Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko palstasta ollut hyötyä sinulle?

Vierailija
02.09.2026 |

Koskaan mitään konkreettista hyötyä? 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyötyä. Jos on töissä löysempää, tänne on kiva tulla provoamaan ja kiusaamaan työttömiä.

Päinvastoin, kun on töissä stressaavaa, voi tulla hetkeksi nollaamaan päätä.

Vierailija
22/31 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää toimii välillä mulle niksipirkkana. Monta hyvää vinkkiä saanut täältä moniin konkreettisiin ongelmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan olen löytänyt minulle uutta tietoa/tutkimuksia, kun  olen oikaissut femakkojen valheita.

Uimarannalla, kun lähistöllä ei  ole kauniita nuoria hoikkia kinkkuja joiden kanssa flirttailla, täällä voi ruskistuessaan kuluttaa aikaa.

Vierailija
24/31 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, olen oppinut ihmisten pahoja tapoja ja yhteiskunnan rakenteellisia ongelmia hyvin paljon ja voin hyödyntää oppiani elämässäni. Täältä on ollut helppo oppia valehtelijoista sekä manipuloivista ihmisistä.

Vierailija
25/31 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyötyä. Jos on töissä löysempää, tänne on kiva tulla provoamaan ja kiusaamaan työttömiä.

Erikoinen työmotivaatio teillä. Kun olin töissä niin en edes halunnut työaikana käyttää omaa puhelinta, koko ajatus tuntui tyhmältä. Töissä keskitytään työhön ja työpaikkaan muutenkin.

Vierailija
26/31 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä mukavaa🤗

Itsekin tykkään räkätä näitä vtun rasittavia demarifemakkoämmiä ja patistella niitä kelan tukilunkalta töihin.

Vierailija
27/31 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On- olen ymmärtänyt että en ole hulluuteni kanssa yksin !

Vierailija
28/31 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen työmotivaatio teillä. Kun olin töissä niin en edes halunnut työaikana käyttää omaa puhelinta, koko ajatus tuntui tyhmältä. Töissä keskitytään työhön ja työpaikkaan muutenkin.

Meillä on tauot ja muutenkin ajatustyö ei ole sen luonteista, että sitä voisi koko ajan tasapaksusti puksuttaa.

Vierailija
29/31 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, olen saanut vihjeitä törkeistä rikoksista vääryyksistä mitä itselleni ja lapsilleni on tehty. Ihan yksityiskohtia myöten.

Vaikka ne on kirjoitettu melko metaforan omaisesti, niin kyllä niistä on selvinnyt ihan oikeita yksityiskohtia mitkä olleet totta.

Jos sä luulet että on  uskoteltu vaan jotain hömppää niin et taida itse tietää totuuksia kaikesta? Onko käynyt mielessä,  että se ketä on muka harhainen väitteissään. tietääkin enemmön kun sä kaikesta? ,

Paljon täällä kirjoitettu paskaa,  mutta myös vihjeitä niistä rikoksistakin.. Tuskin  samat henkilöt kirjoittajina. 

Vierailija
30/31 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä mukavaa🤗

Itsekin tykkään räkätä näitä vtun rasittavia demarifemakkoämmiä ja patistella niitä kelan tukilunkalta töihin.

Mee ny itte eka.

Vierailija
31/31 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten pelkkää haittaa, mutta olen oppinut nykyään vallalla olevasta miesvihasta sekä siitä, millaista käytöstä se joissakin naisissa aiheuttaa. Muuten olisin vain ihmetellyt kummallista käytöstä. Oikeassa elämässä näitä naisia on kuitenkin paljon vähemmän, kuin palstan perusteella luulisi. Useimmat naiset ovat normaaleja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme