Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lasten kiusaamisesta..

Vierailija
27.05.2007 |

Miten opettaa 4 vuotiasta puolustamaan itseään kun kiusataan, taloyhtiömme lapset osaavat olla aika julmia toisinaan ja jostain syystä meidän poikamme on se joka joutuu kiusatuksi, tai muut kyllä leikkivät hänen kanssaan, mutta on eräs toinen poika joka pihalle tullessaan saa muut lapset kääntymään omaa poikaani vastaan ja sitten kiusataan joukolla. Itse puutun tähän aina kun huomaan, muut vanhemmat eivät juurikaan, koska eihän heidän lastaan siinä kiusata :/ haluaisin nyt opettaa pojalleni tapoja miten puolustautua ja mitä voisi tehdä ettei aina tilanne mene joukkokiusaamiseksi kun tämä yllyttäjäpoika ilmaantuu paikalle, vinkkejä ja neuvoja otetaan vastaan.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä, että syntyessään ilkeitä/pahoja lapsia ei ole, paljon riippuu aikuisista ja heidän toiminnastaan mitä lapsista tulee.

Ja se yhteisleikin järkkääminen on nimenomaan tarkoitettu muuttamaan asioita, ei väistämään niitä. Siinä on vain ajateltu myös tämän kiusaajan parasta. Olen sitä mieltä, että sillä lapsella on jokun syy kiusata. Todennäköisimmin yksinkertaisestä häntä ei ole koskaan opetettu oikeasti toisin.

Jatkuva kiletäminen ja toruminen, saatika sitten lapsen nolaaminen ei poista ongelmaa, vaan provosoi lasta jatkamaan entistä pahemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi