Missä menetit neitsyyden?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Navetassa.
Navetassa myös.
Puhkoin immenkalvot kaikilta pikkuvasikoilta aina kun niitä oli. Se on kiihottavinta mitä olen koskaan tehnyt.
Miten ja minkä ikäisenä tulit aloittaneeksi tuon?
Autiotalossa saastaisella patjalla 14-vuotiaana kahdelle kaverukselle.
Tyttäystävän omassa sängyssa ohut seinä erottamassa vanhempiensa makkarista. Eka kerta kummallekin....
N/M19 silloin
Nuoren suloisen opiskelijatytön vuoteessa.
Toyota corollan takapenkillä, kaverin avovaimon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Navetassa.
Navetassa myös.
Puhkoin immenkalvot kaikilta pikkuvasikoilta aina kun niitä oli. Se on kiihottavinta mitä olen koskaan tehnyt.
"Kaikilta pikkuvasikoilta..."
....karjatilalla oikeasti asuneet tietävät, että suunnilleen toinen puoli vasikoista on sonnivasikoita...😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Navetassa.
Navetassa myös.
"Kaikilta pikkuvasikoilta..."
....karjatilalla oikeasti asuneet tietävät, että suunnilleen toinen puoli vasikoista on sonnivasikoita...😅
Joku hesuli yrittää taas päteä itsestäänselvyyksillä. Sellaisia pöljiä siellä.
Menetin neitsyyteni naapurin nuorelle pojalle uimarannalla kahdeksanvuotiaana. En osannut yhtään varoa enkä edes tiennyt sellaisista asioista.
Huoneessani perheemme bulldogille 13-v.
M38
Ison kuusen alla, tien vierellä. Ei kyllä ehtinyt edes kunnolla sisään kun liemet lähti.
Vierailija kirjoitti:
Ison kuusen alla, tien vierellä. Ei kyllä ehtinyt edes kunnolla sisään kun liemet lähti.
Minkälainen tilanne muutoin? Oliko tyttö neitsyt?
Vierailija kirjoitti:
Menetin neitsyyteni naapurin nuorelle pojalle uimarannalla kahdeksanvuotiaana. En osannut yhtään varoa enkä edes tiennyt sellaisista asioista.
Olen kyllä itsekin huolissani tyttäristäni! Maailma on ihan sekaisin nykyään ja tänne on päästetty kaiken maailman villi-ihmisiä!
Sikalassa karjulle ja emakolle. M63
Irinalle korvausta vastaan 21-vuotiaana. Oli jo korkea aika selvittää mysteeri silloin!
Iso kiitos Irinalle, jolle uskouduin tilanteestani ja joka otti sen opetustehtävänä ja ylitti varatun ajan veloituksetta.Uskon, että hän itsekin nautti saadessaan opastaa kokematon poika seksin pariin.
Opiskelukaverille Hoasin luukussa. Olin jo 26-v, joten odotukset seksiä kohtaan valtavat. Tuloksena väkisin sellainen "tässäkö tää ihmeellisyys nyt oli" pettymys.
Sen jälkeen parempia kokemuksia.
Se onkin sivistys sana!