Selviytyjät Suomi 2026 OFFICIAL
Kausi 10 Malesiassa. Kilpailijat; Ville Lång, Juhana Helmenkalastaja, Alma Hätönen, Kasperi Kauppinen, Sabina Särkkä, Kerttu Rissanen, Jon-Jon Geitel, Heikki Sorsa, Heidi Suomi, Tommi Manninen, Roope Rannisto, Pinja Sanaksenaho, Emmi Suuronen, Eino Heiskanen, Vivi Wahlström ja Linnea Vihonen.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (571)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vihunen ulos, se on niin ilkeä
Miten niin ilkeä? Ihan asiallinen on.
Mitäs Linnea on nyt kieroillut Kaikki jaksot katsonut ja mitään kieroilua, tai peliliikkeitä en ole nähnyt. Aivan massana kulkee. Itse asiassa tällä kaudella, en ole nähnyt ketään kunnon juonittelijaa tai selkään puukottajaa, tosin kausi vasta alussa.
Vierailija kirjoitti:
Kas taas Emmi perse paljaana.
Oiiiii, uuuuh taas saat fantasioida ja haaveilla koko viikon tällä, mukavaa iltaa 💜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tippui kolmantena?
??? Kuka kolmantena kotimatkalle
Ei kukaan. Heidi sai eniten ääniä muttei pudonnut vaan siirtyi toiseen jengiin. Oli siitä tosi iloinen.
Mikä ihme siinä on että tuota juontajaa pitää jatkuvasti haukkua,hän nyt juontaa tämän etkä sille mitään voi joten niele katkeruutesi,minusta hän on hyvä juontaja
Oma suosikkini on Linneappelsiini.
En ole nähnyt Kertun itkevän kertaakaan ja jos omistaa sellaisen kropan kun sinun haukkumallasi Sabinalla saa olla onnellinen,Kerttu ja Sabina on niin hyvä kroppaisia naisia että Alman pitää kieroilla ne äkkiä ulos kun itse mitäänsanomaton tappi
Vierailija kirjoitti:
Kas taas Emmi perse paljaana.
Nyt Emmin persettä ei näytetty. Oli kuvakulmat kisojen aikana muualla kuin Emmi-missin perseessä.
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt Kertun itkevän kertaakaan ja jos omistaa sellaisen kropan kun sinun haukkumallasi Sabinalla saa olla onnellinen,Kerttu ja Sabina on niin hyvä kroppaisia naisia että Alman pitää kieroilla ne äkkiä ulos kun itse mitäänsanomaton tappi
Ei Alman kropassa ole mitään vikaa. Mieluummin olisin Alma kuin Sabina, joka on liian pitkä.
Mulla jotenkin usko ihmisyyteen palaa, kun täällä kausi kaudelta on enemmän niitä, jotka ei siedä tätä naisiin kohdistuvaa arvostelua ja vihaa.
Tuolla on mun mielestä tälläkin kaudella poikkeuksellisen upeita naisia. Ja muutama faija-kroppa miehillä. Mutta kaikki ihan normaaleja. Mikä ihmisiä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tippui kolmantena?
??? Kuka kolmantena kotimatkalle
Ei kukaan. Heidi sai eniten ääniä muttei pudonnut vaan siirtyi toiseen jengiin. Oli siitä tosi iloinen.
Huoh, Eino äänestettiin kolmantena ulos, Heidi olisi ollut neljäs lähtijä.
Elikkä itse olet pahansuopa,niele katkeruutesi
Linneahan joutui viime selviytyjissä muitten kieroilulla pihalle. Ennen viime selviytyjiä en kans jotenkin tykännyt Linneasta ja pidin sitä kieroilijana, mutta viime kaudella rupesin pitämään ihan symppiksenä ja sellainen hän on nytkin ollu. Heikki on mun mielestä eniten sellainen puskasupisija ja kiero kaveri.
Linnea olisi hyvä leirikaveri. Saisi paremman makuista ruokaa.
Heidillä on vähän vaihdevuosikiukkua havaittavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua tökkii nää naiset, jotka esittelevät paljaita perseitään. Ovatko aivan varmoaj siitä, että kaikki halauavat nähdä heidän paljaat perseet. Sama tyrkky-huomio ilmiö nykyään uimarannoilla.
Ymmärrän että se on ajan trendi ja huomiota on saatava, mutta itsellä menee aina pilalle koko selvityjät, kun siellä vilahtelee näitä perseitä.
Kiitos nauruista, täällä isolla porukalla kahvihuoneessa ollaan tuskin pysytty penkillä kun ollaan luettu tätä sun kommenttia :DDDD
Printataan tää vielä tuohon kahvihuoneen ilmoitustaululle, niin jos jokin asia harmittaa niin tästä saa hauskuutta elämään.
Taidat juurikin itse olla tälläinen perseen esittelijä. Rannalla perse paljaana ja kireät perseeseeen imeytyvät trikoot aina jalassa.
Minä ainakin jätän aina perseeni kotiin kun lähden rannalle, ettei valtaisat lihavat vihaiset valaat pahoita mieltään.
eri
Kun ketään ei kiinnosta nähdä sun anusta, koita jaksaa.
Luetun ymmärtämisen ongelmia sulla? Tuossahan sanotaan että hän jättää perseensä kotiin, ettei sun tarvisi sitä kadehtia ;)
Vierailija kirjoitti:
Emmi ollut joskus joku missi?
On joo, en kyllä ymmärrä miksi. Todistaa, että meikillä tekee ihmeitä.
Sabina oli luonnonkaunis.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sillä Emmi Suurosella on kulttuuria varastavat letit? Onko se nyt ok?
Pohjoisessa on tuhansia vuosia erilaisille leteille hiuksia laitettu. Eli eivät varasta yhtään mitään kulttuuria..
Hyvät ihmiset, kyse EI ole missikisoista eikä kauneuskilpailuista. Voisitteko lopettaa sen ulkonäkörepostelun tähän paikkaan, alkaa olla kulunutta ja väsynyttä. Jutelkaa mieluummin sarjan tapahtumista tai ihan mistä vaan muusta.
Miksi tässä on epäurheilullinen lihava mies juontamassa? Tasa-arvon vuoksi lihava nainen juontamaan myös!