Mulla on kohta synttärit
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Miten se miehen 500- 600 euron lahja, joko olet hankkinut?
En ole. ap
Niin on mullakin, muttei yhtään jännitä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta?
Taisi tarkoittaa piakkoin.
Ei kaikilla muillakaan ole mitään "kunnon" juhlia. Ja olisithan voinut kutsua isäsi, siskosi, naapureita ja tuttaviakin? Jos nyt siis välttämättä haluaa "kunnolla" juhlia.
Mitkä edes on kunnon juhlat; Vain nekö, joita juhlitaan ylettömällä väkimäärällä jossain ylettömässä juhlatilassa?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä edes on kunnon juhlat; Vain nekö, joita juhlitaan ylettömällä väkimäärällä jossain ylettömässä juhlatilassa?
Sellaiset, että synttäreitä viettävällä on ystäviä. No ehkä mä juhlin 60v sitten jollain porukalla. ap
Mulla oli keväällä 60 v. synttärit. Oma äiti muisti onnitella ja lapset. Lahjoja sain 0 kpl.
Ei ollut kakkukahveja tms. Ihan normipvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset, että synttäreitä viettävällä on ystäviä. No ehkä mä juhlin 60v sitten jollain porukalla. ap
Eivät ole. Kunnon juhlat ovat sellaiset, jotka jokainen määrittelee ihan itse. Kaikki eivät halua juhlia ollenkaan.
Joillain on pakottava tarve kilpailla jopa juhlillaan. Hoh, hoijaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä porukalla?
Yksin juhliminen on joskus todella kivaa, voi tehdä just mitä huvittaa! Toki on kivaa, jos joku muistaa, mutta ei niin että ympärillä pyörii sukulaisia tai tuttuja/ puolituttuja, joiden kanssa ei ole lähes yhtään tai lainkaan tekemisissä. Esittämässä, kuinka "ihanaa" nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä porukalla?
Jospa siihen mennessä saan ystäviä. Ei sitä vielä tiedä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus viestiin nro 30. En kutsunut. Ei ollut ketä kutsua.ap
Mies ja teini olivat.
Isä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus viestiin nro 30. En kutsunut. Ei ollut ketä kutsua.ap
Mies ja teini olivat.
Isä?
Ei isä halua autossa istua niin kauaa. Kerran on melkein parikymmentä vuotta sitten täällä käynyt ja koki liian raskaaksi sen , kun hänet haimme ja veimme takaisin kotiinsa.ap
Eikä mieskään jaksa kyyditä sinua isän luokse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinne nyt pitäisi mennä? Joulun aikaan on lomaa. Silloin voi siellä käydä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinne nyt pitäisi mennä? Joulun aikaan on lomaa. Silloin voi siellä käydä.ap
Mutta etkö sä joskus kertonut, ettei mies jaksa/ viitsi lähteä sinne asti noin ihan yleensä/ koskaan lähteä ajamaan? Onhan tämäkin tietysti muuttunut. Jälleen kerran. Mikäs siinä, mutta miksi pitää aina väittää jotain täysin päinvastaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta etkö sä joskus kertonut, ettei mies jaksa/ viitsi lähteä sinne asti noin ihan yleensä/ koskaan lähteä ajamaan? Onhan tämäkin tietysti muuttunut. Jälleen kerran. Mikäs siinä, mutta miksi pitää aina väittää jotain täysin päinvastaista?
Niin, ei jaksa työaikoina lähteä. Jouluna on sitten ainoa pitempi loma.ap
Eihän se mies minnekään lähde. Eikä suostu yleensä mihinkään ehdotuksiin.
Lähinnä tarkoitin sitä, että olisin pitänyt ns kunnon 50-vuotissynttärit, jos olisi ollut ystäviä ja sukulaisia.ap