Mulla on kohta synttärit
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Onko teinille jo varattu joku juhlatila?
Ei ole. Ei ole sellaista halunnut. Varmaan juhlii pienesti synttäreitään kavereiden kanssa mökillä.ap
Eli se olikin vain sinun haluasi mainostaa, että kyllä pitää varata teinille joku juhlatila, kun kotona ei sitten millään voi järjestää juhlia? Ja että mies kyllä maksaa. Teinille kelpaa vaatimattomampikin. Ei oikeasti nyt😳😳😳😳😂😂😂😂😂
Onhan se sitten hyvä, ettei tarvitse jostain taas taikoa tuhatta euroa lapsen syntymäpäiviin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se sitten hyvä, ettei tarvitse jostain taas taikoa tuhatta euroa lapsen syntymäpäiviin.
Ei mulla enää ole sellaisia rahoja. Ne oli mun säästöjä siitä edellisestä elämästäni.ap
Vierailija kirjoitti:
Eli se olikin vain sinun haluasi mainostaa, että kyllä pitää varata teinille joku juhlatila, kun kotona ei sitten millään voi järjestää juhlia? Ja että mies kyllä maksaa. Teinille kelpaa vaatimattomampikin. Ei oikeasti nyt😳😳😳😳😂😂😂😂😂
Eihän niitä kotona juhlita. Tämä on niin joka paikasta huonossa kunnossa tämä talo. Teini vissiin haluaa ne mökillä kavereiden kanssa juhlia eikä missään juhlatilassa. Se on hänen päätös.ap
Etkö sitten aluksi edes kysynyt teiniltä, millaiset juhlat hän haluaa? Kun täällä kerroit, että PITÄÄ varata joku tila, koska kotona ei voi missään tapauksessa juhlia järjestää.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sitten aluksi edes kysynyt teiniltä, millaiset juhlat hän haluaa? Kun täällä kerroit, että PITÄÄ varata joku tila, koska kotona ei voi missään tapauksessa juhlia järjestää.
Hän mietti vaihtoehtoja vielä silloin ja sitten päätyi siihen, että juhlii synttärit kavereiden kanssa mökillä.ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies haluaa lahjaksi?
En osaa sanoa. ap
Onhan näitä vanhempia, jotka yrittää päteä lastensa kautta just sillä, että pitää olla sitä ja tätä, että näytetään muille. Lapset onneksi ovat joskus vanhempiaan fiksumpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies haluaa lahjaksi?
En osaa sanoa. ap
Kuitenkin jonkin tarpeeksi kalliin lahjan, ettei ala valittamaan. Jonkin, mihin sinun piti hankkia vähintään 500- 600€. Myymällä tavaraa kirpputorilla. Nyt taitaa alkaa vaan olla kiire, jotta rahat saa ajoissa hankittua.
Eikö se ukko halunnut jonkun saunan sinne mökille?
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se haluaisi. Mutta ei mulla ole sellaiseen varaa.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se haluaisi. Mutta ei mulla ole sellaiseen varaa.ap
Mieskö ei ymmärrä, ettei sinulla ole varaa vai keneltä se sitä saunaa toivoo?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs teini saa lahjaksi?
En tiedä vielä.ap
Selkeästi olisi tilaus youtube kanavalle.
Eipä niitä ole tullut vietettyä enään 10 vuoteen millään tavalla
Mikset ole kysynyt niistä lahjoista, jos ei niihin juhliin enää ole paljon aikaakaan?
Onko teinille jo varattu joku juhlatila?