Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä oli vieraita, jotka muhinoivat äänekkäästi koko yön!

Vierailija
27.05.2007 |

Siis joku raja pitäis olla tossakin. Vieraat nukkuivat vierashuoneessa, joka meidän huoneen vieressä. Sieltä sitten kuului voihkintaa, kiljaisuja ja ärjyntää. Hommailivat kuin olisivat olleet kotonaan! Aamulla sitten sama juttu. Ovi oli kiinni, mutta seinät ohuet, joten hyvin kuului. Aamusta odotin, että lähtisivät äkkiä kotiin.... Oikeasti, kuvottavaa....

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiniä illalla vähän otettiin, joten siitäkös nuo sitten innostuivat .....???

Vierailija
2/10 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmein kokemukseni on kuitenkin se, kun olin yhtä aikaa isovanhempieni luona omien vanhempieni luona.

Minä katsoin telkkaria, isovanhemmat nukkuivat. Omat vanhempani menivät sänkyyn ja panivat olan takaa ähkien. Makkarin ovi ei ollut edes kiinni. Isovanhempani ovat toki puolikuuroja mutta minä tuskin kuulin telkkarin ääntä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina kaikki tuollainen on muka niin kuvottavaa tai jotain? Ihan normaalia elämäähän se vaan on...

Vierailija
4/10 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyläpaikka ei ole kyllä oikea paikka lemmiskelylle. Vähän säädyllisyydestä pitäisi pitää kiinni. Voihan sitä voihkia ja ähkiä sitten omien seinien sisällä niin paljon kuin lystää!

Vierailija
5/10 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luonnollista, muttei ihan oikea paikka. Vai missä kulkee sinu rajasi? Naiskenteletko missä vaan, kunhan kukaan ei NÄE. Kuulla kyllä saa? Olisi kyllä vika kerta kun yökylään pyytäisin, jos tavat ovat tuollaiset jak!

Vierailija
6/10 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kerran mökillä, minä ja pariskuntaystäväni. Kolmisin siis. Ja aamulla makuuhuoneen ovi oli auki keittiöön, ja makuuhuoneen lattialla oli käytetty kortsu! Siis hyi helkutti! Ei mitään pokkaa, olimme MINUN vanhempieni mökillä, ja he siellä vain puida naksuttivat! Sen jälkeen en ole heitä mökille kutsunut.

Vierailija
7/10 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä ovelta kuului anopin askeleet, ja hän porhalsi sisälle ja käveli pokkana huoneen läpi. Onneksi mies reagoi ajoissa ja kiskaisi peiton päälle. Korneinta oli, että mies vaan pani vaikka äitinsä oli samassa huoneessa!!

Vierailija
8/10 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervoa oikeasti!

Vierailija
9/10 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ainakin just semmoinen hullu, että aina kyläpaikoissa tai anoppilassa tms. pitää päästä pukille. :O

Vierailija
10/10 |
28.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ettei se häiritse muita. Olisiko ok, jos vieraat sitten soittasivat radioo yön läpi vierashuoneessa niin kovaa, että isäntäpari häiriintyisi... No ei, miksi sitten naimisäänet pitäsi hyväksyä?