Mulla on kohta synttärit
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko sun lapset sinne?
Tottakai tulee. Ei mulla ole kuin teini.ap
Mulla oli pari viikkoa sitte, niistä ei kyllä tullu yhtään mitään 😅
Vierailija kirjoitti:
Leivotko kakun tms.?
Mä olen huono leipomaan, etenkin gluteenitonta. Joten en tee täytekakkua. Monesti olen jonkun gluteenittoman marjapiirakan tehnyt esim mustikkapiirakan. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leivotko kakun tms.?
Mä olen huono leipomaan, etenkin gluteenitonta. Joten en tee täytekakkua. Monesti olen jonkun gluteenittoman marjapiirakan tehnyt esim mustikkapiirakan. ap
Eli niistä synttäreistä tulee sellaiset mitkä sinä teet niistä.
Take awayta tilataan ja ap maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leivotko kakun tms.?
Eli niistä synttäreistä tulee sellaiset mitkä sinä teet niistä.
Ostaa mies ja teini jonkun lahjan.ap
Eikö miehellä ja teinilläkin ole pian syntymäpäivät, joko ostit lahjat?
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä tule synttäreitä.
Mistäs "tiedät"?
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehellä ja teinilläkin ole pian syntymäpäivät, joko ostit lahjat?
On niihin vielä hetki aikaa. En ole vielä ostanut.ap
Minä en mitään synttäreitä juhli niin, että jonkun kutsuisinkin ja juhlat järjestäisin. Saan onnitteluja ja ehkä rahaa vanhemmilta, siinä se. Jos joku haluaa tulla käymään, niin saa tulla.
Eikö pitänyt ostaa miehelle joku kallis lahja ja hankkia siihen rahaa? Ja teinille juhlat jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö pitänyt ostaa miehelle joku kallis lahja ja hankkia siihen rahaa? Ja teinille juhlat jossain muualla.
Pitäisi varmaan, mutta saa nyt nähdä, kuinka käy. Isä on tosi huonossa kunnossa sairaalassa. Ja ei mun synttärit ole mikään iso tapahtuma. Jonkun piirakan leivon ja mies ja teini antaa pienen lahjan. Ei mulle mitään vieraita tule. Edes mun 50v synttäreillä ei ollut vieraita.ap
Onnea jo etukäteen!
Nykyään on kaupoissa kaikenlaista gluteenitonta leivonnaista. Ne vaan on vähän kalliimpia kuin tavalliset. Kerran ostin kääretortun, joka oli gluteeniton ja se taikinaosa oli kuivaa, meni henkeen ne muruset.
Lähden reissuun kunhan täytän pyöreitä. Olen syntynyt keväällä ja silloin on Välimerellä jo kesä.
Tuleeko sun lapset sinne?