Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sorruin laihdutuksen aikana herkutteluun. Mitäs nyt? Mitä korjaan?

Vierailija
08.04.2023 |

Olen vhh-ruokavaliolla ja niin kamala nälkä ollut nyt kun olen liikkunut. Olen syönyt kyllä ihan hyvin mutta himot suolaan ja proteiiniin on kovat.

Sorruin sitten syömään nakkeja sinapilla sekä ketomon jäätelöä, jotka kävin hakemassa kaupasta erikseen.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitään. Jatkat huomenna entiseen malliin. Mikään ei kaadu tuohon.

Vierailija
2/43 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et mitenkään. Jatkat huomenna normaalisti elämää, mutta jos noita kohtauksia tulee enemmän, sinun pitää lisätä kaloreita tai ehkä jopa hiilareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Ehkä laihdutuksesi on liian tiukka ja elimistö vaatii aineksia. Aina voi jatkaa hoikentumista. Mutta normaalihko ruokavalio voisi olla terveellisempi, kuin miniruokavalio.

Vierailija
4/43 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et mitenkään. Jatkat huomenna normaalisti elämää, mutta jos noita kohtauksia tulee enemmän, sinun pitää lisätä kaloreita tai ehkä jopa hiilareita.

Niin täytyy tehdä.

Olen varmaan vetänyt liian tiukalle etenkin kun miettii liikuntaa. Palelua ja nälkä, mielitekoja.

Ilmeisesti pitää energiaa saada hieman enemmän.

Ap

Vierailija
5/43 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten niin sorruit? Söit vhh-ruokaa vaikka ehkä sieltä epäterveellisemmästä päästä. Ei tuo vielä mitään aiheuta. Hyvä vaan jos söit kunnolla, saa sitä välillä tankata ettei mene säästöliekille.

Eri asia olisi ollut jos olisit vetänyt sokeria mielettömästi, sipsejä ja normaalia pizzaa suoraan kotiin tilattuna. Sitten olisi aihetta vähän stressatakin ja voida pahoin.

Tuo ei nyt ollut mitään ja jatkat vain normaalisti, välillä vähän "herkutellen".

Vierailija
6/43 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan ovat vhh-ruokavalioon sopivia ruokia. Ihan normaalisti jatkat elämääsi tästä eteenpäin. Kannattaa lopettaa tietoinen laihduttaminen ja korjata elintavat sallien kuitenkin satunnaisen herkuttelun. Se on pidemmän päälle kestävämpi ratkaisu toisin kuin jatkuva ruokien ja ravintosisältöjen kyttääminen.

Vierailija
7/43 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No söin sittenkin vain nakit, en kaikkia mutta tuli kyllä täyteen ja himot loppui siihen. Jäätelö jäi pakkaseen, olisin antanut luvan syödä sitä mutta ei tarvitse.

Kenties suolaa ja rasvaa tarvitsin lisää.

Söin tänään kanasalaattia majoneesilla, sitä kyllä aika paljon mutta silti tuntunut että nälkäinen olen ollut viime päivät. Paino tippuu kyllä.

Ap

Vierailija
8/43 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat ruokavaliota entiseen malliin. Kunhan et ajaudu herkkukierteeseen, mitään ongelmaa ei ole eivätkä satunnaiset herkuttelut kaada laihduttamista. Minä olen laihduttanut +20kg ja herkuttelin tuolloin varmaan joka viikko kerran, mutta laihdutus ei siitä kärsinyt, koska kyse on kokonaisuudesta.

Vierailija
9/43 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lopeta vhh-ruokavalio.

Vierailija
10/43 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen kyllä niin täynnä, että vähän tuli huono olokin. Ennen pystyin syömään 10 nakkia ja paljon ranskalaisia lisäksi.

Nyt söin 8 nakkia ilman lisukkeita ja huh huh...

Ei menisi mitenkään enempää.

Että ehkä täs nyt pitäisi vain vähän rentoutua. Ei tarvitse kaiken olla ihan mallikelpoista, joskus nakitkin sallitaan. Haluan noudattaa kuitenkin ruokavaliota pääsääntöisesti lopun elämääni niin pitää vähän suhteuttaa ja joskus syödä vähän enemmänkin.

Ap

Vierailija
11/43 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, lopeta vhh-ruokavalio.

En missään nimessä lopeta.

Ap

Vierailija
12/43 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No söin sittenkin vain nakit, en kaikkia mutta tuli kyllä täyteen ja himot loppui siihen. Jäätelö jäi pakkaseen, olisin antanut luvan syödä sitä mutta ei tarvitse.

Söin tänään kanasalaattia majoneesilla, sitä kyllä aika paljon mutta silti tuntunut että nälkäinen olen ollut viime päivät. Paino tippuu kyllä.

Ap

Kannattaa ottaa vähintään 2 krt/pvä Keto elektrolyytti jauhetta veteen sekoitettuna niin neste-/suolatasapaino pysyy kunnossa.

Itse on ketoon ole hyötyliikuntaa enemmän lisännyt. Ruokavalio kuitenkin nro 1.

Lisää rasvaa ja proteiinia ja lisukkeena esim kukkakaaliriisiä/-muussia jossa kermaa ja voita, kesäkurpitsaa tms joka voissa paistettu. Pysyy nälkä kurissa.

Tsemppiä!

Vierailija
13/43 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kannattaa ottaa vähintään 2 krt/pvä Keto elektrolyytti jauhetta veteen sekoitettuna niin neste-/suolatasapaino pysyy kunnossa.

Itse on ketoon ole hyötyliikuntaa enemmän lisännyt. Ruokavalio kuitenkin nro 1.

Lisää rasvaa ja proteiinia ja lisukkeena esim kukkakaaliriisiä/-muussia jossa kermaa ja voita, kesäkurpitsaa tms joka voissa paistettu. Pysyy nälkä kurissa.

Tsemppiä!

En minä noita elektrolyyttijauheita viitsi ostaa. Täytyy saada suoloja ravinnosta.

Hyötyliikuntaa tulee todella hyvin itselläni.

Syön yleensä paljon kasviksia, esimerkiksi kaalimuussia ja lihapullia, kasvispannuja voilla kypsennettynä, joissa kanaa mukana. Munakkaita runsaalla voilla. Käytän kermaa ja juustoja.

Tänään söin kanasalaattia. Yhteensä 400 g kanaa söin tänään! Lisänä tomaatti, kurkku, salaatti, leipäjuustoa, vähän parmesania ja majoneesia.

Söin kaiken kolmessa osassa päivää myöten.

Silti vaan nälkä vaivasi. En tajua.

Nyt ei kyllä nakkien jälkeen enää ollut.

Olen kyllä laihtunut ihan hyvin. Vähintään kilo viikossa lähtee.

Ap

Vierailija
14/43 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraise.

Vierailija
15/43 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä sormet turvoksissa :/

Ap

Vierailija
16/43 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä ap tajuat, että vhh-ruokavaliossa ei syödä proteiinia ylettömästi?

Vierailija
17/43 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin.

Nyt keho on vain huutanut sitä viime päivät. Hirveästi tehnyt mieli lihaa.

Olen maltillisesti syönyt normaalisti proteiinia. Eilen meni kyllä yli.

Ap

Vierailija
18/43 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin.

Ap

Ok. Älä nyt ota paniikkia, teit juuri niin kuin kroppasi halusi. Jatka vain entiseen tapaan :)

Vierailija
19/43 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin.

Ap

Ok. Älä nyt ota paniikkia, teit juuri niin kuin kroppasi halusi. Jatka vain entiseen tapaan :)

Juu jatkan.

Ei minua sinällään haittaa koska kokonaisuutta katsoen olen kuitenkin tosi hyvin pärjäillyt. 

Kun miettii mitä ennen söin ja join ja katsoo viimeisen kuukauden saldoa. Olen syönyt todella paljon kasviksia monipuolisesti. Syön niitä jatkossakin. En juo alkoholia, jota join ennen kamalat määrät. 

En myöskään syö juuri roskaruokaa (kerran olen sortunut tässä kebabin syömiseen ja nyt nakkien), joka ei sekään nyt mikään kamala juttu ole. Olen myös liikkunut todella paljon verrattuna entiseen. 

Kilojakin tippunut viisi, niin kyllä täytyy olla iloinen eikä välittää vaikka joskus syö enemmän. Se on varmaan ihan tervettä. :) 

Ap

Vierailija
20/43 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebab on ihan ok salaatin kanssa. Nakitkin joskus ja niitähän on kunnollisiakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme