Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

####SUURPERHEKUUMEILIJAT VIIKKO 22####

28.05.2007 |

Oli pakko tulla tänne heti aamusta keikkumaan ja aloittamaan uutta pinoa.

Nyt alkaa jo tämä elämä muistuttamaan niin Kauniita ja Rohkeita, että itseäkin hirvittää!

Otetaanpa lyhyt kertaus tähän astisista tapahtumista.... Meillä on siis kolme terhakkaa tenavaa ja neloskuume on aaltoilevana vaivannut pitkään. Jokin aika sitten päätin lopettaa jahkailun ja poistattaa kierukan. Ajattelin, että antaa luonnon päättää. Kierukka lähti tasan kolme viikoa sitten. Aika pian alkoi poistovuoto ja nyt olisi siitä laskettuna kp.19.

Kierukan poiston jälkeen on ehkä pari kertaa harrastettu petipuuhia ilman ehkäisyä. Viikko sitten asiat saivat uuden käänteen työpaikan merkeissä. Minulle siis soitettiin eräästä paikasta ja tarjottiin töitä. Tarjous oli sen mukainen, että se oli " pakko" ottaa vastaan. Sanoin itseni edellisestä paikasta irti ja uuden työn on määrä alkaa irtisanomisajan jälkeen. " Vauvahanke" jäi saman tien jäähylle.

Ja jatkoa seuraa... Viikonloppuna tunsin nänninpäät aroiksi ja mieleeni hiipi ajatus, että mitäs jos tärppi olisikin jo ehtinyt käydä. Ajatus on sinänsä aika kaukaa haettu, koska poistovuodosta on kulunut niin vähän aikaa. Olin kuitenkin tilannut heti kierukan poiston jälkeen netistä raskaustestejä ja joku outo voima laittoi tänään pissaamaan tikkuun. Tuloksena on HAAMUJEN HAAMUJEN HAAMU. Vaikka kysessä on toosi haamu, niin olen vakuuttunut, että jotain viivaa tikussa kuitenkin on!

Nyt toverit tarvitaan apua ja tukea! Olen suoraan sanottuna tosi paniikissa. Haamu täytyy varmistaa muutaman päivän sisällä, mutta mitä jos olenkin nyt raskaana? Saako koeajalla antaa kenkää, jos työntekijä on pieniin päin. Miten helkutissa tämä ajoitus meni juuri näin! Miksi työtä ei tarjottu vasta tällä viikolla?Apuuuu....

t, Meriutu täysin pallo sekaisin!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne antaa sulle siksi potkut et sä oot raskaana ei se työpaikka ole sen arvoinen.

Ota löysin rantein nauti molemmista ajattele että tälläkin on sun elämässä jokin tarkoitus (ehkä jäljitellä Kauniita ja Rohkeita tai täydellisiä naisia tai päivien viemää itse tykkään viimeisimmästä) mutta TUPLAPOTTIHAN toi on.

Kyllä kaikki siitä järjestyy, usko vaan!!!

Mä olen juuri lähdössä postista hakemaan vauvatarvikkeita (kun toi saapumisilmoitus tuli juuri) eli on vähän kiire.

Kaikille ihanaa alkuviikkoa ja miksipäs ei ihanaa koko viikkoa mitä sitä tollaisessa pihistelee.....

Vierailija
2/39 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea kaikille plussanneille!!! Ja paljon tarrasukkia matkaan!!!

Täälläkin ollaan aloittelemassa töitä, ensi viikolla täytyisi aloittaa. Itsekin miettinyt kovasti sitä, josko sattuisi niin ihanasti, että plussauutisia tässä kuussa saisimme, mitenkähän töissä suhtautuisivat. Minulla jobi on alustavasti sovittu vain kesän ajalle, mutta toiveita olisi, että saisin jatkaa samassa paikassa myös syksyllä. Mutta täytyy katsoa asia kerrallaan, ja elää sen mukaan. Jos en kelpaa töihin jatkajaksi, eipä sitten. Onpahan aikaa jäädä lasten kanssa syksystä nauttimaan :)

Välillä alkaa tuntua niin pitkältä tämä vauvaprojekti. Tuntuu, ettei onnistu, vaikka kuinka kauan yrittää :( Edellisten raskauksien aikana tuntui, ettei tarvinnut kuin kädestä vähän pitää, huomasin jo olevani pieniin päin. Ei ole ennen tarvinnut vahtailla oviksia eikä tikutella, joten nämä asiat on hieman hämärän peitossa. Pitänee tilata läjäpäin tikkuja, ja alkaa opetella niiden käyttö. Viisaammilta kyseleisinkin, miten kauan se ovis tavallisesti kestikään? Eli onkohan tälle kuulle enää mahiksiakaan raskautua, kun ovis oli ilmeisesti lauantaina.

Anteeksi vuodatukseni, mutta joskus tuntuu, ettei jaksaisi tätä piinaa...

Mutta onneksi on tällainen palsta, jossa saa purnata murheitaan, ettei isännän tarvitse joka päivä kuunnella samaa virttä...

Keväisin sätein n@nne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, Meriutu, onnea!!

Oli kyselyä pariskunnan yhteisestä ajasta.. Meillä ollaan liian harvoin ihan kahdestaan. Tai vaikka tämän kuopuksen 1v3kk kanssa. Viimeksi viime marraskuussa oltiin miehen firman pikkujoulureissussa Tampereella yhden yön hotellireissussa, poika tuli mukana - en raskinut pois jättää, kun vielä tiuhaan imetinkin.

Kun nuo vanhemmat lapset (9 ja 11), ovat joskus kaverilla yötä, ja me isännän kanssa kuopuksen kanssa kolmestaan, sekin on kivaa vaihtelua. Joskus täytyy ottaa vaan iltavapaa, ja nauttia ulkona syömisesta ja vaikka elokuvissa käynnistä. Ravintolaillat ei hirveesti houkuttele, " allerginen" tupakansavulle ja valvomiselle..

Kesä tulee ja lapset suunnittelee erilaisia leireja.. myös kavereitten kanssa telttaleireja omien kotien pihoille:) kuulostaa kivalta.

Meillä pikkunelosen saaminen " työnalle" oikein tosissaan mahdollistuu, sillä viikonloppuna alkoi kuukautisetkin ekan kerran tämän kuopuksen syntymän jälkeen. Vielä poju rinnalla käy, mutta pääasiassa aamuin illoin - sen verran harvemmin, että alkaa hormonitoiminta ilmeisesti palailla ennalleen.. vähän jännittää!! Minäkään en ole koskaan ovulaatiota tikutellut, mutta täytyy nyt varmaan ruveta tutkimaan ja tsekkaamaan, jos saisi kohdennettua nuo nelosen yritykset oikeaan ajankohtaan! Onnea kaikille!!

Oli jännä, kun oli niin oksettava olo samalla kun oli (ja yhä on) vuoto päällä. Ajattelin jo että oonko raskaana, kun vellova olo vaan jatkui ja jatkui. Eihän nyt pahoinvointi kuulu menkkojen oirelistaan..ei mulla aiemmin ainakaan:)

Niin- vielä oli jotai kyselyä töistä. minä olen vielä hoitovapaalla tästä kolmannesta. Luulin kyllä silloin poikaa odottaessani, että aloitan työt normaaliin aikaan. Mutta tuntui niin kamalalle viedä poika hoitoon... Neuvottelin miehen kanssa tilanteesta ja päädyttiin siihen että olen kotona vielä - kuinka kauan, se jää nähtäväksi. Mies vasta sanoi, että hienoa että nautin kotona olosta - se heijastuu koko perheeseen.. Tuntui hyvältä saada positiivista palautetta!

-sinuvi-

Vierailija
4/39 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä uusi kuumeilija ilmoittautuu mukaan.Neljä lasta ennestään ja pienin vasta kolme kuukautta mutta uutta tekee jo kovasti mieli ja yritys aloitettu. Tällä viikolla näkee kuinka kävi.

Vierailija
5/39 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikki kuumeilijat!

Kuume senkun nousee, ja just tilasin netistä ovulaatiotestejä, joten loppuviikosta pääsee tikutteleen. saas nähdä, kuinka pahasti ja pitkäksi aikaa tuo ehkäisyrenkaan käyttö on systeemit sotkenut!!! No, eikun ottamaan isännästä mittaa, siitä on hyvä aloittaa! Onnea haamusta Meriudulle, useinhan on niin että kaikki asiat tuppaa tulemaan yhtäaikaa, niin hyvät kuin pahat!

Upea ukkonen oli viime yönä etelä-Suomessa, rakastan ukkosta, siinä on sitä alkukantaista voimaa!!

Kuinkas monesta te ovulaatiotestejä käyttävät olette raskautuneet? Onko mennyt montakiertoa ohi, vaikka ajotukset olisivat olleet kohdallaan? Itselläni kaksi tyttöä tehtiin ilman testejä, ja kaksi viimeistä ovat ovistestin hedelmiä, ja yllätys yllätys poikia molemmat!

Eli tuleeko ovistestejä käyttävien keskuudessa enemmän poikia???

Tällaista pohdiskelua... ja hyvää alkavaa viikkoa ja onnistunutta siimahäntien metsästystä jne...

Vierailija
6/39 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista haileista haamuista ei ikinä tiedä. Ja vielä kun kyseessä oli joku haileaakin haamua haileampi ilmestys, niin voi tarkoittaa ihan mitä vaan.

Voi Annlinn, mä en millään osaa suhtautua tuohon työpaikka-asiaan siten, että jos raskauden takia saisin kenkää, niin sitten työ ei olisi minua varten. Tottahan sinä tosin kirjoitit, mutta taloudellinen katastrofi olisi niin valtaisa, että työttömäksi joutumista ei uskalla edes ajatella. No. kunhan nyt päivä kerralaan katselen,mitä tuleman pitää.

Nanne ja monalisa juttelivat ovistesteistä. Mulla ei ole niistä hyvää sanottavaa. Mun mielestä aiheuttavat vain turhaa stressiä ja tulokset ovat epävarmoja. Kolmosta " tehtäessä" käytin parisssa kierrossa ovistestejä ja puuha oli melkoista sählinkiä. En kai kertaakaan ollut oikein varma tuloksesta. Jos haluaa varmistaa, että ovuloiko ollenkaa, kannattaisi mielestäni satsata muutama kymppi gynelle ja käydä ultralla tarkistuttamassa foolikkelien kasvua kierron puolivälin aikaan.

Vierailija
7/39 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi meriutu, minä peukutan, että plussa ois kans plussa! Oispa kutkuttavaa! Ja kuule, ei ne voi sua irtisanoa raskauden takia. Se on laitonta!! Joten huokaise ja katsotaan mitä tuleman pitää! :))

Ja taas on uusiakin mukana, kiva kiva!

Monalisa, montako lasta sinulla on?

Meillä siis viidennestä haaveillaan enemmän ja vähemmän. Viime päivinä taas KOVIN PALJON! Nuorimmainen on 10,5 kuukautta. Söpö pikkulikka! Mulla on ollut menkat vasta pari kertaa ja nekin epäsäännölliset, joten yritys alkaa (ehkä) vasta syksyllä. Siis jos mies heltyy. JOS JA JOS. Jossittelua, mutta Omppis ei anna periksi ja heitä kirvestä kaivoon! ;)

Nyt on kp 34 ja mies jo ihan hermona kun tuli kerran pupuiltua ilman mitään, mutta ei toki loppuun asti... Kylläpä se täti sieltä varmaankin silti tulee, mutta ei se mitään. Kesä mennään näin ja syksyllä tositoimiin!! ;) Olenkin miettinyt, että kuinkahan käy, kun esikoista yritettiin kauan ja hartaasti ja tuloksena oli ihanat kaksospojat. Molemmat tytöt eli kolmonen ja nelonen taas on saaneet alkunsa kertalaakista. Mietityttää, että oiskohan taas niin onnellisesti, että kävis helposti..?! Eihän sitä koskaan tiedä vaikkei meille ois enää lapsia tarkoitettukaan....

Synnärikaveri sai tänään keskenmenon... oli rv 11 jo menossa... varmasti on kauhean surullinen olo. En oikein löytänyt oikeita sanoja, mutta kuunnella lupasin... :(

Mutta kaikesta huolimatta, ihanaa toukokuun loppua! Se on äipät pian ihan oikea kesä!!! :))

Vierailija
8/39 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta töihinpaluu äitiys/hoitovapaan jälkeen... MUA AHDISTAA! Olen nyt toista kuukautta hoitovapaalla ja aion olla ainakin koko loppuvuoden, mutta silti ajatus töihinlähdöstä on kummitellut meilessä jo kauan... harmittaa! Nautin olla kotona enkä millään raskisi pienimmäistäni viedä hoitoon, mutta onhan tuo kotihoidontuki kyllä säälittävän pieni. On suorastaan rikos, että siitä maksetaan niin vähän. Kumpa joku hyvähaltiatar sanoisi mitä tehdä!!! Vieläkö minä sen viidennen uskallan pyöräyttää? Voinko olla niin onnekas, että viidennenkin terveen lapsen saisin? Jaksaisinko hoitaa viittä lasta? Olisiko niin paljon rankempaa kuskata aikanaan hoitoon kahta kuin yhtä lasta? Voi itku leidit, auttakaa nyt sekoilija Omppista! ;0)

Vierailija
9/39 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurkkaapa palsta työ, päivähoito, opiskelu... siellä vastauksia mietteisiisi!! sattui silmiin ja muistin sut! :)

Vierailija
10/39 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kurkkaamassa pinoa, jossa käsiteltiin uutta työpaikkaa ja raskautta. Oli mielenkiintoista luettavaa!

Mä olen tässä yrittänyt ottaa järjen käteen ja vakuuttanut itselleni, että en mä kyllä mitenkään voi olla raskaana. Vastahan se kierukan jälkeinen vuotokin oli yms. Olen " googlannut" tietoa noiden herkkien testien haamuista ja aikas moni haileista haamuista tuntuu olevan jotakin muuta kuin raskautta. Voisikohan herkkä r.testi vaikka näyttää ovista? :O

Se haamu oli lisäksi niin haamu, että voi olla vaikka se kuuluisa viivan paikka... Vitsi kun nyt vaan osais ottaa rauhassa ja painaa koko asian mielestä vähäksi aikaa!

Ommpis, pohdit tuota kotona oloa ja viitosen hankintaa. Mä kai kuitenkin jotenkin pohjimmiltaan luotan siihen, että kyllä sen sitten tietää, kun lapsiluku on täynnä. Mulla on yhdellä kaverilla viisi lasta ja hän on sanonut, että viidennen jälkeen tuli mielenrauha, että nyt perhe on kasassa. Jos todella kaipaa vielä yhtä nyyttiä, niin rohkeutta peliin vaan. On sitä sitten vielä vuosikaudet aikaa töitä tehdä. Mä olen samaa mieltä siitä, että kotona olosta maksetaan ihan törkeän vähän. Mulla ei ainakaan olisi varaa jäädä kovin pitkäksi aikaa kotiin, jos vielä äippälomalle jäisin. Mutta en kuitenkaan pidä sitä syynä olla hankkimatta lisää lapsia. Varmasti voisin tarjota nelosellekin hyvän ja turvallisen lapsuuden, vaikka hänet joutuisin suht pian hoitoon viemään.

Vierailija
11/39 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä kaksi kertaa. Mä olen ihan helteen ja stressin sekoittamana ;)

t, meriutu

Vierailija
12/39 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla kävin vielä hermostuksissani kipaisemassa apteekista acon10 puikkotestin. Aamulla lirittelin testiin ja tulos on kyllä täysin negatiivinen!

Jännä juttu, miten voi olla samaan aikaan äärimmäisen helpottunut, mutta toisaalta taas pettynyt. Tämän uuden työn aloittamisen suhteen olen helpottunut, mutta ei kai tämä vauvakuume minua kokonaan rauhaan jätä.

Tuli nyt sitten vaan todistettua sekin taas, että ilmeisesti noissa liuskatesteissä näkyy tosi helposti kaikenlaisia varjostumia ja viivanpaikkoja. Varsinkin testin kuivuttua. Itse yritän olla vastaisuudessa syynäämättä testejä liian tarkkaan!

Lämmintä sadepäivää kaikille! :))))

Vierailija
13/39 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Tanja -77 mukaan mahtuu.

Meriutu: Täällä p-k seudulla on tosi helppo löytää töitä ja siksi en niin suurta arvoa työpaikalle anna. Mutta ymmärrän että pienemmillä paikkakunnilla voi työpaikosta olla huutava pula (riippuu ammatista).

Lisäksi musta tuntui juuri siltä mitä sanoit että sen tietää kun lapsiluku on täynnä niin mäkin tiesin. Sitä vaan en tiennyt että se tunne kestäis vaan noin kuusi vuotta ja nyt vauvakuume onkin miljoonakertaa suurempi kuin silloin kun sai samalla hoidella pikkuisia.

Omppuäippä: Mäkään en tietäisi mitä sanoa jos mulla olis ystävä saanut km:n .Joka raskaus mä olen pelännyt että se osuu mun kohdalle ja vielä kun tuntuu ettei kukaan sukulaisista eikä tuttavista ole edes halunnut mun lapsia syntyviks olen pelännyt sitä miten ne varmaan juhlis jos mulle jotain pahaa tapahtus.

Mulla ei ole mikään halu mennä töihin, tällä hetkellä en saa mitään rahaa kun toi nuorinkin on melkein kuusi. Mutta mun lapset tarvitsee mua täällä niillä on tosi paljon kerrottavaa kun ne tulee koulusta.

Lisäksi joka työpaikalle mahtuu joitakin idiootteja mukaan tai jos pomo vaihtuu niin työilmapiiri voi kärsiä. Miksi mä menisin sinne kärsimään. Mustakin kotihoidontuki saisi olla suurempi ja onkai se täällä p-k seudulla kuntalisineen suurempi kuin jossain missä kuntalisää ei makseta. Mutta sitten kun mä en enään halua olla kotona mä aijon perustaa oman yrityksen niin työilmapiiri pysyy ainakin yhtä miellyttävänä kuin nyt kotona ollessa. Mä en ajattele että mun opinnot olis ollu turhaa vaan mä voin hyödyntää mun ammattiosaamista täällä kotona mulla ei ole mikään kiire saada gradu valmiiksi oikeastaan sillä ei ole mitään väliä vaikka en saisikaan mutta se että en olisi nyt kotona kun lapset tarvitsee mua sillä olis mulle väliä. Mä ajattelen niin erilailla kuin kaikki mun tutut mutta niillä ei ole viittä lasta.

Täällä paistaa aurinko mä toivon kaikille +++++++++++++tuulia

hankkikaa lapsia nyt kun niitä voi ettei sitten vaihdevuosien aikana kaduta niinkuin mun anoppia ja mun äitiä.

Vierailija
14/39 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihana ilma on täällä p-k seudulla ja lämmintä riittää.

Miten te muut teette nyt kun koulu loppuu ostatteko kaikille opettajille lahjoja /kukkia ja muistatteko koulunkäyntiavustajia mitenkään.

Mulle tää on tosi kurjaa aikaa koska olen aina pyrkinyt muistamaan kaikkia sillä seurauksella että joulun alla ja keväästa menee noin 200euroa kukkiin tai suklaarasioihin.

Tosi ällöä mutta minkas teet kun mulla on vain sellanen luonne että pakko viedä jotain.

Tälläkin hetkellä ekaluokkalaiseni luokassa on yksi ope ja yksi koulunkäyntiavustaja joka ei ole kenenkään henk. koht. avustaja. Kolmas luokkalaisella sama juttu, samoin viides ja kuudesluokkalaisella, lisäksi aineopettajia ja eritysope.

No nyt on jo kaikki hankittu, (lähinnä kauniita belgialaisia suklaarasioita Stockmannilta) Jotenkin tunnen vaan kauheeta syyllisyyttä kun olen niin pihi tälläisessä asiassa, mutta lastentarvikkeissa hankin sen minkä tarvitsen hintaan katsomatta .Tosin enää en tarvitse juuri mitään verrattuna siihen kuin odotin ensimmäistä tai toista lasta silloin mä olin aivan hirveä materialisti että oikein hävettää. Mutta se onkin menneen talvenlumia. Mä tein oikein listan kaikista vauvatavaroista mitä en tarvitse.

Mikä oli teillä muilla sellainen vauvatavara minkä osto oli täysin tarpeeton???

Kesäiloa kaikille!!!!

Vierailija
15/39 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös mietitään opettajille pieniä " muistoja" näin lukuvuoden päättyessä. Meillä ei ole tapana ostaa mitään isompia, yleensä ihan ruusu riittää ja vain luokanopelle. Nyt vanhin siirtyy syksyllä yläasteelle, ja hän haluaisi muistaa opettajaansa hieman paremmin. Kyseessä on miesopettaja, oikein tykätty ja jämy. Olisiko ideoita?

Vauvantavaroista oli kyselyä. En muista, että olisin hirveästi ostellut mitään turhaa, mutta vaatteita ensimmäisen aikaan tuli AIVAN liikaa. Sukulaiset kantoivat jokainen omat vauvanvaatteensa meille, ja minä kiitollisena otin kaiken vastaan. Kaikki kun pelottelivat, että pyykkiä tulee PALJON, ja on hyvä olla hieman varalle, ettei vaan lopu kesken. Niitä sitten riittikin, mutta onneksi meillä lähisuvussa kierrätys toimii, ja jaoin kaiken sitten eteenpäin, ja kolmosen aikaan olinkin jo viisaampi, ja osasin sanoa myös ei kiitos. Jokaisen lapsen kohdalla olen säästänyt joitain vaatteita ja leluja, jotka lapsi on saanut lahjaksi, että saavat sitten joskus isona ne itselleen. Ellei koit ole ihan kokonaan niitä syöneet...

Aurinkoa kaikille plussatuulien saattelemana!!!

Vierailija
16/39 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse myös olen iloinen siitä että saan olla lasten kanssa kotona. Vanhin aloittaa syksyllä eskarin ja sitä hän jo odottaa innolla. Saan myös kuulla millanen oli päivä eskarissa ja ihan uutta minullekkin ;) muutenkin kova puhumaan tuo tyttö, niin varmaan hänellä on paljon kerrottavaa! :) Vähän aikaa sitten kävin välillä vain piipahtamassa tällä palstalla, mutta mä olen nyt vauvakuumeen vakituinen kävijä. Aamulla vain kone auki ja heti lukemaan kuume palstaa :) en voi uskoa kuumetta nostaa niin paljon että menin tilaamaan ovistestejä! En koskaan ennen ole niitä edes käyttänyt! Tuntuu tarvii jotain tehdä mikä liittys siihen vauvayritykseen *hmmm*

Annlinn:

Mulla ei ole mikään halu mennä töihin, tällä hetkellä en saa mitään rahaa kun toi nuorinkin on melkein kuusi. Mutta mun lapset tarvitsee mua täällä niillä on tosi paljon kerrottavaa kun ne tulee koulusta.

Lisäksi joka työpaikalle mahtuu joitakin idiootteja mukaan tai jos pomo vaihtuu niin työilmapiiri voi kärsiä. Miksi mä menisin sinne kärsimään. Mustakin kotihoidontuki saisi olla suurempi ja onkai se täällä p-k seudulla kuntalisineen suurempi kuin jossain missä kuntalisää ei makseta. Mutta sitten kun mä en enään halua olla kotona mä aijon perustaa oman yrityksen niin työilmapiiri pysyy ainakin yhtä miellyttävänä kuin nyt kotona ollessa. Mä en ajattele että mun opinnot olis ollu turhaa vaan mä voin hyödyntää mun ammattiosaamista täällä kotona mulla ei ole mikään kiire saada gradu valmiiksi oikeastaan sillä ei ole mitään väliä vaikka en saisikaan mutta se että en olisi nyt kotona kun lapset tarvitsee mua sillä olis mulle väliä. Mä ajattelen niin erilailla kuin kaikki mun tutut mutta niillä ei ole viittä lasta.

Täällä paistaa aurinko mä toivon kaikille +++++++++++++tuulia

hankkikaa lapsia nyt kun niitä voi ettei sitten vaihdevuosien aikana kaduta niinkuin mun anoppia ja mun äitiä.

Vierailija
17/39 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys taas kuumeessa kärvistelevät äitylit!

Noista opettajien lahjoista oli kyse, minä en rahallisesti paljoa satsaa, joko ruusu tai sitten jos varastoista löytyy joku pieni taideteos, niin sen saatan antaa.

Vauvantarvikehankinnat on kyllä pysyneet ihan kohtuuden rajoissa, kahdelle viimiselle olen kyllä halunnut uudet vaunut! Joku kyseli montako lasta meillä on, eli neljä, tytöt 6 ja 9, sekä pojat 4 ja 2. Eli viidettä kuumeillaan taas kovalla höyryllä. Vuoden vaihteessa päätin, että kyllä nämä riittää, mutta tässä ollaan taas! Olen ajatellut, että myöhemmin saattaisin katua, jos en vielä viidettä ainakin yrittäisi. On ne vauvat ja lapset vaan niin ihania. Tässä iässä ( 38v.) on joutunut miettimään asioiden tärkeysjärjestyksiä ja kyllähän tuo oma ura on jäänyt vähän vähälle hoidolle näiden lasten kanssa. Mutta nyt olen varma, että ei se niin paljoa merkitsekään, haluan ennenkaikkea suuren perheen ja tärkein työni on olla äiti. Minulla vaan on sellainen ammatti, ettei sieltä saa euroakaan, ellei siihen panosta ja tee kovasti töitä...

Minäkin tilasin ovis testit, pelottaa vaan että tuo ehkäsyrenkaan 4kk käyttö pisti kierrot sekasin, senkin takia haluan yrittää bongata ovista!!

Hyvää päivänjatkoa kaikille ja kuulumisiin

Vierailija
18/39 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsin hitsi! Nyt on jo kierron 35 päivä eikä minkäänlaista vuotoa!! Onko KELLÄÄN mitään kokemusta/tietoa tehotipparaskaudesta..? Kierto voi TOTTAKAI olla pitkä imetyksenkin vuoksi, mutta alkaa jo odotuttaa... ja harmittaa kun vähän jo toiveetkin nousee... Hitsin tehotipat!!! ;)

Vierailija
19/39 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä voi sen verran siimahäntiä karata, että yhden pienen munasolun hedelmöittävät :))) Kokemusta ei kylläkään ole!

Mä vielä varmistin tänään oman tilanteeni testillä ja täysin puhdasta negaa näyttää, kuten odotettavissa olikin. En kyllä ymmärrä, mistä mä sen haamun häivähdyksen sain testiin kummittelemaan maanantaina.

Mies on ihan pettynyt. Hänellä on ihan kauhia vauvakuume... Mä odotan sen verran intona uutta työpaikkaa, että vauvakuume ei pääse pukkaamaan päälle kovalla voimalla. Vaikka kyllä mä tänäänkin kaupassa yksiä pieniä potkuhousuja pyörittelin.

Vierailija
20/39 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

N@nne ja Monalisa: Mä aion ottaa teistä mallia ja ens jouluna en todellakaan osta opettajille lahjoja niin kuin nyt.

Omppuäippä: Onks sulla mitään raskaus tuntemuksia?

M@m@-3x: Kiva kun on muitakin jotka ymmärtää mitä tarkoitan. Kukaan tuttavistani ei ymmärrä miksi mä olen tehnyt tälläisen valinnan enkä luo uraa. Mä vaan olen kasvanut perheessä missä äiti ja isä molemmat olivat hyvin koulutettuja ja ne oli aina työmatkoilla tai töissä ja minä hoitajan kanssa kotona. Mä olin kauhean kateellinen mun parhaalle kaverille jonka äiti oli kotiäiti ja sillon jo mä päätin että mä olen kotona omien lasten kanssa.

Meriutu: Onnea sulle vielä kerran sinne uuteen työpaikkaan! mun täytyy myöntää että mäkin olin vähän pattynyt olishan se ollu aika romanttista ja mieliin painuvaa. Tosin se potkuhousujen hipelöinti on kokemuksesta aika katalaa ja voi johtaa vaikka mihin.....niin ne halut vaan syntyy...ainakin mulle kävi niin ....ja useamman kerran.