Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvasti naistenkaa epäonnistuu ja saa pakkeja missähän on vika.

Vierailija
30.08.2026 |

No tinderistä olen yrittänyt mutta ei naiset kirjota mitään oikein ole kiinnostuneita, kävin viime sunnuntaina treffeillä meni hyvin, tarjosin kahvit ja kaikki, yhtäkkiä muutaman päivän päästä nainen ilmottaa ettei ole valmis uuteen tapailuun ja hyvää jatkoa, joku vika mussa sit on, vai löydänkö vääränlaisia naisia.

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle jo tuo kirjoitustaidon alkeellisuus olisi iso red flag. Ei yhtään isoa alkukirjainta ja pilkkuja siellä täällä väärissä paikoissa. Koko homma on kirjoitettu yhdeksi virkkeeksi, kun oikeasti tekstissä on useampi virke, jotka pitäisi erottaa toisistaan pisteillä, ei pilkuilla. Pisteen jälkeen virke alkaa isolla alkukirjaimella. Oli niin alkeellinen teksti etten yhtään ihmettele, että homma tyssää Tinderissä (isolla alkukirjaimella) siihen kirjoitteluvaiheeseen.

Vierailija
42/128 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettäkö ihan tarjosit kahvit ja kaikki! Vau. Treffit eivät kuitenkaan menneet naisen mielestä tarpeeksi hyvin.

Ehkä tosiaan löydät vääränlaisia naisia, koska etsit vääränlaisia naisia.

Meni treffit ihan hyvin, mutta jotenki aina käy mulle noin.

Sinussa vain ei ole mitään kiinnostavaa. Ehkä olet liian geneerinen?

Tai ehkä veneerinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulle jo tuo kirjoitustaidon alkeellisuus olisi iso red flag. Ei yhtään isoa alkukirjainta ja pilkkuja siellä täällä väärissä paikoissa. Koko homma on kirjoitettu yhdeksi virkkeeksi, kun oikeasti tekstissä on useampi virke, jotka pitäisi erottaa toisistaan pisteillä, ei pilkuilla. Pisteen jälkeen virke alkaa isolla alkukirjaimella. Oli niin alkeellinen teksti etten yhtään ihmettele, että homma tyssää Tinderissä (isolla alkukirjaimella) siihen kirjoitteluvaiheeseen.

No jos se on noin tarkkaa niin en kyl katteliskaa semmosta naista, ollaan liian erilaisia ja mieluiten etsin tasoiseni naisen jolle tämä ei ole ongelma.

Vierailija
44/128 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on taas iso red flag jos nainen ei osaa pukeutua, ei ole naisellinen tai on ns poikamainen niin ei vaa nappaa mieluite olen yksin.

Vierailija
45/128 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitas cuckendaalus sinkkuäitejä, elämä menee päin persettä mutta voit ajatella että olet onnellisessa suhteessa.

No tämä: pääset elättämään jänniksen pentuja...

Vierailija
46/128 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä sinkkunaiset ovat joko rumia tai nirsoja.

Vierailija
47/128 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oma itsesi vaan tuurista se tulee olemaan kiinni. Nainen tykkää tai ei. Eipä tuota voi naisen tunteita muuttaakkaan ne vaan tapahtuu. Esittäminen jotain muuta ja yrittää olla jotain muuta mitä on siksi että joku tykkää ei toimi sekään. Kaatuu parisuhde viimeistään sitten kun loppuu energia eikä jaksa esittää ja palaa loppuun.

T.Kelaloinen

Vierailija
48/128 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Allu olla jatkuvasti palstalla eri rooleissa, joista moni toteaa olevansa liian lyhyt ym. omaan makuunsa ja katselevansa lähinnä erilaisia tyttöjen kuvia netissä.

Vierailija
49/128 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

todella kauniita hoikkia koulutettuja ja vielä urheilevat, itselläni on mahaa kaljamahaa niin eipä noille kelpaa.

Vierailija
50/128 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa. Pärstäkertoimessa tai lompakossa.

Teidän "Naiset on rahan perässä juoksevia h****a"- miesten vika on pysyvä, jota ei voi korjata.

Vierailija
51/128 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmassa tapauksessa jopa lapsen omaavia naisia ja nyt etitään hovikuskia sirkukseen.

Vierailija
52/128 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten tavallinen nainen joka ei oo koulutettu, todella vaativa nirso, ihan semmonen tavallinen, joku vaikka rekkakuski tai siivooja kelpaisi minulle.

Vierailija
53/128 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on ulkonäöstä kiinni. Mikäli olisit hyvännäköinen mies, et saisi pakkeja juuri ollenkaan. Hyvännäköinen mies on vaan niin äärettömän kapea asia, ettei siihen moni yllä.

Vierailija
54/128 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oma itsesi vaan tuurista se tulee olemaan kiinni. Nainen tykkää tai ei. Eipä tuota voi naisen tunteita muuttaakkaan ne vaan tapahtuu. Esittäminen jotain muuta ja yrittää olla jotain muuta mitä on siksi että joku tykkää ei toimi sekään. Kaatuu parisuhde viimeistään sitten kun loppuu energia eikä jaksa esittää ja palaa loppuun.

T.Kelaloinen

Joo, kyllä otti voimille esittää rahamiestä Kelan palkkiolla.

Vierailija
55/128 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö peräsuolen laskeumasta?

Vierailija
56/128 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsitkö peräsuolen laskeumasta?

Joka ikinen päivä.

Vierailija
57/128 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoisuudessa on juuri se ongelma, että siitä paistaa läpi, että nainen itse on yhdentekevä, kunhan on joku nainen. 

Nainen haluaisi tuntea, että mies viihtyy hyvin yksinkin, mutta juuri minun takiani hän voisi jakaa elämänsä. Että minä olen ainutlaatuinen ja erityinen. 

Tietenkään ensitreffeillä kukaan ei vielä sitä ole. 

Mutta toisaalta. Ihastuminen elää omilla ehdoillaan. Ei sitä kaikkien muuten ok tyyppien kanssa tapahdu. Eli aloittaja on voinut tehdä kaiken täydellisesti oikein, mutta nainen ei ihastu. Ja sitten joskus jonkun kanssa ihastuminen tapahtuu. 

Vierailija
58/128 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.Kelaloinen

Joo, kyllä otti voimille esittää rahamiestä Kelan palkkiolla.

Miksi esitit? Minulla on kaksi lasta molemmat menettämyt molempien äitit tiesi että olen köyhä. Enempi kusi kun masennuin lisää ja en jaksanut esittää enää ns unelma poikaystävää. Minä tiedostan omat virheeni.

T.Kelaloinen

Vierailija
59/128 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

todella kauniita hoikkia koulutettuja ja vielä urheilevat, itselläni on mahaa kaljamahaa niin eipä noille kelpaa.

Allu- lopeta jankuttaminen. 

Vierailija
60/128 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on ulkonäöstä kiinni. Mikäli olisit hyvännäköinen mies, et saisi pakkeja juuri ollenkaan. Hyvännäköinen mies on vaan niin äärettömän kapea asia, ettei siihen moni yllä.

No tällä asenteella ei kumppania varmasti saa. 

Isolle osalle naisista ulkonäkö merkitsee todella paljon vähemmän kuin miehille. Me haluamme kumppanin, emme mitään komistusta. Siihen tarvitaan ihminen, joka on kiinnostunut minun ajattelustani, minun älystäni, minun tunteistani. Ja jos vain pursuaa vihaa koko naissukupuolta kohtaan, ei tosiaan koskaan pysty kohtaamaan toista ihmisenä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan