Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtui eilen? Baaripano (nainen) itki panon jälkeen?!?

Vierailija
30.08.2026 |

Tapasin hänet baarissa. Tarjosin muutaman siiderin mutta hän ei ollut tolkuttoman kännissä. Lähdettiin sitten minun kämpälle panemaan. Sen jälkeen nainen oli itkuinen. Tarjosin vielä syötävää mutta hän ei halunnut ja lähti mielummin kotiin avomiehensä luokse. En painostanut häntä mitenkään ja hän riisui itse vaatteensa oma-aloitteisesti.

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tuon takia kannattaa vaihtaa numeroita. Jos toisella on paha olla jälkeenpåin, niin voi vaihtaa ajatuksia. 

Tai sitten kannattaa antaa väärä nimi ja numero.

Ei oikeasti kannata. Kyllä pitää olla sen verran miestä tai naista, että voi puhua edes puhelimessa jälkeenpäin. Edes kerran tai kaksi. Tuo on emotionaalista hylkäämistä, jos ei vastaa puhelimeen. 
Tulee kiva olo, jos kuitenkin vaihdetaan numeroita ja sanotaan, että voit soittaa mistä asiasta vain. Vaikka tiedetään, että ei soitella, eikä juttu jatku. Jos toinen on ihastunut, niin numero on kiva. 

Vierailija
82/123 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskuhumala iski kesken panon. Katui pettämistään. Vielä 90- luvulla moni lapsi ja ero sai alkunsa noin.

Misogynistin fantasiat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot aika pulassa jos tuo on totta.

Ei ole mitään todisteita rikoksesta.

Mikä rikos tuossa olisi tapahtunut?

Käsittääkseni tässä vihjaillaan että olisi väkisinmaku tapahtunut.

Aviorikos?

Vierailija
84/123 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On yleistä, että nainen pettää ja katuu sitä. Keksii sitten tarinan r*iskauksesta.

Näin palstapersun mielestä jonka kokemus naisista rajoittuu omaan äitiin 

72% naisten tekemistä raiskaussyytöksistä ei johda edes oikeuskäsittelyyn. Ja ei, en ole persu.

Heitätkö uskottavan linkin väitteeseesi? Jotain muuta kuin Suomen Uutiset tai muu valesivusto

Vierailija
85/123 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo nyt hyvältä kuulosta. Vaikka homma alkoi yhteisymmärryksessä niin olisiko nainen halunnut lopettaa tai teitkö jotain mitä hän ei olisi halunnut? Se että suostuu seksiin ei tarkoita että suostuu kaikkeen mitä toinen haluaa/keksii tehdä.

No niin. Eli suostuu seksiin mutta kuiskailee tyynyyn että en tykkää tästä asennosta. Jos olisin sinkku käyttäisin vain maksullisia ja tämä vahvistaa asiaa.

Vierailija
86/123 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on herkkä nainen, niin sun naamas ap alkoi aamulla oksettamaan. Ruinasit kakkosta, tungit munan väkisin suuhun, olit kovakourainen. Olit töykeä. Ehkä sulla on epäsiisti koti tai et tuoksu hyvälle. Katumus iski. 

Vierailija
87/123 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On yleistä, että nainen pettää ja katuu sitä. Keksii sitten tarinan r*iskauksesta.

Näin palstapersun mielestä jonka kokemus naisista rajoittuu omaan äitiin 

72% naisten tekemistä raiskaussyytöksistä ei johda edes oikeuskäsittelyyn. Ja ei, en ole persu.

Heitätkö uskottavan linkin väitteeseesi? Jotain muuta kuin Suomen Uutiset tai muu valesivusto

En. Sinä joudut hankkimaan tämän tiedon ihan itse koska minulla ei ole mielenkiintoa väitellä ideologian kanssa enkä ole täällä palvelemassa sinua. Jos olet kiinnostunut tosiasioista niin löydät kyllä sen itse. Jos et ole kiinnostunut tosiasioista niin öliset että ei ole totta koska linkki puuttuu. Valinta on sinun.

Vierailija
88/123 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tuon takia kannattaa vaihtaa numeroita. Jos toisella on paha olla jälkeenpåin, niin voi vaihtaa ajatuksia. 

🤣

Vierailija
89/123 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapaat kivan ihmisen baarissa, voi vaihtaa yhteystiedot. 

Se että mies haluaa heti kännissä ja painostaa, on huonolaatuinen.

Suojelkaa itseänne naiset. Liian moni raiskaus on miehen mielessä "vain seksiä". Mies on luomakunnan seksuaalisesti sairas sekunda.

Vierailija
90/123 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣

Jep jep. Eka pettää ukkoaan ja sitten toisen ukon pitää antaa numero jos tälle bimbolle tulee paha-mieli. Voi hyvä ihminen näitä naisten juttuja. 

Vierailija
91/123 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣

Ehkä mä olen sitten törmännyt kivoihin tyyppeihin. Yhden kanssa vaihdettiin numeroita, kun tuntu, että alan itkemään, kun erottiin. Ehdin ihastua. Tiesin, ettei suhteesta tule sen enempää. Mies kuitenkin sanoi, että voin soitella, jos tulee jotain ja muutenkin. 
Jos antaa numeron, niin valinta on silloin sillä, joka päättää olla soittamatta. 

Vierailija
92/123 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita sen avomiehelle. me meinattiin tehdä samaa joskus erään kohdalla.

Vierailija
93/123 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣

Ehkä mä olen sitten törmännyt kivoihin tyyppeihin. Yhden kanssa vaihdettiin numeroita, kun tuntu, että alan itkemään, kun erottiin. Ehdin ihastua. Tiesin, ettei suhteesta tule sen enempää. Mies kuitenkin sanoi, että voin soitella, jos tulee jotain ja muutenkin. 
Jos antaa numeron, niin valinta on silloin sillä, joka päättää olla soittamatta. 

kiva kiva

Vierailija
94/123 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣

kiva kiva

Eiks ole? Toisia ihmisiä pitää kunnioittaa. Ei käyttää hyväksi tai olla ilkeä. 
Vaikuttaa siltä, että tässä tapauksessa on kyse hyväksikäytöstä. Ap tarjosi muutaman siiderin jo valmiiksi humalaiselle naiselle. Sehän on sitten ollut ihan lärvit. 

Vierailija
95/123 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣

kiva kiva

Vaikuttaa siltä, että tässä tapauksessa on kyse hyväksikäytöstä. Ap tarjosi muutaman siiderin jo valmiiksi humalaiselle naiselle. Sehän on sitten ollut ihan lärvit. 

🤣

Vierailija
96/123 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣

kiva kiva

Huomaavaista. 

Vierailija
97/123 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli sittenkin laskuhumalassa

Vierailija
98/123 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣

kiva kiva

Ap kertoi jo että he lähtivät yhteisymmåryksessä panemaan. Älä väännä asiaa enään muuksi. Nainen petti miestään ja häntä alkoi kaduttaa. Kumpikin oli varmaan juonut kun ravintolasta tulivat mutta se ei tee kummastakaan väkisinmakaajaa.

Vierailija
99/123 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tapaat kivan ihmisen baarissa, voi vaihtaa yhteystiedot. 

Se että mies haluaa heti kännissä ja painostaa, on huonolaatuinen.

Suojelkaa itseänne naiset. Liian moni raiskaus on miehen mielessä "vain seksiä". Mies on luomakunnan seksuaalisesti sairas sekunda.

Monet naiset suomessa hakevat yhden yön seuraa aktiivisesti. 

Vierailija
100/123 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasiko nainen sinun kärsivän peräsuolen laskeumasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi