Mulla on kohta synttärit
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs muuten?
Ei mitään. Samaa kuin aina.ap
Etkö siis itse voi yhtään vaikuttaa siihen, millaiset niistä tulee?
Vierailija kirjoitti:
Etkö siis itse voi yhtään vaikuttaa siihen, millaiset niistä tulee?
Tottakai voin. Ei niistä mitenkään erikoiset tule. Teen piirakan ja mies ja teini ostaa ehkä lahjan.ap
Miksi pitäisi tulla erikoiset, kun ei edes tasavuosia? Ja sinulla sentään on mies ja lapsi, jotka edes jotenkin muistavat sinua. Kaikilla ei ole yhtään ketään. Miksi aina unohdat tämän?
Milloin ne sitten ovat, kun "kohta"?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tulla erikoiset, kun ei edes tasavuosia? Ja sinulla sentään on mies ja lapsi, jotka edes jotenkin muistavat sinua. Kaikilla ei ole yhtään ketään. Miksi aina unohdat tämän?
Ei mulla ollut mitään ihmeellisiä tai isoja synttäreitä ollut kun täytin 50v. Ja en ole unohtanut miestä tai teiniä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö pitänyt ostaa miehelle joku kallis lahja ja hankkia siihen rahaa? Ja teinille juhlat jossain muualla.
Pitäisi varmaan, mutta saa nyt nähdä, kuinka käy. Isä on tosi huonossa kunnossa sairaalassa. Ja ei mun synttärit ole mikään iso tapahtuma. Jonkun piirakan leivon ja mies ja teini antaa pienen lahjan. Ei mulle mitään vieraita tule. Edes mun 50v synttäreillä ei ollut vieraita.ap
Kutsuitko 50v syttäreille vieraita ? Minä pidin pidot asukastilalla , kutsuin sukulaisia, kavereita vuosien varrelta, naapureita. Oli hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Asunto pitäis saada lahjaksi!
Se nyt oli lähinnä vitsi. Tiedän, ettei se onnistu. ap
Vastaus viestiin nro 30. En kutsunut. Ei ollut ketä kutsua.ap
Kyllä se sitten taas tänne ilmoitetaan, mitä tuli lahjaksi. Halpis hajuvettä, halpis sitä ja halpis tätä. Erikseen korostaen sanaa halpis. Kiva, kun saa edes tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mies ja teini olivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ja teini olivat.
Niin ja heidän kanssaan join kakkukahvit.ap
Eikö teillä pitänyt olla miehen ja teininkin syntymäpäivät? Ja miehelle piti ostaa joku älyttömän kallis lahja ja teinin juhlat järjestää jossain erillisessä juhlapaikassa. Mitä näille tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä pitänyt olla miehen ja teininkin syntymäpäivät? Ja miehelle piti ostaa joku älyttömän kallis lahja ja teinin juhlat järjestää jossain erillisessä juhlapaikassa. Mitä näille tapahtui?
Teinillä on kohta synttärit ja sitten parin kuukauden päästä siitä on miehellä synttärit. ap
Miten erityisiä lahjoja sitten pitäisi olla? Kerropas!
Siitähän on jo aikaa, kun Valis ilmoitti kuinka "pian" on "paljon" juhlia. Ja nyt niihin onkin vielä reilusti aikaa😄
Miten se miehen 500- 600 euron lahja, joko olet hankkinut?
Munkin vaimolla on. En vaan keksi lahjaa