"Puhelimen selaaminen pöntöllä altistaa peräpukamille"
Ihan oikein teille pönttöselaajille.
Kommentit (22)
Kannattaako suoli tyhjentää kerralla, vaiko monessa eri osassa?
Onneksi itsellä on pöntöllä istuessa mukana iPad eli en selaa puhelinta eikä ole näinollen peräpukama-altistusta.
Altistaako se paskareijän ronkkiminen ja sinne lykkiminen kohdetta pukamille? Ai niin, ei tietenkään voi altistaa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi itsellä on pöntöllä istuessa mukana iPad eli en selaa puhelinta eikä ole näinollen peräpukama-altistusta.
Mäkin voisin välttää pukamat jos otan vessan puhelimen sijasta vaikka Aku Ankan. 👍
Mä luen mainoksia ja paikallis uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni vessassa vanha pöytämallinen 386 kuvaputkinäytöllä. Olen turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä luen sarjakuvia.
"Lopputulos on sama, vaikka lukisi vessassa Aku Ankkaa tai tekisi ristikoita"
Miten te istutte pöntöllä noin kauan? Minä teen tarpeet ja sitten pois.
Jos tavaraa vaan tulee pönttöön, niin pitääkö keskeyttää ja istua myöhemmin uudestaan, ettei istu liian kauan?
Mulla menee kakkosasiallakin vaan minuutti pari ja homma on hoidettu. Kannattaisko poikien lisätä vähän kuituja ruokavalioon jos vessassa menee niin kauan että pitää puhelin tai akuankka ottaa mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee kakkosasiallakin vaan minuutti pari ja homma on hoidettu. Kannattaisko poikien lisätä vähän kuituja ruokavalioon jos vessassa menee niin kauan että pitää puhelin tai akuankka ottaa mukaan?
Jospa pojat syövät enemmän. Jätettäkin tulee ulos enemmän.
Minä istun niin kauan kunnes suoli on tyhjä. En katso kelloa.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan asiani tehtyä kyllä myös parissa minuutissa mutta jään vessaan viipyilemään ja nauttimaan tunnelmasta. Ei oo kiire pois 👍
80-luvulla se oli Aku Ankka lehti.
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin tuoksusta.
:D paskapuhetta
Miten pukamat silmien kautta tulee ?
Aku ankasta ei onneksi tule peräpukamia.
Entä peräsuolen laskeumalle?