Missä menetit neitsyyden?
Kommentit (65)
Miehen mökillä keittiönpöytää vasten mahallani, mukava muisto jäi nuorelle pojalle
Omassa levitettävässä vuodesohvalla joka oli huoneessani. Myöhemmin kun seksi yltyi kunnon panoiksi siirryimme lattialle leikkimään kun toi sänky kitisi ja valitti meidän leikeistä, koko kerrostalo tiesi mitä siinä tehtiin. Kondoomi oli käytössä ja pitkäaikainen tyttöystävä parina, jonka kanssa leikittiin kaikkea ennen varsinaista yhdyntää. Sain hänet laukeamaa suuseksillä parikertaa enne yhdyntää, hän oli kostea ja halukas kun työnnyin häneen ekaa kertaa.
17v tyttöystävän sängyssä 19-vuotiaana. Appivanhemmat katselivat telkkaria suoraan kolme metriä alempana. Mietin, että aika ylimainostettua hommaa, enkä edes lauennut ekalla kerralla. Myöhemmin vasta aloin nauttimaan hommasta ja etenkin, kun tyttis hommasi pillerit ja jätettiin kortsut pois.
Autossa takapenkillä 20asteen pakkasessa.
Koulun huoltokatoksessa yläasteella kouludiscon jälkeen.
Tulin antaneeksi pillua viidelle (?) pojalle koulun pimeällä pihalla.
Olin ihan pyörryksissä pitkin iltaa Mehukatti-kanisterista tarjoillusta juomasta ja makasin mahallani hiekoituslaatikon kylmällä reunalla kun pojat kävivät yksitellen takanani niin monta kertaa että sekosin laskuista. Enkä edes tuntenut niitä paria isompaa poikaa, jotka olivat tulleet discoon kuokkimaan ja jälkeenpäin ajatellen juottaneet mua tarkoituksella.
Siinä meni neitsyys eikä edes tuntunut miltään ennen kuin seuraavana aamupäivänä herätessä kun pillua särki ja reisillä oli kuivunutta verta ja spermaa ja oli hirveä olo ja kauhea morkkis ja äitikin motkotti ja kun olo alkoi viimein tuntumaan paremmalta iski päähän ajatus, että mitä jos mä olen tullut tiineeksi enkä edes tiedä kenelle!
Vierailija kirjoitti:
Lampolassa.
Lammashaassa yhdessä kahden parhaan kaverin ja yhden uuhen kanssa.
Auton takapenkillä, jonne oli vaikea pujottautua kun autossa oli vain etuovet. Muu olikin helppoa kun se mies tiesi mitä teki. Parempaa panoa sain odottaa yli kymmenen vuotta, mutta eihän sitä silloin tiennyt. N28
Sängyllä, kaveri veti anaaliin.
Jorma
Lattialla talonmiehen leskelle lauantai iltana. Olin lomalla armeijasta ja hän tarvitsi apua uuden TV:n kanssa. Ei olut digi aikaa ja kunnon lankapuhelin oli käytössä. Punaviini päissään vietteli minut. Ikä eroa vain noin 35-vuotta mutta hyvältä tuntui. Sen jälkeen tuli hakemaan minut aina Upinniemestä kun pääsin lomalle. Suhde kesti 20-vuotta, hän joutui sairaallaan. Ja heikkeni hyvin nopeasti.
Omassa huoneessani varhaisteininä meidän koiralle.
auton takapenkillä puolenyön aikaan syksy pimeessä
Kerrostalon pyöräkellarissa vanhemmalle naapurinpojalle 12-vuotiaana. Tavattiin sen jälkeen siellä myöhään joka ilta.
n32
Vierailija kirjoitti:
Omassa levitettävässä vuodesohvalla joka oli huoneessani. Myöhemmin kun seksi yltyi kunnon panoiksi siirryimme lattialle leikkimään kun toi sänky kitisi ja valitti meidän leikeistä, koko kerrostalo tiesi mitä siinä tehtiin. Kondoomi oli käytössä ja pitkäaikainen tyttöystävä parina, jonka kanssa leikittiin kaikkea ennen varsinaista yhdyntää. Sain hänet laukeamaa suuseksillä parikertaa enne yhdyntää, hän oli kostea ja halukas kun työnnyin häneen ekaa kertaa.
Se kirjoitetaan kondomi, ei kondoomi!
Vierailija kirjoitti:
Navetassa.
Navetassa myös.
Puhkoin immenkalvot kaikilta pikkuvasikoilta aina kun niitä oli. Se on kiihottavinta mitä olen koskaan tehnyt.
Lukioaikaisen tyttöystävän sängyssä. Comfya oli.