Selviytyjät Suomi 2026 OFFICIAL
Kausi 10 Malesiassa. Kilpailijat; Ville Lång, Juhana Helmenkalastaja, Alma Hätönen, Kasperi Kauppinen, Sabina Särkkä, Kerttu Rissanen, Jon-Jon Geitel, Heikki Sorsa, Heidi Suomi, Tommi Manninen, Roope Rannisto, Pinja Sanaksenaho, Emmi Suuronen, Eino Heiskanen, Vivi Wahlström ja Linnea Vihonen.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (392)
Loistava kausi tähän mennessä. Niille, jotka itkee Vivin puolesta: pelin on tarkoituskin olla raakaa.
Vierailija kirjoitti:
3 päivää Viville tarpeeksi selviytyjiä.
Yhteensä kuusi päivää, enemmän kuin monella muulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Vivi pudotettiin ensimmäisenä TAAS. Se on selvää että jokainen lähtee vuorollaan mutta olisivat antaneet kokea saarielämää vähä pidemmälle tällä kertaa. Eka pudotus ei vaikuta peliin paljookaan eikä Vivi ollut mikään kova peluri edes. Hyvä ryhmähenki leirissä...
Selviytyjissä ei ole kyse mistään hyvästä ryhmähengestä leirikoulutunnelmissa vaan tasan pudottavat sen pelaajan, joka on taktisesti järkevintä.
Kyllä tuolla itseasiassa pitää olla hyvä ryhmähenki, vai miten luulit että asiat kuten kalastus, siivous, ruuanlaitto, tulenteko ym jaetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan enää Sabina Särkkää, niin inhotus, ei mitään miellyttävyyttä, joku turha median elätti, kun muuhun hänestäkään ei ole. Miksi katsojia kiusataan näin.
Sabine on kiintiökaunotar, joka pitää olla kaikissa ohjelmissa.
En tajua miksi sen pitää töröttää olemattomia huuliaan kaikissa instakuvissa niin, että tulee mieleen sian p***u
Pudonneen tilityksessä tuo pisti silmään kun peilaili itseään, useamman kerran muikisteli huuliaan ihmeellisesti.
JAA, mutta entäs Kertun silikonipallot? Oudon näköiset luomutissisen Sabinan vierellä.
Jos on alhainen rasva-%, ei voi olla rintoja. Luulisi, että rinnat ovat tiellä, jos joutuu ryömimään maassa tai mudassa tai ahtaissa paikoissa, kuten lantiostakin voisi juuttua kiinni, ne naiset, joilla onneksi on lantio, kaikilla ei yhtä upeaa lantiota tietysti edes olekaan.
Rinnat ei ole mitkään joustamattomat kumipallot (ellei ole sellaisia hakenut plastiikkakirurgilta), mutta luomuna ne ihan litistyy, jos ovat vaikka maata vasten. Sillei mammografiakin otetaan, että rinta litistetään kahden muvilevyn väliin. Aika littanaksi ne saa menemään
Vierailija kirjoitti:
Linnea on poikatyttö kiusaaja.
Tää on päivän paras, "poikatyttö" (tomboy in Philippines). Poikatyttö on mies, jolla on tytön vehkeet, bassoääni, parta, vankka ruumiinrakenne. Seurustelee toisen poikatytön kanssa. Kysyin ruokapöydässä, "miksi tuolla pojalla on tytön nimi Chyril." No he kertoivat miksi.
Seuraavaksi voisi lähtee toi viiksiniekka tai Pinja. Oikeestaan sama ketä lähtee kun kaikki vieraita. Tosin Villen tunnistin farmista ja ihan ok heppu.
Vierailija kirjoitti:
Pudonneen tilitys, Vivin ateria: hampurilainen, ranskalaiset dipillä, jälkiruokana sipsejä myöskin dipillä, juomana kokis!
Harmillisesti Sabinan ateriaa ei näytetty ollenkaan, olisiko kontrasti tuohon Vivin annokseen ollut liian suuri?
Miten niin dipillä, -lla/-llä, dippipedilläkö. Miten niin ettei ... ja dippi/ä/. Suomen kieli kunniaan.
Mistä ateriasta te puhutte. Saako pudonnut jonkun toivomansa rajattoman hintaisen erikoisruokailun poistuttuaan.
No voi kyynel nyt se Vivi voivottelee jo iltiksessäkin kuinka oli kiusaamista kun hänet äänestettiin ulos. Eli ei vaan ymmärrä pelin luonnetta. Itse on lapsen tasolle jäänyt kun haistattaa pa##at kanssakilpailijoille.
"Kun ei mua olisi saanut häätää ekana vaan Heidi. Mua kiusattiin nyt".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pudonneen tilitys, Vivin ateria: hampurilainen, ranskalaiset dipillä, jälkiruokana sipsejä myöskin dipillä, juomana kokis!
Harmillisesti Sabinan ateriaa ei näytetty ollenkaan, olisiko kontrasti tuohon Vivin annokseen ollut liian suuri?
Miten niin dipillä, -lla/-llä, dippipedilläkö. Miten niin ettei ... ja dippi/ä/. Suomen kieli kunniaan.
Mitä ihmettä sä sönkötät? Etkö oikeesti ymmärtänyt mitä tuossa kommentissa tarkoitettiin...
Kertun toivon pääsevän pitkälle. Herkkä ja sisukas nainen vaikka ei mikään "maalaistyttö" olekkaan.
Vierailija kirjoitti:
No voi kyynel nyt se Vivi voivottelee jo iltiksessäkin kuinka oli kiusaamista kun hänet äänestettiin ulos. Eli ei vaan ymmärrä pelin luonnetta. Itse on lapsen tasolle jäänyt kun haistattaa pa##at kanssakilpailijoille.
Ihanko sanatarkalleen noin sanoi, että Heidin olisi pitänyt tippua ensin?
Vierailija kirjoitti:
Nyt taisi mennä törkeän valehtelun puolelle lainausmerkkeineen. Ei sanottu Iltalehdessä noin.
Eikö Vivi äänestänyt Heidiä.. Että kiusasiko hän omalla tahollaan sitten Heidiä
Jo tuo Vivin tämän hetkinen käytös julkisuudessa kertoo, että ihan oikea ihminen laitettiin kotiin ekana.
Miettikää, kun se on siellä viidakossakin vaan ruikuttanut viime kertaista kohtaloaan ja on huono haasteissa. Miksi sitä pitäisi roikottaa mukana sen takia, ettei tippuis taas ekana...
Mikä Alma ?? Neverhööd............???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt taisi mennä törkeän valehtelun puolelle lainausmerkkeineen. Ei sanottu Iltalehdessä noin.
Ei lukenut,mutta oli itse äänestämässä Heidiä eli halusi sen ensimmäisenä ulos mutta kun itse joutuikin ulos niin se on mielestään kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs törkeää tuossa muka on? Oli äänestämässä Heidiä vaikka on tippunut aikoinaan ekana, kun kohdistuikin Viviin itseensä niin heti on jossain lehdessä mankumassa kuinka se oli kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Alma ?? Neverhööd............???
Radiojuontaja.
3 päivää Viville tarpeeksi selviytyjiä.