Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikös pienet pojat (alle kouluikäiset) voi ihan hyvin kesäaikana pissata ulkona pusikoihin?

Vierailija
27.05.2007 |

Vai pitääkö muka joka kerta mennä sisätiloihin pissalle? Minä olen kyllä antanut oman 4-vuotiaani aika vapaasti pissiä ulos (puskaan tietysti tai puun juurelle).

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat sitä jatkaa sitten isompanakin, ainakin jotkut.

Vierailija
2/11 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt 3v. Ei muuten osaa pissata seisaaltaan, ei olla opetettu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat voi käydä puun takana, miehenikin käy puuvajan takana kesäisin jos ei viitsi lähteä sisään. Tytötkin pissatetaan puun takana, kun ei viitsitä lähteä sisään.

Vierailija
4/11 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikani pissasi 4 vuotiaana tätinsä pihalla kukkapurkkiin.

Oletti että ok siinä missä kotona pihan perällä pensaskin.

Vierailija
5/11 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan joku " perfect mama" kommentoi, että " ei todellakaan saa" , " ei meidän pertti ainakaan" ....tms

Maalaisjärjenkäyttö on sallittua lasten toimia ajatellessa:) Eli puskaan pisulle vaan jos ei vessa ole lähettyvillä ja vasta opettelee kuivana oloa.

Vierailija
6/11 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa yhdessä ketjussa, joka sanoi että oli äiti näyttänyt huonoa esimerkkiä ohjaamalla 5-vuotiaan pojan pusikkoon pissille.

Minä jo aattelin, että ollaanko me mokattu tässä(kin) asiassa...

ap

Vierailija
7/11 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini ei koskaan toivu kun lapseni pissasi (silloin 3v.) hänen omenapuun reunalle. Puhuu siitä joka kesä..

Että on meitä moneen junaan.

Vierailija
8/11 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka parkkipaikan nurkkaan jos hätä yllättää. selitäpä 2 vuotiaallekin että etitäänpäs nyt ekaksi vessa ja sitten pääset

Vierailija
9/11 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pojille opettanut, ettei ihan keskelle pihaa lorotella vaan mennään johonkin syrjään pensaan tai puun juurelle.

Vierailija
10/11 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelleen muistan yhden venereissun:vierasvenesatamassa nurmikolla kovun alla paistoimme lettuja ja siihen tuli parin metrin päähän poika isänsä opastuksella pissimään. Ei edes puun taakse, vaan lettupannumme puolelle. Minä en toivu siitä ikinä! Ja miksi pitää pissiä muualle kuin vessan - vessoja on joka paikassa - vai onko minun lapset olleet jotain superpidättelijöitä 2v alkaen...

Vierailija
11/11 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usein eka vinkaisu " mua pissattaa" ei tarkoita vielä mitään kiirettä. Jos alkaa olla todella kiire eikä vessaa ole missään, voi pissata ulos, mutta lapsi tietää että se on poikkeustapaus. Ikää pojalla 3,5v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi