Mulla on kohta synttärit
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi olisi tilaus youtube kanavalle.
Jolla jankattaisiin ihan samoja asioita, kuin täälläkin. Päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ole kysynyt niistä lahjoista, jos ei niihin juhliin enää ole paljon aikaakaan?
No ei mun tuloilla ole varaa oikein mihinkään.ap
Eikö sun pitänyt myydä tavaraa kirpputorilla, että saat ostettua miehelle vähintään 500- 600 euron lahjan? Eikö se muuten kitise, kun ei saa tarpeeksi kallista lahjaa? Näinhän sä ainakin aiemmin väitit. Nyt on sitten tämäkin muuttunut. Miksi ihmeessä pitää väittää jotain, mikä ei pidä paikkaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset ole kysynyt niistä lahjoista, jos ei niihin juhliin enää ole paljon aikaakaan?
Eikö sun pitänyt myydä tavaraa kirpputorilla, että saat ostettua miehelle vähintään 500- 600 euron lahjan? Eikö se muuten kitise, kun ei saa tarpeeksi kallista lahjaa? Näinhän sä ainakin aiemmin väitit. Nyt on sitten tämäkin muuttunut. Miksi ihmeessä pitää väittää jotain, mikä ei pidä paikkaansa?
Molempien toivelahjat maksaa tuhansia euroja. Varmaan ostan jotain muuta, paljon halvempaa.ap
Eivät siis ymmärrä, etteivät voi saada ihan mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ne sen tajuaa.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilemättä. Ja silti ainakin mies inisee, jos ei saa sitä, mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilemättä. Ja silti ainakin mies inisee, jos ei saa sitä, mitä haluaa.
Eihän sillä ole mitään väliä. ap
Miten ukko voi sulta odottaa kallista lahjaa, vaikka se tietää oikein hyvin miten pientä palkkaa se sulle maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten ukko voi sulta odottaa kallista lahjaa, vaikka se tietää oikein hyvin miten pientä palkkaa se sulle maksaa?
Ei kai se mitään odota. Olisihan se paremman vaimon saanut ja olisi sen ansainnutkin. Ei vaan aikoinaan älynnyt, mikä taakka olen.ap
Aiemmin kerroit, kuinka miehelle pitää ostaa vähintään 500- 600 euron lahja tai se alkaa valittamaan. Eikö tämä nyt sisällä juurikin ajatuksen, että nimenomaan odottaa jotakin lahjaa? Nyt ei sitten odotakaan.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin kerroit, kuinka miehelle pitää ostaa vähintään 500- 600 euron lahja tai se alkaa valittamaan. Eikö tämä nyt sisällä juurikin ajatuksen, että nimenomaan odottaa jotakin lahjaa? Nyt ei sitten odotakaan.
Kyllä hän odottaa. Mutta sitten ostan vain jonkun halvan lahjan, jos ja kun ei rahat riitä.ap
mullakin on ens vuonna, onnittele mua
Vierailija kirjoitti:
mullakin on ens vuonna, onnittele mua
Onneksi olkoon etukäteen. ap
Vastaus 90; Ei se mitään odota. Vastaus 93; Kyllä hän odottaa. Ja ihan itse tosiaan aiemmin väitit, kuinka alkaa valitus, jos ei saa tarpeeksi kallista lahjaa. Mikähän näistä nyt sitten pitää paikkansa😳😳😳😳😳?????
Eli et saanut sitä suurta rahasummaa kasaan, vaikka aikomus oli suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus 90; Ei se mitään odota. Vastaus 93; Kyllä hän odottaa. Ja ihan itse tosiaan aiemmin väitit, kuinka alkaa valitus, jos ei saa tarpeeksi kallista lahjaa. Mikähän näistä nyt sitten pitää paikkansa😳😳😳😳😳?????
No mä ostan jonkun pienen budjetin lahjan, vaikka ei täyttäisi hänen kriteereitään. Ostan aina. Synttäriksi, jouluksi. Toki nyt on eri juttu, kun täyttää pyöreitä, niin varmaan toivoisi kunnon lahjan.ap
Mitä teini haluaisi, kun noin kallista haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä teini haluaisi, kun noin kallista haluaa?
Käytetyn auton.ap