Jatkuvasti naistenkaa epäonnistuu ja saa pakkeja missähän on vika.
No tinderistä olen yrittänyt mutta ei naiset kirjota mitään oikein ole kiinnostuneita, kävin viime sunnuntaina treffeillä meni hyvin, tarjosin kahvit ja kaikki, yhtäkkiä muutaman päivän päästä nainen ilmottaa ettei ole valmis uuteen tapailuun ja hyvää jatkoa, joku vika mussa sit on, vai löydänkö vääränlaisia naisia.
Kommentit (128)
"Joku vika mussa sit on". Niin, naiset arvostavat aika paljon sitä, että miten ilmaiset itseäsi. Puhe, oikein kirjoitus....miksi nykyään kun kirjoittaa jotain, niin sanat jätetään kesken. Mä arvostan miestä joka on käynyt edes jonkin asteen koulutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettäkö ihan tarjosit kahvit ja kaikki! Vau. Treffit eivät kuitenkaan menneet naisen mielestä tarpeeksi hyvin.
Ehkä tosiaan löydät vääränlaisia naisia, koska etsit vääränlaisia naisia.
Meni treffit ihan hyvin, mutta jotenki aina käy mulle noin.
Sinussa vain ei ole mitään kiinnostavaa. Ehkä olet liian geneerinen?
Mitä tuolla tarkoitat? Onhan niitä naisiaki jotka on yksin paljon.
Sitä ettei persoonallisuutesi ole tapaamiesi naisten mielestä riittävän kiinnostava. Siksi ne naiset ovat mieluumin yksin tai etsivät jonkun muun.
Ihan kohtuu hyvin asiat on elämässä kyllä, toki kavereita saisi olla parempia, mut töissä menee tosi hyvin myös.
Vierailija kirjoitti:
"Joku vika mussa sit on". Niin, naiset arvostavat aika paljon sitä, että miten ilmaiset itseäsi. Puhe, oikein kirjoitus....miksi nykyään kun kirjoittaa jotain, niin sanat jätetään kesken. Mä arvostan miestä joka on käynyt edes jonkin asteen koulutuksen.
Et sinä osaa itsekään kirjoittaa virheetöntä suomea. Esim. oikeinkirjoitus on yhdyssana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuolla tarkoitat, etteikö amis kelpaa? Mä olen käynyt vain amiksen ja nyt työskentelen iha hyvä palkkasessa töissä yövuorossa.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäössä ei ole kyllä vikaa+ olen melko pitkä mieheksi ja toki katson myös mitä laitan päälleni. Vakitöissä jopa 2.
"toki katson myös mitä laitan päälleni"
Kuten myös. Mutta olen kyllä huomannut että läheskään kaikkia naisia ei miellytä kumiteräsaappaat, kuluneet farkut ja nahkatakki. Varsinkin kaupungissa saan halveksivia katseita.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes pierasis mieheen päin joka kirjoittaa naistenkaa. Kertoo tarpeeksi
Tässä sulle vastaus ap. Naiset etsivät vikaa suurennuslasilla. Kenestä ei löydy mitään vikaa, jos etsimällä etsii?
Ne naiset joille ihminen riittää on jo suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sulle vastaus ap. Naiset etsivät vikaa suurennuslasilla. Kenestä ei löydy mitään vikaa, jos etsimällä etsii?
Ne naiset joille ihminen riittää on jo suhteessa.
Aina tuntuu ettei kemiat kohtaa tai sitte saa pakit, alkaa riittämään jo naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäössä ei ole kyllä vikaa+ olen melko pitkä mieheksi ja toki katson myös mitä laitan päälleni. Vakitöissä jopa 2.
"toki katson myös mitä laitan päälleni"
Kuten myös. Mutta olen kyllä huomannut että läheskään kaikkia naisia ei miellytä kumiteräsaappaat, kuluneet farkut ja nahkatakki. Varsinkin kaupungissa saan halveksivia katseita.
Ei muakaa kiinnosta kun tietynlaiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu paskasta luonteesta ja mt-ongelmista.
No olen niihinkin saanut apua ja saan lääkket jotka auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettäkö ihan tarjosit kahvit ja kaikki! Vau. Treffit eivät kuitenkaan menneet naisen mielestä tarpeeksi hyvin.
Ehkä tosiaan löydät vääränlaisia naisia, koska etsit vääränlaisia naisia.
Meni treffit ihan hyvin, mutta jotenki aina käy mulle noin.
Sinussa vain ei ole mitään kiinnostavaa. Ehkä olet liian geneerinen?
Mitä tuolla tarkoitat? Onhan niitä naisiaki jotka on yksin paljon.
Sitä ettei persoonallisuutesi ole tapaamiesi naisten mielestä riittävän kiinnostava. Siksi ne naiset ovat mieluumin yksin tai etsivät jonkun muun.
Aivan kuin naiset olisivat jotain ylimaallista. Geneeristä sakkia ne kaikki on.
No eipä niitä naisia kiinnosta pakko sit vaikka mennä salille tai laihduttaa en tiedä.
Naiset ovat hukassa. Aivopestyjä ja addikteja. Harvat hyvät on viety jo.
Vierailija kirjoitti:
Eihän naiset piereskele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettelisit ensin kirjoittamaan.
Mä osaan kyllä kirjottaa. Ei tarvi paskaa jauhaa.
Et osaa. Suollat tajunnanvirtaa vailla välimerkkejä.
Juu hyvää jatkoa sullekki! Minkäs mä sille voin tällänen mä oon
Naiset on hyvin vaativia ja nirsoja nykyään.
Varmaan kannattaisi opetella kielioppi, mikäli tahdot löytää fiksuja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on hyvin vaativia ja nirsoja nykyään.
"tulkaa tytöt takaisin ja olkaa niinkuin ennenkin. Pankaa meikit menemään tai kuolen ikävään....
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kannattaisi opetella kielioppi, mikäli tahdot löytää fiksuja naisia.
En halua fiksuja, olen itse amis.
Johtuu paskasta luonteesta ja mt-ongelmista.