Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selviytyjät Suomi 2026 OFFICIAL

Vierailija
30.08.2026 |

Kausi 10 Malesiassa. Kilpailijat; Ville Lång, Juhana Helmenkalastaja, Alma Hätönen, Kasperi Kauppinen,  Sabina Särkkä, Kerttu Rissanen, Jon-Jon Geitel, Heikki Sorsa, Heidi Suomi, Tommi Manninen,  Roope Rannisto, Pinja Sanaksenaho, Emmi Suuronen, Eino Heiskanen, Vivi Wahlström ja Linnea Vihonen. 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (392)

Vierailija
241/392 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo tuo Vivin tämän hetkinen käytös julkisuudessa kertoo, että ihan oikea ihminen laitettiin kotiin ekana.

Miettikää, kun se on siellä viidakossakin vaan ruikuttanut viime kertaista kohtaloaan ja on huono haasteissa. Miksi sitä pitäisi roikottaa mukana sen takia, ettei tippuis taas ekana...

Juuri näin!

Vierailija
242/392 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muka siinä Heidi Suomessa mättää, että muut kilpailijat haluavat sen ulos?

Onko liian väritön? Ollut liian vähän tyrkkynä?

Naiset pihalle naisten älämölöllä ja äänillä? Miehet, Tommi ja Kasper, olivat heti pelastamassa Johanneksen, kun hänen nimensä mainittiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/392 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi kyynel nyt se Vivi voivottelee jo iltiksessäkin kuinka oli kiusaamista kun hänet äänestettiin ulos. Eli ei vaan ymmärrä pelin luonnetta. Itse on lapsen tasolle jäänyt kun haistattaa pa##at kanssakilpailijoille.

"Kun ei mua olisi saanut häätää ekana vaan Heidi. Mua kiusattiin nyt". 

Nyt taisi mennä törkeän valehtelun puolelle lainausmerkkeineen. Ei sanottu Iltalehdessä noin.

Ei lukenut,mutta oli itse äänestämässä Heidiä eli halusi sen ensimmäisenä ulos mutta kun itse joutuikin ulos niin se on mielestään kiusaamista.

Miksi käytit lainausmerkkejä? Se tarkoittaa, että Vivi olisi sanonut sanalleen noin. Se on väärin.

Vierailija
244/392 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi Vivi pudotettiin ensimmäisenä TAAS. Se on selvää että jokainen lähtee vuorollaan mutta olisivat antaneet kokea saarielämää vähä pidemmälle tällä kertaa. Eka pudotus ei vaikuta peliin paljookaan eikä Vivi ollut mikään kova peluri edes. Hyvä ryhmähenki leirissä... 

Vivi itse äänesti Heidiä, joka oli myös ensimmäisellä kaudellaan tippunut ensimmäisenä. Miksi se olisi ollut Vivin mielestä reilua, jos hänen äänestäminen ei ollut? 

Vierailija
245/392 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vivi oli tekemässä kovasti liittoja jokaisen kanssa, jos nyt heti alkuun ei olisi saatu ulos, niin olisi varmasti  päässyt pitkälle, koska jokaisen kanssa olisi ollut liitto.

Vierailija
246/392 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärään suuntaan menossa tämäkin sarja. Olisi nyt enemmän sitä selviytymistä ja vähemmän juonittelua. Nimi voisi muuten olla vaikka Juonittelijat. Näitä sarjoja, joissa inhottavat ihmiset menestyvät puukottamalla muita selkään alkaa olla pilvin pimein.

Vierailija
247/392 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähiten ärsyttävät on Eino ja Jon-Jon , vaikutelma etteivät ole kauhean kaksinaamaisia .

Vierailija
248/392 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Vivin tiputtaminen oli hyvin pientä, jos vertaa mitä Paul joutui omalla kaudellaan kokemaan. Siihenkään ei tuotanto puuttunut millään tavalla.

Mikäs ihmeen valta Almalla on, että sai nuo vahvat miehet äänestämään Sabinan pois?

Paulin kohtelu oli aivan omaa luokkaansa, ei liity VIvin pudottamiseen mitenkään.

Mutta törkeyden takia, me muistamme sen. Siinä jos missä Paul joutui oikeasti kiusatuksi.

Vierailija
249/392 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärään suuntaan menossa tämäkin sarja. Olisi nyt enemmän sitä selviytymistä ja vähemmän juonittelua. Nimi voisi muuten olla vaikka Juonittelijat. Näitä sarjoja, joissa inhottavat ihmiset menestyvät puukottamalla muita selkään alkaa olla pilvin pimein.

Hoh hoijaa. Kukaan ei katsoisi tätä ohjelmaa, jos siinä ei juoniteltaisi.

Vierailija
250/392 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juonittelu on ihan parasta tässä ohjelmassa. 

Vierailija
251/392 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Itse en jaksa katsoa juonittelu-kohtauksia vaan selaan nettiä samalla. Katson vaan kilpailut ja loppuäänestyksen.

Ensimmäiset USAn Selviytyjä -kaudet olivat parhaita kun ne oli oikeaa selviytymistä, ei ollut puhdasta juomavettä vaan luonnonvesiä jotka piti keittää. Ei ollut valmiiksi pätkittyjä rakennustarvikkeita makuupaikan rakentamiseen, vaan ne piti tehdä alusta alkaen itse. Alkukausina ei ollut aikaa juonitteluille.

Vierailija
252/392 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi kyynel nyt se Vivi voivottelee jo iltiksessäkin kuinka oli kiusaamista kun hänet äänestettiin ulos. Eli ei vaan ymmärrä pelin luonnetta. Itse on lapsen tasolle jäänyt kun haistattaa pa##at kanssakilpailijoille.

Nyt taisi mennä törkeän valehtelun puolelle lainausmerkkeineen. Ei sanottu Iltalehdessä noin.

Ei lukenut,mutta oli itse äänestämässä Heidiä eli halusi sen ensimmäisenä ulos mutta kun itse joutuikin ulos niin se on mielestään kiusaamista.

Miksi käytit lainausmerkkejä? Se tarkoittaa, että Vivi olisi sanonut sanalleen noin. Se on väärin.

Älä viisastele. Lainausmerkkien käyttö tarkoittaa lauseessa myös ironiaa. Googlaa jos et tiedä.

Vierailija
253/392 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viisastele. Lainausmerkkien käyttö tarkoittaa lauseessa myös ironiaa. Googlaa jos et tiedä.

Hän viittasi Iltalehteen lainauksineen. Kannattaa olla tarkka missä yhteydessä niitä lainausmerkkejä käyttää. 

Vierailija
254/392 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..Vivin mielestä häntä itseään ei olisi saanut äänestää ensimmäisenä kun on kokenut sen jo aikaisemminkin, marisiko siitä leirissäkin erikseen... Mutta Heidin äänestäminen toista kertaa ensimmäisenä olisikin Viville ollut täysin ok. Nythän se oli muka kiusaamista häntä kohtaan. Lapsellinen aikuinen nainen.

Vierailija
255/392 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Linnea äänestetään pikaisesti pois.

Vierailija
256/392 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnea on hyvä. Toivottavasti pysyy pitkään mukana.

Vierailija
257/392 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on vanhempi kuin muut, se on joka kerta ollut syy pudottaa pois pelistä.

Vierailija
258/392 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisoletetuista Pinja ulos ja äkkiä!

Vierailija
259/392 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnea on ilkeä  se on nähty aiemmissa ohjelmissa.

Vierailija
260/392 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin olemaan lukematta kahta viestiä enempää, täytyy ensin katsoa katsottavissa olevat jaksot ennen kuin luen pidemmälle.

"Pakko" kai tuota on katsoa, vaikka mukana onkin oksennusrefleksin aiheuttavia ihmisiä: Helmenkalastaja, Linnea ja Ville. Sekä huutaja!