Oletko hyvä manipuloimaan
Väitän, että edustan olympiamitalistitasoa tässä lajissa. Toivottavasti pääsee joskus vielä olympialaisten lajistoon mukaan.
Kommentit (25)
Osaisin, mutta ei se ole oikein kuin joskus harvoin.
En, en ole edes hyvä valehtelemaan ja tästä syystä olen päättänyt olla rehdisti rehellinen elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä edes mitä se tarkoittaa!
Miten näin vähä-älyiseksi tulee? Saatko riittävästi tärkeitä ravintoaineita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näin vähä-älyiseksi tulee? Saatko riittävästi tärkeitä ravintoaineita?
Oletettavasti valehtelee koska luulee että tällä tavalla antaa itsestään hyvän ihmisen kuvan muille. Jos myöntäisi ymmärtävänsä, joku saattaisi epäillä häntä manipuloivaksi ihmiseksi. Tälläiseksikin on maailma mennyt.
Tajusin joskus, että joskus puhun tai teen asioita, joita toiset luultavasti ovat pitäneet manipulointina, vaikka se ei sellaista olisikaan ollut. Koitan päästä tavasta eroon. Kukaan ei tykkää manipuloijista. Tai edes sellaisesta, joka vaikuttaa manipuloivalta.
Huomaan manipulointiyrityksiä myös muissa.
En, jos puhutaan asioista kuten sosiaalinen manipulointi huijaamistarkoituksessa, mutta aika karismaattinen olen ja yleensä muut alkavat matkimaan omia juttuja ja vitsejäni, muttei sekään tehoa toisiin samankaltaisiin tai karismaattisiin ihmisiin hyvin, joten en ole.
Vähän luulen että ap:n suurin onnistuminen manipuloinnissa on tämä:
Teki paskan rölläyksen av:lla, toinen rölli lähti mukaan vedättämään alottajaa, se käsitti tilanteen väärin ja luuli päässeensä toisen röllin ihon alle. Siinä epäonnistuen.
En kykene manipuloimaan enkä edes ymmärrä käsitettä koska olen osittain autistinen aistiyliherkkä.
Mieheni puolustaa minua kiivaasti,jos joku yrittää manipuloida minua!
Minä ole ihan surkea kaikessa tuollaisessa. En esim pärjäisi Selviytyjissä lainkaan. Olisin koko ajan ihan kuutamolla. :D
Vierailija kirjoitti:
En kykene manipuloimaan enkä edes ymmärrä käsitettä koska olen osittain autistinen aistiyliherkkä.
Ai kuulut niihin autisteihin. Mulla taas psykologia on erityinen kiinnostuksenkohde ja olen hyvä matematiikassa. Halutessani osaan pelata ihmisillä shakkia. Ei varsinaisesti mikään ylpeyden aihe, mutta on siitä hyötyä joissain tilanteissa. Ei kannata olla ns. väärällä puolella.
Eli et kysy muilta vaan kerrot itsestäsi. No, mikäs siinä jos et vastauksia kaivannut.
Uhkailetko minua?Teen rikosilmoituksen!
Rikosten teko ei ole manipulointia sitten. No täysidiootit ei ehkä tajua sitä, mutta muut kylläkin.
Manipulointi on sitten vain sanallista ohjailua ja niin, että siihen ei liity valheita, lavastuksia tai väärennyksiä. .
Ei se olisi oikeasti vaikeata kun katselee miten huonoja monet tapamanipulaattorit ovat - tarvitsee vain olla tarpeeksi pahantahtoinen sellaista taitoa kehittääkseen. Itse en valitettavasti ole.
Vierailija kirjoitti:
Uhkailetko minua?Teen rikosilmoituksen!
Miksi uhkailisin ketään jollain anonyymilla palstalla. En edes tiedä kuka olet.
Vierailija kirjoitti:
Rikosten teko ei ole manipulointia sitten. No täysidiootit ei ehkä tajua sitä, mutta muut kylläkin.
Manipulointi on sitten vain sanallista ohjailua ja niin, että siihen ei liity valheita, lavastuksia tai väärennyksiä. .
Minä en ole tehnyt mitään rikollista!Minulla on puhdas omatunto!
Ihan ok. Osaan kiristää hienotunteisesti rahaa ihmisiltä ja valehdella. Saan käännettyä kaikki myös päälaelleen.
-nisti
En, mutta tunnistan manipulointiyritykset poikkeuksellisen hyvin.