Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** SyySKuuN SiSsSiT MA-KE ***

28.05.2007 |

Aloitellaan taas uusi viikko...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

peikkoäet:

Mulla on tänään työpaikkahaastattelu!!! Kääk. Itseluottamus on ihan kadoksissa ainakin nyt. Vai oletteko kuulleet että joku olisi saanut viran olleessaan raskaana?

Mulla on vähän sama tilanne. Olen hoitanut viimeisen vuoden ajan työtä, joka on nyt avoimessa haussa vakinaisena toimena. Tuntuu kornilta, että minua haastatellaan huomenna omaan työhöni samanarvoisena muiden hakijoiden kanssa. Olen saanut tekemisistäni vain ja ainostaan positiivista palautetta ja olen tehtävään myös muodollisesti pätevä. Olen kyllä äärimmäisen vihainen ja pettynyt, jos minua ei vakinaisteta raskauden takia vaan saan lähteä talosta määrä-aikaisen työsuhteeni päättyessä ja äitiyslomani alkaessa. Sehän olisi myös laitonta. Mutta näin voi valitettavasti ihan hyvin käydä.:/

Vierailija
22/37 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleilen nyt sitten tuon tytön kanssa kotosalla.. Kuopus siis jossain " määrittelettömässä" Flunssa pöpössä.. Lääkäri määräsi muutaman päivän lepoa.. Kirjoitti siis näin ollen minulle sairaslomaa.. Ottivat kyllä verikokeen ja nieluviljelyn, niissä ei erikoista.. Kovin on kalpea ja hiljainen tuo meidän ikiliikkuja..

Colatoffeella tuntuu olevan " mielenkiintoinen" työpaikka.. Koitahan jaksaa!

Eipä ole mukavaa tuollainen.. Vaikkakin omallakin työpaikalla toisinaan tilanteita, jotka voisi olla olematta, mutta niin kai joka paikassa..?

On taasen uhohtunut tuo oma syöminen tänään.. Tuo lääkäri rumpa pitänyt kiireisenä.. Nyt sitten kuolaan melkein uunin vieressä, että kanat kypsyisivät..

Lähden siis " tipuja" vahtaamaan! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen alkoi alavatsakivut ja tänään ne on ollut jo lähes " tajun vieviä" ! En tiedä mistä on kyse, mutta tuli mieleen joku tulehdus?! Kivut ei mun mielestä ole supistuksia, vaan enemmän viiltävää tai pistävää kipua, pahinta istuessa(!), kävellessä on kivuttominta. Vai voiko tää olla vaan jotain kohdunkasvukipuja.. Päässä meinaa välillä sumeta :(

Soitan huomenna kyllä neuvolaan, tänään ne ei vastannu kun vasta iltapäivällä soitin..

Anteeksi omanapaisuus. Mutta olo on aika kaamea.

Vierailija
24/37 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin just pihalta sisälle.Grillattiin taas (niinku yleensä kesäisin melkein päivittäin)ollaan muutenkin koko poppoo aina ulkona kun vaan sääsallii pysyy kotikin siistimpänä kun tytöt leikkii ulkona:)

Colatoffee:Onpa " ämmämeininkiä" siellä sun duunipaikallasi.Pieni tauko noista kuvioista tekeekin hyvää.Onneksi sait asioita selvitettyä!Noita nyt on aina,ei kannata ottaa vakavasti vaikka toki v....aa tommoset puheet.Kaikilla vain ei ikävä kyllä ole omaa elämää,säälittävää;/

Sparven:Oltiin felicitaksessa Tapio Kurjella.Oli tosi hienoa saada tietää että vauveli on terve ja kaikki hyvin.Se mikä harmitti oli että sitä 4deetä oli tosiaan tosi vähän ( alle 10min)ja olisi tullut halvemmaksi mennä ihan normaaliin ultraan.Olette onnekkaita kun työpaikkasi maksoi osan ultrasta.

Onpa vetelä olo.Taidan hilpasta nyt suihkuun..

Vierailija
25/37 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se on vain vatsan kasvukipua.Jos vielä jatkuu niin soita sairaalaan ja kysy niin saat mielen rauhan.

Vierailija
26/37 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin lääkäriin mahd. pian. Eikös virtsatulehduskin voi kipuilla kovin? Olen tavannut kerran äidin jolta oli leikattu umppari raskaana olessa. Eli voihan jotain tommostakin olla. Mutta älä arvaile kotona, vaan lääkäriin. Toivottavasti kaikki on hyvin.

Omat jutut.

En saanut hakemaani työpaikkaa. Valitsivat pitempään samassa talossa olleen ja vielä varallekin tuli valituksi pitkää sijaisuutta tehnyt. Olin siis kolmas. Yksi hakija jäi vielä alle minun. ; ) Itse olen ollut tässä osa-aikatyössäni vajaan vuoden ja nyt jäämässä mammalomailemaan.

No, kävin näyttäytymässä ja toivon että joskus jostain löytyisi vakityö. Olisi kiva saada vakituinen työ ennenkuin täyttää 40!

Oli muuten vaikea keskittyä haastatteluun, kun turkulainen pyllyili ja pungersi sisuksissa. Mukava että asiat on kuitenkin tärkeysjärjestyksessä omassa päässä. Kai sitä joskus töitäkin ehtii tehdä ja jossain, nyt on tärkeintä tämä lapsi ja muu perhe.

hyvät yöt,

peikkoäet ja turkulainen 22+2

b@by tervetuloa joukkoon!

Vierailija
27/37 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kipu on jo rauhoittunut tai olet ollut toteamassa lääkärillä, ettei ole mitään kummempaa. Tulepa raportoimaan. Peukutellaan, ettei mitään ihmeellistä!

Täällä helle on vaihtunut pilviseksi, lämpimäksi aamuksi. Ihan tämäkin kelpaa. Yö oli itse asiassa vähän tukala. Levinia, miten sinä jakselet siellä hellemaassa? Onko ollut vaikeata sopeutua kuumuuteen? Serkkuni asuu Etelä-Saksassa, ja hän ei kyllä tykkää kuumista kesistä ollenkaan!

Galluppia: keksikääpä jotain jänniä ruokareseptejä lapsiperheelle, tuntuu että kaikki kana- ja jauheliharuuat tulee ulos korvista. Samoin uusia grillireseptejä otan vastaan. Muille vinkkinä, että laittakaapa halloumijuuston siivuja grilliin, niin tulee namilisäke!

Nyt aamun touhuihin! Mukavaa päivää,

apinaemo 25+3

Vierailija
28/37 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa sitten ihanan lämmin päivä eilen. Sen huomas että ei oikein ruoka maistunut kenellekkään kun oli niin kuuma. Illalla sitten kahdeksan aikaan oli kiljuva nälkä. Kaveri kertoi että hänen hoitolapsillaan oli edelleen keväthaalarit päällä, siis ei jestas, meillä muksut juoksi iltapäivällä pelkissä shortseissa pihalla.

Meidän pojilla oli eilen leikkikoulun kevätjuhlat, oli se niin suloista kun leikkivät ja lauloivat. Taitavasti meidän 3vuotiaskin veteli Tuhkimon laulua englanniksi. Täällä on tuollainen kiva yksityinen leikkikoulu jossa meidän jätkät ovat olleet 3pv/vk aina 4h kerrallaan. Musta loistava vaihtoehto silloin kun kokopäiväpaikkaa ei tarvita. Meilläkin pojat ovat lähinnä siksi että on kavereita ja en viitsi kunnalliseen viedä kun on niitäkin jotka sen paikan oikeasti tarvitsevat. Syksyllä vanhin poika aloittaa tuolla eskarin.

Tänään meillä aukeaa vihdoin remontin jälkeen uimahalli, on ollut vuoden verran kiinni. On täysin remontoitu ja uutta tilaa tullut yli puolet lisää vesiliukumäkineen kaikkineen. Tarvii varmaan heti mennä kokeilemaan.

Noista Colatoffeen työjutuista tuli mieleen ihan oma työpaikka. Olen kyllä oikeestaan tosi tyytyväinen että sain loppuajan sairaslomaa. Eipä tarvii itseään stressata sillä että mitä paskaa seläntakan puhutaan. MEillä on ainkain niin kaksinaamaista porukkaa että oksat pois. Itse olen ajatellut sen vaan niin että ovat äärettömän kateellisia siitä miten mun elämä on sujunut. Bongasin kertaheitolla elämäni miehen, ostettiin talo, saatiin lapsia, mentiin naimisiin ja tehtiin vielä pikkukolmonen, on autoa ja koiraa (ja pankille velkaa) ja mies vielä opiskeli itselleen hyvän ammatin ja tienaa kivasti. Voishan tuosta joku kateellinen ollakin.

Vauva on aktiivinen tapaus. Aamuisin herättää mut n. puoli seitsemän muksinallaan. Sitten kun saa äidin ylös niin jatkaa autuaasti uniaan. Tosin on mulla silloin viimeistään jo kaamee vessahätä niin ei se pahemmin haittaa. Potkut tuntuu liki kylkiluita jo, mahtaakohan olla iso vauva tulossa? Esikoinen oli 3.5kg ja toinen 4kg. Mitään painoennustetta ei täällä tehdä.

mutta nyt päivän askareisiin.

minttupipsa rv 25+2

Vierailija
29/37 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla oli eilen jo aika ahdistavan kuuma. Tai ehkä se johtui siitä että oli liian paljon vaatetta päällä. Tuli jotenkin niin äkkiä tämä lämpö ettei tähän ole ehtinyt tottua tai varautua. Tyttö oli shortseissa hoidossa, on sellainen ikiliikkuja että hiki tulee kylmälläkin kelillä. Mutta muut hoitolapset tosiaan oli tulleet aamulla ulkoilupuvuissa takit päällä (+20 jo silloin) ja ihan oli varsilenkkarit jalassa. Hiukan teki huonoa niiden puolesta kun meidän neito viipotti varpaat vilkkuen sandiksissaan.

Ja itse älysin eilen että minulla on kesävaatteita kokoa L, jotka on aivan liian isoja. Miten minä olen kuvitellut että muutun sen kokoiseksi? Vatsa tästä tietenkin vielä kasvaa, joten loppukesästä varmaan ovat siltä kohtaa sopivia mutta enpä usko että reidet ja takapuoli nyt tästä niin paljon leviää. Nyt pitää siis hankkia hiukan pienempiä.

Ajattelin ruokatunnilla rynkäistä katsomaan tuohon lähi Lindexiin. Siellä on jotkut osta kaksi, ota kolme päivät ja tuo nykymuoti suosii meitä raskaana olevia. Trikoota ja tunikaa on joka lähtöön eli jotkut caprit alle ja tunika tai mekkomallinen yläosa päälle ja johan taas pelittää.

Tänään " löysin" päälleni kaapista naruolkaimisen farkkumekon ja alle mustat trikoocaprit. Pelittää näin kun ei ole mitään kovin virallista palaveria tiedossa tälle päivälle, eikä täällä nyt näytä olevan ihan yhtä kuumakaan kuin eilen.

Kerro nyt dumle niitä kuulumisia, onko kipu hellittänyt? Odotamme täällä sydän sykkyrällä...

Mistähän muusta on ollut puhe, pää ei taida vielä toimia joten käynpäs kahvilla ja katselen sitten myöhemmin päivällä josko muisti toimisi paremmin. Kepeää keskiviikkoa kaikille!

t: Typykkä ja Hermis kipsukkajalka (esikoinen antoi tämän nimen kun vauva potkii välillä ihan älyttömästi niin että mahanahka vaan heiluu)

Vierailija
30/37 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumlea minäkin kaipailen...!! Onko kaikki hyvin?? Ilmoittele itsestäsi..

Ihan aiheesta tuon lapsen kanssa kotona olen.. Eilinen ilta nukkumaan mennessä itkua, kun korvaan särki.. Ovat niin säälittäviä kun sairastavat.. Opettajalle eilen soitin ja sovittiin, että tyttö menee kuitenkin tänään kevätjuhlaan illalla, jos on voimia, sillä hän esiintyy siellä.. Ja nyt tuo ainakin tuossa maalailee vesiväreillä, joten eiköhän parempaan suuntaan olla menossa..

Pyykkikone pyörii ja pari ikkunaa ajattelin pestä.. Ei sen kummempia päivän suunnitelmia.. Lapsen ehdoilla..

Jotain mun piti vielä kommentoida, mutta muisti pätkii..

Ai niin.. Luulin jo päässeeni noista hormonien aiheuttamista " tunnemyrskyistä" , kun ei niitä ole viikkoihin tullut, mutta nyt olen " möksöttänyt" miehelle eilisestä asti.. Plääh! Ei tää asia kyllä kaipaisi tälläistä draamaa.. =) Ehkäpä ryhdistäydyn ja selvitän asian fiksusti..

Vierailija
31/37 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumle: Onko olo jo parempi? Toivottavasti olet jo päässyt lääkäriin ja kaikki on hyvin!! Tsemppiä!!

Joo, aika ämmämäistä touhua täällä meillä duunissa tosiaan. Ja koomistakin siihen nähden, että varsinkaan siellä meidän toisella konttorilla ei kukaan kuitenkaan pääse nousemaan mun tilalleni, jos mä lähden niin silloin sinne palkataan joku muu. Kaikki muut siellä on palkattu tekemään suorittavaa työtä ja kenestäkään heistä ei ole vetämään sitä paikkaa (melkein kaikilla koulutuksena vain peruskoulu ja työkokemustä ei ole minkäänlaisista toimisto, henkilöstö, johtamis tms jutuista).. Jos oliskin niin mä olisin hemmetin tyytyväinen!! Omassa hommassaan likat onkin hemmetin hyviä, mutta tuo on vähän väärä tapa koittaa päästä ylemmäs. Jos ainoa tavoite on päästä pomottaan muita niin aika heikoilla ollaan! Toki jos joku sieltä joskus osoittaisi jotain kiinnostusta oppia uutta tai kehittyä muuten niin se olis loistavaa! Mä olen yrittänyt niistä osaa saada mm. oppisopimuksella kouluun (1 pvä viikossa) että saisivat vaikka kauppiksen paperit, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Ja tosiaan meillä se oppisopimus olis onnistunu mainiosti, mutta kun ei! Plääh!!

Ja täällä hesan toimistolla meininki ei tietenkä ole noin pahaa, mutta ämmäkateutta on täälläkin. Minkä mä sille voin jos mut on palkattu esimieheksi ja mä näytän (hehheh tai tässä tapauksessa näytin) siltä kun näytän?? Moni muukin näyttäs paljon paremmalta jos vaivautuis hoitaan itseään ja laittamaan ja pukeutuun kivasti. En mä mikään prinsessa oo vaikken verkkareissa ja meikittä töihin menekään!! Paljon parempi fiilis itelläkin jos on ees vähän laittautunut!

Ja pomon kans tulen tietenkin juttuun samoin kun hänen vaimonsa. Sekin herättää kamalaa kateutta. Hohhoijaa! Aika itserakkaalta tää kuulostaa, tiedän, mut se on totuus.

Ja se mitä piti viel sanoa niin mun pomo ei todellakaan ole mikään naistenmies. Sitä en tiedä mitä hän on joskus tehnyt tai tekee vapaallansa, mutta mä en ainakaan koskaan ole nähnyt mitään mikä aiheuttaisi tuollaiset puheet. Tottakai hän on sitä mieltä että varsinkin messuhommiin pitää mielellään ottaa nuoria ja nättejä tai ainakin nättejä, mutta hei, niin ne muutkin tekee!! Harvoin sitä messuilla näkee 150 kiloisia telttoihin pukeutuneita naisia joilla on hiuksetkin jääneet kampaamatta ja edellisen kerran meikkiä on ollu joskus 80 luvulla ja sen jälkeen paljas naama on parhaaksi koettu!!

Mulla on onneks tosiaan niin hyvä asema ja onni että kuitenkin muhun luotetaan täällä ylimmältä taholta. Ja tottakai suurimmaks osaksi kaikki on kivaa porukkaakin, tää nyt vaan meni tällä kertaa näin. Kaikilla ei ole ees sitä. Oon kuullu et varsinkin just naisvaltaisilla aloilla tää on viel hullumpaa! Siis tyyliin että sua syytetään siitä että olet raskaana sekä työkavereiden että ylemmältäkin taholta. Mikä sit on ihan täysin tyrmistyttävää!!

Mutta on se niin ihanaa että kohta pääsee mammalomalle!! Pakko myöntää etten mä jaksaisikaan nyt olla enää " kova" tai vaativa vaan enemmän sitä jo maailma pyörii oman navan ympärillä ja monet, ennen niin tärkeät asiat jää kakkosiksi.

Mä muuten eilen katselin pienen pätkän akuuttia, jossa oli raskaana olevien ruokavaliosta ja siinä se tyttö sanoi että heti kun vauva tulee hän menee ja syö tosi tulista ruokaa kun nyt ei voi.. Apua, eihän tulinen ruoka ollu kiellettyä????? Siinä ei sen kummemmin selitetty miksi, mut olisko sit että tulinen voi närästää?

Mä nimittäin olen lähes uinut tabasco pullossa ja balsamicoa tulee heitettyä joka paikkaan niin että kaikki on tällä hetkellä etikkaista...

Eilisen helteen jälkeen illalla mun jalat oli niin turvoksissa että yhtään luuta ei erottunu, ei nilkoissa eikä jalkapöydällä.. Melkein kun mun mummon jalat, huh, tästä se lähtee....

Kihlis on taas varmaan sellaisessa asennossa että liikkeet tuntuu tosi vähän.. Onneks ees vähän, mutta tylsää kun niitä oikein odottaa ja juur mitään ei tunnu. Alkaakohan ne tuntua vatsan päälle ollenkaan kun sisälläkin on melko hiljaista?

Tuli omanapainen romaani taas. Nyt mä en enää kirjoita mitään työhon liittyvää, paitsi sitten ne jippii, kesäloma ja jippii äippäloma jutut!

Muutakin mun piti kommentoida, mutta pää lyö tyhjää! Ainakin Piiulle sen verran että toivottavasti tyttö pääsee esiintymään, se on tuossa iässä niin kamalan tärkeää heille! Ja B@by, tervetuoloa jengiin!

Colis ja Kihlis 23+6

Vierailija
32/37 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt heti kun muistan niin colatoffeelle tuosta tulisesta sapuskasta: LOPETA heti, ihan ittes ja vauvas parhaaksi! Narastaa sua ja tekee vauvasta koliikkisen synnyttyaan; nimim. kokemusta on! Eli meillapain, missa tulinen ruoka on ' normaalia' niin juovat paljon limppareita ja syovat tulista ja sitten itketaan etta miks vauvalla on ilmavaivoja... Ei siis mitenkaan vaarallista sanan siina merkityksessa, mutta inhottavaa sitten aikanaan.

Ma olen viela alempana etela-Saksaa; ihan valimeren rannalla! Joten meilla kesat on sitten KUUMIA; alkaen nain toukokuun lopusta sellasesta +28 ' normaalilammosta' aina elokuun lopun +42 varjossa!

Mutta kun lahtee ennen yhtatoista liikkeelle ja kesalla on jalat meressa ja paa varjossa sen pahimman helteen niin onhan tassa jo tottunut! Toinen juttu etta alkaahan innostuko tuohon auringon ottoon mitenkaan kummasti; mulla ainakin maksalaiskat tule esille, punertavahiuksinen kun luonnostani olen! Nelonen ' antoi lahjaksi' nelja vuotta sitten ah, niin kivan maksalaiskan, onneks kumminkin ihan ylos otsaan hiusrajaan, ettei sillai hairitse, mutta ei sais ottaa aurinkoa siihen, eika varsinkaan palaa...

Eipa tassa kummempia noin muuten, masu kasvaa ja pyoristyy, nyt kylla jo aivan selva ' tyttomaha' pyorea tynnyri, heh.

Kiloihin pitais ehka kiinnittaa enemmankin huomiota, nyt alkaa tulla pahasti sellasta pari kiloa kuukaudessa-tyyliin ja liikaahan tuo tietysti.

Noh, talla hetkellahan se vauva kasvaa eniten, joten laihdutetaan sitten myohemmin.

Voikaahan hyvin

- levinia ja Hope rv 24+4 -

Vierailija
33/37 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla neljän jälkeen paukutti ukkonen niin et valvoin siinä sit 1,5 h, onneksi neiti nukkui tietämättä mitään koko ukkosesta.

Mulla on alkanu maha kovettua taas oikein kovaksi palloksi harvase päivä ja se jää ikään kuin päälle, eli voi olla tunninkin sellanen ja silloin ei kävely oikein onnistu... eilen just sanoinkin miehelle, et oikeestaan oli hyvä onni et en saanu mistään töitä, sillä paljon oisin saikulla ollu tämän kakkosen kanssa...no, nyt vielä oikein kuuma hellekesää odotellaan....äitiysrahaa oikein odotan, sillä tulot nousee....olin oikein kunnon töissä kun neitiä odotin ja tässä välillä vaan keikkaa tehny milloin missäkin, joten ansiosidonnainen on ollu olematon, mut kun kirpun laskettu aika on ennen kuin neiti täyttää 3v, saan saman äitiysrahan!!!!Jes! jos pääsis ostaan jotain kivaa kesäksi!!!

Luonto on oikein puhjennut täyteen loistoon sateiden jälkeen, ja ainakin lauantaina pitäisi paistaa aurinko....toivottavasti! Vois lapsenkin laskee ulos vähemmissä vaatteissa.

Maitohamsteri ja kirppu 26+0

Vierailija
34/37 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonnoususta taas: Oonko se mä joka on pistäny parhaaks? Mulla on viikkoja vasta 22+6 ja puntari näyttää jouluun verrattuna +9kg. :D Emmä tiiä missä se on, maha on pienehkö vielä kun vertaa teidän masukuviin, eikä mulla vaatteet purista (paitsi tietty mahasta), eikä mulla oo juuri turvotustakaan missään. Ehkä sitä on pieni kerros lisärasvaa joka puolella. Miehen mielestä oon " kauniisti pyöristyny" . Normaalissa mielentilassa tajuan olla ihan hyvilläni siitä että on tuota painoa tullu, niin kestän sitten ehkä imettääkin paremmin. Mutta sit ku hormonit heittää ja on huono päivä ni auta armias, mä tunnen olevani niin ruma ja lihava ja kamala että ei mitään tolkkua. Sen kyllä sanon että tää uus tukka kohensi oloa hirveästi! On ihanaa kun välillä näyttää omastakin mielestä kivalta.

Dumlesta olis nyt kyllä tosi kiva kuulla jotain. Tuommoset kivut on pelottavia. Toivottavasti siellä on kaikki kuitenkin kunnossa.

Mulla oli rento viikonloppu vanhempieni luona. Esikoisen nukkumisen kans oli vähän niin ja näin ja se tietty aina verottaa, mutta muuten oli ihanaa. Äiti on paras ja ruoka niiiiin hyvää! :)

Kesälomasuunnitelmista ootte jutellu, mekin eilen miehen kanssa taas haaveiltiin ja mietittiin mihin oikeesti pystytään. Saa nyt nähdä. Kaikki kiinnostais. Mihinkään keski-eurooppaa kauemmas ei kyllä lähdetä, saa nähdä mennäänkö sinnekään asti. Kun rahaakin menis niin paljon ku vain ois ja enemmänki.

Mä en oo koskaan kuullu että äidin mausteinen ruoka aiheuttais koliikkia vauvalle. Siis että jo raskausaikana syöty ruoka! Meillä syödään vaihtelevasti tulista ja vähemmän tulista, en kyllä viiti kokonaan luopua... Enemmän uskon että sillä on merkitystä sit kun imettää. Mutta tiedä nyt tätäkin. Saa nähdä manailenko syksyllä tätä asennettani. :)

Mä oon ollu alkuviikon tosi reipas, ja huomasin että päivät kuluu kivemmin kun tekee kaikenlaisia hommia (vaikka välillä tuntuu ettei tuon 11kk ikäisen kans saa mitään aikaan). Tänään on kuitenki ihan veto pois. Eipä tässä mitään tarpeellista tekemistä oliskaan, en rupea joka päivä imuroimaan ihan vain jotan tehdäkseni. :) Pyykit ja tiskit on jo hoidettu eikä tässä oikein muuta oo. Poikakin nukkuu harvinaisen pitkiä päiväunia parhaillaan. Hyvä päivä laiskotella siis. Mutta ku mä en osaa laiskotella ilman hyvää syömistä, ja sit mä muistan mun 9 lisäkiloa ja tuntuu ettei enää saa syödä mitään ylimäärästä.

Onko teillä lakkiais- tai muita juhlia tiedossa viikonloppuna? Mulla ois yhdet lakkiaiset, ja sinne menen h&m:n lyhyessä äitiyshameessa ja hihattomassa iloisen värisessä paidassa. Hrr, toivottavasti ilmat lämpenee siihen mennessä! Täällä keski-suomessa on harmaata, sateista ja viileää päivä toisensa jälkeen näköjään. Nytkin vain +12.

Häivynpä tästä lukemaan lehteä.

Vierailija
35/37 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain käymässä. Kotiuduin tänään sairaalasta. Siellä mut on pumpattu täyteen kaikkea, kortisonia, antibioottia, magnesiumia, supparinestolääkitystä, lisälääkitystä suppareihin jne jne...

Mukaani sain supparinestolääkitysreseptin(adalat= alunperin verenpainelääke) ja käskyn jatkaa pakkolepoa kotona. En saa tehdä yhtään mitään ja portaissa kiipeilyäkin pitää välttää... Ei siis pyykkäämistä, siivoamista...ei mielellään edes ruoan tekemistä, kun pystyssä en saisi olla... AARGH! No voittaa kotona olo kuitenkin sairaalassa olon!!

Kaiken kruunaa meille rantautunut vesirokko... ONNEKSI olen sairastanut sen itse jo lapsuudessa!!

Kaikkea hyvää teille kaikille!! Koetan jossakin vaiheessa päästä käväisemään koneella, en voi pitkiä aikoja istuskella, ainakaan ennen seuraavaa äippäpolikontrollia joka on onneksi jo viikon päästä torstaina!

Terkuin,

PippuriMamma & " MatiasMatilda" 26+...

Vierailija
36/37 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää pois palstoilta " työkiireiden" ja iltamenojen takia ja täällähän on vaikka mitä tapahtunut!

Pippurimamma, tsemppiä siellä omassa tilanteessasi! Onneksi olet ollut hyvässä hoidossa ja tilanne kai jossain määrin nyt hallinnassa...? Otahan nyt rauhallisesti ja toivotaan, että lepäileminen auttaa ja lääkitys auttaa. Olen kovasti hengessä mukana täällä kuten varmasti kaikki muutkin.

Toivon mukaan Dumlen tilanne on selvinnyt ja hänellä ja vaavilla kaikki hyvin. Toivomme parasta ja odotamme Dumle sinun viestejäsi.

Itsellä täällä kaikki hyvin, neiti liikkuu aktiivisesti ja on selkeästi nauttinut hiljaiselosta, jota nyt ollut työrintamalla siinä mielessä, että istuin kaksi päivää koulutuksessa ja ns. " levähdin" osastokiireistä. Eieln vietettiin tyttären harrastukseen liittyvää kauden päättäjäisiä isolla poppoolla ja nyt olisi kohta alkamassa lasten kevätjuhla. Pakko alkaa valmistautumaan, mutta palailen myöhemmin.

Kaikille Sisseille perheineen hyviä vointeja!

Haikarapolska

Vierailija
37/37 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkpurple]Olikin jo kyselty että onko kaikki hyvin..

Kipuilu eilis iltana sittenkin enteili supistuksia - supisteli sängyssä levossa aika tiuhaan ja kipeästikin, mutta onneksi vain lyhyen aikaa. Loppu ilta ja yö oli kuin mitään ei olisi tapahtunut.. Ja tämä päivä.

Ihan normaaliin tapaan edennyt. En kerennyt soittaa neuvolaan (ihan kauhee härdelli ja kiire töissä!). Mutta toisaalta aattelin että kaikki oli kuitenkin sillä hetkellä ihan hyvin.

Hetki sitten säikähdin kun lorahteli jotain epämääräistä tuolta alapäästä! Soitin miehelle, että tulee heti kaupasta kotiin. Mies oli kuitenkin sitä mieltä että vuoto ei ollut ainakaan lapsivettä ja itsekin havaitsin että varmaan flunssasta/aivastuksista ja yskimisestä vain johtui lirahtelut ;)

Että näin. Varmuuden vuoksi laitoin vielä siteen pöksyyn, jos sattuu vielä jotain tulemaan - voin sitten tarkistella.. Mies lähti poikien kanssa oluelle ja painotti että pitää heti soittaa hänet kotia jos jotain epäilyttävää ilmenee!

Olo on kuitenkin täysin normaali. Itse päättelin tässä että kipuilut ja supistukset johtui työtilanteesta - joka on hektinen. Teen käytännössä kahden ihmisen hommat ja ylitöitä päälle ja päiväkodissa! MUTTA koska huomenna on VIIMINEN työpäivä - vedän tämän osuuden kunnialla loppuun. (vaikken mikään työsankari yritä ollakkaan, lepään sitten huomisen jälkeen vauvan syntymään asti :) ) JOS kivut/supistukset kuitenkin uusii, on hyvinkin mahdollinen joku tulehdus..

Omaa napaa tuli nyt runsain mitoin, anteeksi siitä!

[b]PippuriMamman[/b] viesti sai kyllä säikähtämään! Toivottavasti kaikki menisi nyt tästä eteenpäin parhain päin ja välttäisit nuo sairaalareissut ainakin. Mutta vauvan ja sinun vointihan sen määrää :)

[b]Colis[/b], Tässä huokailin kun luin tuosta sun työkuviosta - meillä saman tyylistä paskan jauhantaa riittää ihan kiitettävästi myös (juu naisvaltainen). Onneksi löytyy ne muutaman mukavat ja onhimillisetkin työkaverit ja silläkin pääsee pitkälle kun vaan antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :D

[b]Kirahviinan[/b] paino -kertomukset kuulosti tutuilta :) Mulla tullut vähän vähemmän tähän mennessä kiloja, mutta kuitenkin samanlaisia ajatuksia herättää. Mihinkään ei erityisesti ole kertynyt ylimääräistä ja vaatteetkin lähinnä löpöttää takapuolesta ja reisistä, masukin vielä aikasta pieni.

Kylläpäs menee aikaa tässä koneella istuskellessa ;) Piti vielä leipoa huomista, viimeistä työpäivää varten - mutta en nyt valitettavasti taida jaksaa! Vien huomenna jätskiäkin, ehkä se nyt saa riittää.

Hyviä vointeja miekin toivottelen!

Dumle (huomenna alkanee rv 25!)