***HEINÄHELISTIMET VIIKKOON 22***
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10358639&p=&mpage=6&tmode…
Linkki ed.keskusteluun...
Lähdetään esikon kanssa keskussairaalaan lastenpolille allergia ja astmatutkimuksiin!
Hyvää viikon alkua kaikille heiniksille ja masuasukeille!!!
t.sadetar, eppuli 32+4 ja tyttö03 ja mies80
Kommentit (63)
Olenkin miettinyt, kumpi ois parempi: trikoinen vai kudottu joustamaton. Itse jotenkin ajattelisin, että trikoinen ois näppärämpi, kun joustaa. Ehkä hommaan tuon Baby bundlerin (oliko se sellainen?), babun. Meillä nimittäin esikoinen on nyt 2v. ja kova menijä, joten ois ehkä helpompi pysyä liinan kanssa perässä. Ja ainakin meillä tyttöä joutui ilmavaivojen takia kanniskelemaan aikas paljon, joten liinan kanssa pääsis varmaan kädetkin vähemmällä.
Kiitos vielä Liipe, kun jaoit kokemuksia! :) Eikä toi 55 euroo niin paha hinta liinasta olis...
Laurastiina 33+4
Työaamukampa alkaa näyttää jo aika mukavalta. nimittäin enää 3 työaamua jäljellä!! Maanantaina juhlitaan mun läksiäisiä ja mennään töitten jälkeen syömään. Sitten ihan vikana päivänä vien täytekakun töihin. Saas nähdä kuinka monet itkut tolloin viimisenä päivänä tulee tihrutettua! Asiakkaat on ollut niin iloissaan tästä mun vauva asiasta ja tuoneet jo vauvalahjoja ym. Kyllä siinä liikuttuu.
Sain muuten sitten pari päivää sitten äitiyspaketin. Ja uusi, tämänvuotinen oli. Eilen siihen sitten tutustuttiin. Aika kivalta näytti. Mun lemppari oli lime.valk kietaisubody ja siihen kuuluvat puolipotkarit. Pallojutu oli kans kivat, mutta olin kuvitellut niiden olevan kirkkaamman vihreät Kelan nettisivujen kuvista. Paljon kuitenkin oli tavaraa. Ja jotain pikkuisia oon ostellutkin, että kaipa sitä alkuun päästään. Miestä tuntui eniten kiinnostavan tuo naisten kondomi! :)
Meillä ei oo edelleenkään valmiina muuta kuin vaunut ja turvakaukalo. Mutta nyt sitten ku jään lomalle on tarkoitus siivoilla ja laittaa kaikki paikat kuntoon. Hoitopöydästä on kavereiden kanssa tullut juttua, kun toiset sanoo ettei sellaista tarvita ollenkaan ja toiset taas sanoo että on tarpeellinen. Toiset sanoo että pöytä on ehdottomasti sijoitettava vesipisteen viereen. Mutta meillä olsi paras paikka makkarissa. Miten muut ootte ajatellut tän hoitopöytä asian kanssa toimia.
Perhevalmennuksessa olin viime viikolla kuuntelemassa yli 2 tuntii imetyksestä ja se oli kyllä ihan turhaa. Ei mitään uutta. Eikä oikein ollut hyvä luennoitsija. Seuraavalla viikolla aiheena synnytys ja kivunlievitys, siihen ajattelin mennä kyllä.
UNIG: nukun ihan hyvin. Lähinnä selälläni tai kyljelläni, mutta suuremmaksi osaksi oman kullan kainalossa. Vessassa käyn kerran yleensä n klo 4 aikaan.
SEKSIG: no sitä ei ole oikeestaan lainkaan. Ei tule heti mieleen edes koska sitä on harrastettu. Tämä on nyt jotenkin niin päällimmäisenä mielessä tämä raskaus, että ei kummallakaan tee mieli. Mutta läheisyyttä on sitäkin enemmän.
KESTOV: Jotenkin tuntuu etten ole mikään kestovaippa tyyppi, mutta katsotaan nyt.
KILOG: kiloja on tullut nyt n 11 kg.
Olo on ollut edelleen oikein hyvä. Ei mitään valittamista! Kiva kun jaksaa touhuilla kaikkea puutarhassa ym. Kevyitä lenkkejä teen pari kertaa vikkossa, mutta kyllä kävely alkaa pitkillä lenkeillä jo vähän takkuilemaan.
HYVIÄ VOINTEJA KAIKILLE!
beebebeebe
laurastiina: Eli mulla trikoinen kantoliina babybubler eli babu.. ollut tosi paljon käytössä meillä kakkosen kanssa. Helppo käyttää. perus sidonta on helppo oppia ja monikäyttöinen. hintaa babulla on n.55e ja sen saa myydessä lähes kokonaan takas.
nytmä itse haluaisin hug-o-bub:in mutta se maksaa 90e...pitää kuitenkin varmaan ostaa kun niit saa kivan värisena.
no mutta nyt pitää mennä valmistelemaan koiraa näyttelyä varten.
liipe ja prinsessa rv34+3