiistan jatkoa kaikille!

Liisuliini kp 3/21-25, yk4

Vierailija
20/105 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihania uutisia.

Mä kävin tässä välissä ostamassa lahjoja opettajille ja koulunkäyntiavustajille (aivan kauheeta mikä raha menee keväisin ja joulusin ihan turhaan mutta kun en raaski jättää niitä ilmankaan eli omapa on vika).

Mulla oli tosi kiire avata netti kun odottelen sitä ++++++++++uutisten ruuhkaa joka alkaa millä hyvänsä hetkellä.

Ja mitä löysinkään täältä. Eli Onnea sylin täydeltä Mari Ella, samaa toivon minäkin että matkalainen pysyisi kyydissä ensi helmikuuhun. Voi miten jännä tää viikko tulee olemaan ++++++uutisia lueskellessa.

Eipä tässä mitään muuta kuin piinaista odottelua kaikille!!!!!