Oletko hyvä manipuloimaan
Väitän, että edustan olympiamitalistitasoa tässä lajissa. Toivottavasti pääsee joskus vielä olympialaisten lajistoon mukaan.
Kommentit (25)
Olisin, jos haluaisin. Mutta on mielisairautta harrastaa toisten manipulointia
No olen tehnyt sitä työkseni aika korkeallakin tasolla, joten kyllä olen. Mielummin kuitenkin pitäydyn rehdeissä keinoissa.
Jos osaisin valehdella ja juonitella olisin jo kirjailija!Enkä kyllä haluaisikaan juonitella,enkä valehdella tulen niin hyvästä ja kunnollisesti perheestä,sekä olen autistinen!
Vierailija kirjoitti:
Rikosten teko ei ole manipulointia sitten. No täysidiootit ei ehkä tajua sitä, mutta muut kylläkin.
Manipulointi on sitten vain sanallista ohjailua ja niin, että siihen ei liity valheita, lavastuksia tai väärennyksiä. .
Minä olen aina kuvitellut siihen liittyvän totuuden vääristelyä. Minua on syytetty lapsesta asti manipuloinnista. En kyllä silloin tiennyt mitä se tarkoittaa, mutta kun aloin murrosikäisenä siihen tutustumaan siihen tajusin olevani liian tyhmä sellaiseen. Minua syytetään vielä välillä siitä, mutta olen huomannut että sellaiset syyttävät manipuloinnista, jotka eivät itse onnistuneet siinä, tai saivat huonomman tuloksen esim.kokeessa yms.
En. Toisaalta en myöskään ole helposti manipuloitavissa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/