Purran minttuviina
Miksi pitää aina tulla joku someraivo kun joku sanoo ääneen jonkun asian, joka on varsinkin totta?
Monet köyhät juovat paljon viinaa, se ei tarkoita jokaista köyhää ja sen kaikki tietää, eli miksi pitää möykätä ja tehdä haloota?
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Smoothieita on varmasti jokaiseen budjettiin. Itse tein viimeksi tarjousbanaanista, itse kerätyistä mustikoista ja punalaputetusta maustamattomasta jugurtista. Varmasti halvempaa ja ravitsevampaa kuin minttuviina.
Jos jollakin on minttuviinaa kotona, niin eikö silloin SAA OTTAA ottaa kantaa yhteiskunnallisiin asioihin tai ministerin touhuihin?
Ja mitä väliä minttuviinan hinnalla? Vai luulutko kaikkien köyhien juovan vain minttuviinaa,.myös ne kymmenettuhannet lapset, jotka Purran vuoksi putosi lapsiköyhyyteen.
t. baarikaappi kptona
Olisiko vanhemmilla syytä ryhdistäytyä jos lapsensa elää köyhyydessä. Miksi koet että muut ovat velvollisia maksamaan lapsesi kulut. Eivät ole.
Se luetun ymmärtäminen.
En sanallakaan maininnut lapseni kuluja, kun niitä ei edes ole, vaan olen hyvätuloinen lapseton.
Minusta sivistyksen osoitus on pitää huolta heilompiiosaista ja tutkimusten mukaan Purran vuoksi lapsiköyhyyteen putosi kymmeniätuhansia lapsia, eikä se voi olla lapsen syy, jos samaan aikaan hallituksella on varaa antaa etuuksia ja tukia hyväosaisille, yli 14.000€/kk kuten tuet yksityisiin lääkäripalveluihin, terapiaan jne. avustuksen kiinteistöihin ja sijoitusasuntoihin, harrastuksiin, kulttuuriin jne. kuten konserteihin, oppperaan jne. tai kymmenet miljoonat urheiluhalleihon, joihin köyhillä ja heidän lapsillasn ei ole mitään asiaa, kun heiltä puuttuu ostovoima ja raha,.kuten jääkiekkoharrastuksiin tai 500€ oopperalippuun ja valtio maksaa loput.
Minusta se on sivistymättömyyden huippu että anastetaan muiden taskuista rahaa jotta itse voi hyvesignaloida jakaen ne mieleisilleen 'vähäosaisille'. Sinulla on täysi oikeus laittaa jokainen ansaitsemasi centti mieleisesi rälssin varallisuudeksi, mutta pidä räpyläsi irti minun tilinauhastani, osaan kuluttaa varani itse.
Miten Kokoomus saattoi suostua siihen, että Riikka Purra vei puolueensa oikeistolaisuudessa jopa sen ohi? Seinät loppuivat kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka-tyttösellä oli taannoin suuria vaikeuksia matkustaa lähijunalla. Oliko tämä muuten ennen vai jälkeen psykoterapian?
Riikka-"tyttönen" oli niihin aikoihin kolmekymppinen. Ja sitten alkoi scriptailu.
Siitä PanoMestarin suosioon ja puoluetoimistolle kenttäpatjaksi.
Kyllä ilmainen veronmaksajien piikkiin viina kelpaa Riikka Purrallekin. Onneksi Orpo kertoi "työt kyllä tehdään selvinpäin" . Pitäisikö tuohon uskoa. Ruisrock viinakset maksoi lähes 1000€/henkilö veronmaksajille, jotta ministerit saivat ryypätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Smoothieita on varmasti jokaiseen budjettiin. Itse tein viimeksi tarjousbanaanista, itse kerätyistä mustikoista ja punalaputetusta maustamattomasta jugurtista. Varmasti halvempaa ja ravitsevampaa kuin minttuviina.
Jos jollakin on minttuviinaa kotona, niin eikö silloin SAA OTTAA ottaa kantaa yhteiskunnallisiin asioihin tai ministerin touhuihin?
Ja mitä väliä minttuviinan hinnalla? Vai luulutko kaikkien köyhien juovan vain minttuviinaa,.myös ne kymmenettuhannet lapset, jotka Purran vuoksi putosi lapsiköyhyyteen.
t. baarikaappi kptona
Olisiko vanhemmilla syytä ryhdistäytyä jos lapsensa elää köyhyydessä. Miksi koet että muut ovat velvollisia maksamaan lapsesi kulut. Eivät ole.
Se luetun ymmärtäminen.
En sanallakaan maininnut lapseni kuluja, kun niitä ei edes ole, vaan olen hyvätuloinen lapseton.
Minusta sivistyksen osoitus on pitää huolta heilompiiosaista ja tutkimusten mukaan Purran vuoksi lapsiköyhyyteen putosi kymmeniätuhansia lapsia, eikä se voi olla lapsen syy, jos samaan aikaan hallituksella on varaa antaa etuuksia ja tukia hyväosaisille, yli 14.000€/kk kuten tuet yksityisiin lääkäripalveluihin, terapiaan jne. avustuksen kiinteistöihin ja sijoitusasuntoihin, harrastuksiin, kulttuuriin jne. kuten konserteihin, oppperaan jne. tai kymmenet miljoonat urheiluhalleihon, joihin köyhillä ja heidän lapsillasn ei ole mitään asiaa, kun heiltä puuttuu ostovoima ja raha,.kuten jääkiekkoharrastuksiin tai 500€ oopperalippuun ja valtio maksaa loput.
Minusta se on sivistymättömyyden huippu että anastetaan muiden taskuista rahaa jotta itse voi hyvesignaloida jakaen ne mieleisilleen 'vähäosaisille'. Sinulla on täysi oikeus laittaa jokainen ansaitsemasi centti mieleisesi rälssin varallisuudeksi, mutta pidä räpyläsi irti minun tilinauhastani, osaan kuluttaa varani itse.
Menisit edes töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka-tyttösellä oli taannoin suuria vaikeuksia matkustaa lähijunalla. Oliko tämä muuten ennen vai jälkeen psykoterapian?
Kehitysmaalaisten seksuaalirikollisten ja ahdistelijoiden tuottaminen maahamme on punavihreää psykoterapiaa?
Näinhän se eräs ouluainen punavihreä edustaja rääkäisi ivallisesti gryyming ilmiön aikoihin kun kansalaiset kritisoivat, että suomalaiset ovat rässismi ja tarvitaan selvästi massiivisesti lisää lapsiamme vaanivia tummia jengejä että suomalainen kototutuu. Ja näin on punavihreät hoitaneetkin.
Juu. Oulussa muistetaan hyvin Persujen hallitustaival 2015. Tornio ja 40 000 Irakinmoniosaajaa. Kiitos siitäkin Persut.
Ei auttanut persujen räpistely. Koko muu puoluekenttä ja soinin siniset toivottivat saapujarefjuggeesit iloiten lihapatojen ja pullahalien syleilyyn.
Nyt on tullut krapula. Saapujiin menee vuosittain 10Mrd euroa eikä punavihreällä ole varaa kuin minttuviinaan. Smoothietarvikkeet on jätettävä kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ilmainen veronmaksajien piikkiin viina kelpaa Riikka Purrallekin. Onneksi Orpo kertoi "työt kyllä tehdään selvinpäin" . Pitäisikö tuohon uskoa. Ruisrock viinakset maksoi lähes 1000€/henkilö veronmaksajille, jotta ministerit saivat ryypätä.
Katohan. KaljaPete, MärkäSari ja jotai PubiRuusuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja matka jatkuu....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. baarikaappi kptona
Se luetun ymmärtäminen.
Eikö se pitäisi koskea myös hyväosaisia ja rikkaita.
esim. Nalle Wahlroos on saanut kymmeniä miljoonia euroa maataloustukea kartanon tiluksilleen tai Herlinin maatalousharrastuksilleen koetilalle.
Tai Orpolle oma junarata Turkuun. Aran energia, hissi jn. kiinteistöihin ja sijoitusasuntoihin, jolloin arvo nousee entisestään, Tai voi palkata vaikka oman siivoojan kotiin veronmaksajien piikkiin ja palkan vähentää verotuksessa kotitalousvähennyksenä jne. eikä kukaan arvoste, vaan käydään mieluimmin köyhien kimppuun.
Tai kokoomuksen hallihankkeet, joita käyttävät vain pieni piiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja matka jatkuu....
+ juna kulkee.
Olen ollut vuodesta 2023 asti sitä mieltä, että maan suurimpia ongelmia on Orpo.
Kirjan mukaan oli 2019 kosiskellut persuja, 2020 kirjoitti Facebookissa, että persut on niin rasseja, että voiko niitä kutsua edes puolueeksi, ja 2023 kutsui ne ensimmäiseksi hallitukseen.
Takinkääntäjä jos kuka.
On hyväksynyt ministereiksi rasisteja ja rikollisia, ihan sillä perusteella, että ovat tarpeeksi oikeistoa, että auttavat viemään hyvinvointivaltion palveluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pubiruusuja todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vuodesta 2023 asti sitä mieltä, että maan suurimpia ongelmia on Orpo.
Kirjan mukaan oli 2019 kosiskellut persuja, 2020 kirjoitti Facebookissa, että persut on niin rasseja, että voiko niitä kutsua edes puolueeksi, ja 2023 kutsui ne ensimmäiseksi hallitukseen.
Takinkääntäjä jos kuka.
On hyväksynyt ministereiksi rasisteja ja rikollisia, ihan sillä perusteella, että ovat tarpeeksi oikeistoa, että auttavat viemään hyvinvointivaltion palveluja.
Orpoliini haluaisi olla seuraavankin hallituksen pääministeri, mutta kestääkö Suomi enää sitä?
Vierailija kirjoitti:
Riippa-reppanaa oli kuulemma kiusattu tuolla(kin) niin paljon, että hän ei sitten keksinyt muuta huudeltavaa.
Anteeksi, korjaan: Riikka-reppanaa. (sama)
Riikalle jäi ikuinen äidin rakkaudenvaje. Onhan se tietysti surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takinkääntäjä jos kuka.
Orpoliini haluaisi olla seuraavankin hallituksen pääministeri, mutta kestääkö Suomi enää sitä?
Kestääkö Suomi Persujen masinoimaa väestönvaihtopolitiikkaa. Täältä alkaa melkoinen maastamuutto jos nuo hihhulit ovat vielä vallankahvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takinkääntäjä jos kuka.
Kestääkö Suomi Persujen masinoimaa väestönvaihtopolitiikkaa. Täältä alkaa melkoinen maastamuutto jos nuo hihhulit ovat vielä vallankahvassa.
Kyllä sosialistiPedron Espanjaan pitää talveksi lähteä.
Juu. Oulussa muistetaan hyvin Persujen hallitustaival 2015. Tornio ja 40 000 Irakinmoniosaajaa. Kiitos siitäkin Persut.