Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset miehet ovat selkeästi enemmän ylipainoisia kuin naiset

Vierailija
30.08.2026 |

Prosentuaalisesti työikäisiä miehiä on ylipainoisia jopa 10% enemmän kuin naisia. 

Miksi saamme silti lukea täältä lähes päivittäin ketjuja, joissa ruoditaan nimen omaan naisten liiallista painoa?

Lisäksi kiinnostaa, onko jossain tehty lehtijuttua, miltä näyttää keskimääräinen Marko tai Joni, voitaisiin sitten yhdessä arvioida heitä ja painoansa ja verrata, kuinka kaikki aasialaiset ovat pienempiä ja sirompia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihet eivät ymmärrä olevansa ylipainoisia, vaikka vatsalla kasvaisi minkälainen kumpu!

Vierailija
2/6 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehty lehtijuttu. Ihan siinä samassa jutussa, jossa oli naisten pituus ja paino, oli myös miesten pituus ja paino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

4/6 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se yks ja sama täti tehtailee niitä aloituksia 

Vierailija
5/6 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ymmärrä tällaista aloitusta. Meidän ei pitäisi haukkua miehiä eikä naisia täällä. Olisit voinut tehdä aloituksen suomalaisten ylipainosta. Siitä voisi keskustellaan, tästä aloituksen aiheesta en. 

Vierailija
6/6 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo myönnän, että alkoi ärsyttää tuo naisten painonhaukkumisketju ja provosoiduin. 

Huvittavinta on, että asia ei edes koske minua, kun en ole ylipainoinen, mutta siinä puhuttiin tosi rumasti naisista, hoikista ja pyöreistä, niin siksi suivaannuin ja  tein ketjun. Olen siis laiha, mutta näköjään vähän hölmö.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän