Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menetit neitsyyden?

Vierailija
31.08.2026 |

Minä luokan bileissä....kylpyhuoneessa

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakuntatalon kellarissa päiväriparilla ollessa ihanan kiihkeän samanikäisen pojan kanssa. Siellä oli vanha sohva jossa maattiin päällekkäin mä aina alla kaikki väliajat. Hän suuteli myös aivan taivaallisesti.

Vierailija
42/64 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riparilla. Poika oli meidän ryhmän komein ja pari muutakin tyttöä oli ihastunut häneen lisäkseni siellä. Eka kerta tapahtui luonnossa. Mentiin tämän pojan kanssa rannan lähellä olleeseen pusikkoon. Suudeltiin kiihkeästi ja halusin menettää neitsyyden hänelle. Onneksi kyseinen poika tiesi mitä tehdä ja ei ollut liian raju minua ensikertalaista kohtaan. Itse yhdyntä ei sattunut, mutta ne pikkukivet ja kävyt takapuolen alla vähän sattui. Itselleni tästä jäi ihan hyvät muistot ja tavattiinkin muutaman kerran vielä riparin jälkeen tämän pojan kanssa. 

Muistan kun tulin leiriltä sitten kotiin ja vanhemmat kysyi, että oliko kivaa ja tapahtuiko mitään jännittävää? Varmaan arvaattekin, että tätä neitsyyden menettämistä en ottanut kyllä puheeksi. Äiti olisi varmaan kilahtanut siitä ja soittanut kirkkoherralle asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäheilan (naisen) kylppärissä. Hän oli minua vanhempi ja kokenut. Hiki oli tullut kun pyöräilin sinne ja hän ehdotti yhteistä suihkua. Kesken pesun hän sitten pyllisti pesukoneen päällä ja kehotti panemaan häntä. Kestin siinä sitten ne muutamat työnnöt.

Vierailija
44/64 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-v hotellin sviitissä hääyönä. Me haluttiin odottaa papin aameneen ja halutti kyllä aika paljon jo pitkään ennen häitä. Oli aika hurjaa mennä sviitissä ensin saunaan ja olla toistemme edessä alasti ekaa kertaa. Ja sen jälkeen sänkyyn. Eka kerta piti sisällään niin paljon himoa ja halua, että paljon ei maltettu esileikkiä. Eka yhtyminen oli elämäni jännittävin, mutta myös nautinnollisin kokemus siihen astisen elämäni aikana. Sitten sitä onkin tullut harrasteltua. Hääyön jälkeisenä aamuna lentokentälle ja etelän lämpöön. Tuon viikon aikana 17 kertaa ns. päätyyn asti🙂

Vierailija
45/64 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riparilla. Poika oli meidän ryhmän komein ja pari muutakin tyttöä oli ihastunut häneen lisäkseni siellä. Eka kerta tapahtui luonnossa. Mentiin tämän pojan kanssa rannan lähellä olleeseen pusikkoon. Suudeltiin kiihkeästi ja halusin menettää neitsyyden hänelle. Onneksi kyseinen poika tiesi mitä tehdä ja ei ollut liian raju minua ensikertalaista kohtaan. Itse yhdyntä ei sattunut, mutta ne pikkukivet ja kävyt takapuolen alla vähän sattui. Itselleni tästä jäi ihan hyvät muistot ja tavattiinkin muutaman kerran vielä riparin jälkeen tämän pojan kanssa. 

Muistan kun tulin leiriltä sitten kotiin ja vanhemmat kysyi, että oliko kivaa ja tapahtuiko mitään jännittävää? Varmaan arvaattekin, että tätä neitsyyden menettämistä en ottanut kyllä puheeksi. Äiti olisi varmaan kilahtanut siitä ja soittanut kirkkoherralle asti.

Oliko kortsu käytössä?

Vierailija
46/64 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko nyt pippeliä joko a- tai b-rappuun vai lasketaanko oma kiva laukeamiseen asti?

Vierailija
47/64 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kortsu käytössä?

Tuskinpa kenelläkään on riparilla kumeja mukana. Ellei sitten isosilla ole.

Vierailija
48/64 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kortsu käytössä?

Kyllä ainakin papilla pitäisi olla.

Onhan vanha rippikoulun/-leirin sananlaskukin, että "kiiltää kuin papin kulli"!

Papinhan perinteisesti kuuluu vihkiä rippikoulutytöt mysteereihin!

Vierailija
49/64 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikalassa karjulle ja emakolle. M63

Kumpi tuntui sinusta paremmalta?

Vierailija
50/64 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irinalle korvausta vastaan 21-vuotiaana. Oli jo korkea aika selvittää mysteeri silloin!

Iso kiitos Irinalle, jolle uskouduin tilanteestani ja joka otti sen opetustehtävänä ja ylitti varatun ajan veloituksetta.Uskon, että hän itsekin nautti saadessaan opastaa kokematon poika seksin pariin.

Täytyy arvostaa irinoita, sillä he tekevät tärkeää työtä!

Vierailija
51/64 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kortsu käytössä?

Mulla oli. Tosin mulla oli ollut poikaystävä jo ennen rippikoulua.

Vierailija
52/64 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoneessani perheemme bulldogille 13-v.

M38

Murisiko se vai vinkuiko se mielihyvästä?

Vierailija
53/64 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin papalle.

Hän aina pyysi saunomaan ja jäähyllä syliinsä istumaan, aluksi se hieman sattui, mutta opin nauttimaan siitä

-Paavo 22v

Vierailija
54/64 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin papalle.

Hän aina pyysi saunomaan ja jäähyllä syliinsä istumaan, aluksi se hieman sattui, mutta opin nauttimaan siitä

-Paavo 22v

Iljetys!

Vierailija
55/64 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviovuoteessa 67 vuotta sitten. 

Ai että tuommoinen ainakin lähes 9-kymppinen viettää aikaansa vauvapalstalla? Ilmeisesti seksi sitten edelleen sulla mielessä. Vieläkö kovasti pannaan päivittäin vai harvemmin?

Vierailija
56/64 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoneessani perheemme bulldogille 13-v.

M38

Murisiko se vai vinkuiko se mielihyvästä?

😂😂😂

Vierailija
57/64 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin papalle.

-Paavo 22v

Iljetys!

Taisin hieman provota pappaa, noukkimalla saippuan lattialta

-Paavo

Vierailija
58/64 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aviovuoteessa 67 vuotta sitten. 

Ai että tuommoinen ainakin lähes 9-kymppinen viettää aikaansa vauvapalstalla? Ilmeisesti seksi sitten edelleen sulla mielessä. Vieläkö kovasti pannaan päivittäin vai harvemmin?

No miksei olisi ja miksei pantaisi?

Ime tuttia, nulikka!

Vierailija
59/64 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin papalle.

-Paavo 22v

Näin toimii MIES:

Tuolloin 15-vuotias poika tutustui uhriin, 52-vuotiaaseen mieheen, paikallisessa baarissa.

Kaksikko vietti aikaa anniskeluravintolassa alkoholia juoden, jonka jälkeen he siirtyivät miehen asunnolle.

Asunnolla poika iski miestä juomalasilla päähän, kaatoi tämän lattialle ja kuristi ensin käsin sitten kengännauhalla.

Kuristamisen jälkeen poika hakkasi miestä kaulaan ja päähän haarukalla ja saksilla.

Poika katsoi syyllistyneensä hätävarjelun liioitteluna tehtyyn tappoon. Hän väitti puolustautuneensa uhrin ahdistelulta. Poliisikuulustelussa poika oli sanonut, ettei pidä seksuaalivähemmistöistä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0e98c667-8a4e-411c-b40e-e5482611d6f5

Vierailija
60/64 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietnamin sodassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi