Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtui eilen? Baaripano (nainen) itki panon jälkeen?!?

Vierailija
30.08.2026 |

Tapasin hänet baarissa. Tarjosin muutaman siiderin mutta hän ei ollut tolkuttoman kännissä. Lähdettiin sitten minun kämpälle panemaan. Sen jälkeen nainen oli itkuinen. Tarjosin vielä syötävää mutta hän ei halunnut ja lähti mielummin kotiin avomiehensä luokse. En painostanut häntä mitenkään ja hän riisui itse vaatteensa oma-aloitteisesti.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole erityinen ap. Näköjään mietit naista, kun teit ketjunkin. Nainen on unohtanut sinut jo. Luultavasti toisen kainalossa. 325

Totta kai, luultavasti oman ukkonsa kainalossa. Eihän ap nähdäkseni koe olevansa erityinen, pohdiskeli miksi nainen itki. Ajatteli sitä naista, ei itseään. Empaattisuutta.

Ja sulle kirjoittaja: ei me miehet ajatella olevamme mitään erityisiä. Se on teidän naisten ikuinen rooli.

Vierailija
122/123 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut kovakourainen tai raju enkä tehnyt mitään mitä nainen ei halunnut. Tekstasin hänelle äsken varmuuden vuoksi ja kaikki on kuuleman mukaan hyvin. Hänellä oli joku tunnekuohu silloin keskellä yötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoälyn mukaan en tehnyt mitään väärää mutta olisi pitänyt huomioida käyttäytyminen paremmin. Huomasin että hänen intonsa oli laskenut kun tultiin kotiin ja kysyin siitä kaksi kertaa. Hän kuitenkin riisui vaatteensa ja ojensi minulle kortsun oma-aloitteisesti. Tuo olisi kuitenkin pinyt huomioida enemmän vaikka en välttämättä mitään väärää tehnytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi