Jatkuvasti naistenkaa epäonnistuu ja saa pakkeja missähän on vika.
No tinderistä olen yrittänyt mutta ei naiset kirjota mitään oikein ole kiinnostuneita, kävin viime sunnuntaina treffeillä meni hyvin, tarjosin kahvit ja kaikki, yhtäkkiä muutaman päivän päästä nainen ilmottaa ettei ole valmis uuteen tapailuun ja hyvää jatkoa, joku vika mussa sit on, vai löydänkö vääränlaisia naisia.
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vaihtoehtoa. Pärstäkertoimessa tai lompakossa.
Allun kohdalla ongelma on matala äly ja ikävä luonne. Jankuttaa eikä ymmärrä että liika viestitykitys on epämiellyttävää.
En ole Allu
Näitä kun lukee niin parempi vaan olla yksin, voiski tänää lähtee salille tekemään jotain hyödyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä sinkkunaiset ovat joko rumia tai nirsoja.
todella kauniita hoikkia koulutettuja ja vielä urheilevat, itselläni on mahaa kaljamahaa niin eipä noille kelpaa.
Nämä naiset kuuluvat siihen nirsokategoriaan.
Naisista vain harmia ja niitä ei oikee koskaa kiinnosta.
Mulla on rahaa että ei paskalle taivu. Lähinnä halveksin naisia.
Yhtä olen vähän opettanutkin kuka on Herra talossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä sinkkunaiset ovat joko rumia tai nirsoja.
todella kauniita hoikkia koulutettuja ja vielä urheilevat, itselläni on mahaa kaljamahaa niin eipä noille kelpaa.
Nämä naiset kuuluvat siihen nirsokategoriaan.
Juu olen huomannut, tinder täynnä niitä, en tiedä ees mistä tavallisia naisia löytäisi
Mulla on toki ylipainoa mahaa niin ehkä se auttais jos vähä laihduttaisi.
Miksi yrität psyykkisesti terveitä? Toivoisi, että omat ongelmat selvitettäisiin terapiassa. Jos diagnoosiksi tulee persoonallisuushäiriö, niin erikoistunut terppa varmaan tietää, miten edetä. Pääsisi eteenpäin ajatusjumeista.
Yleisimmät syyt ovat pienikullisuus, valkoinen rotu ja köyhyys. Naisille pitää olla suuhuntarjottavaa sekä -otettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yrität psyykkisesti terveitä? Toivoisi, että omat ongelmat selvitettäisiin terapiassa. Jos diagnoosiksi tulee persoonallisuushäiriö, niin erikoistunut terppa varmaan tietää, miten edetä. Pääsisi eteenpäin ajatusjumeista.
No mitä pitäs yrittää? Samanlaisia kun itse on? On tässä ongelmia toki ja yritän selvitellä niitä, paljon velkaaki on yli 40 tonnia.
Nuorempana kyllä naisia sai vaikka kuinka, tinderis tuli osumia, pääsi treffeille sekä baarista sai seksiseuraa.
Tuntuu ettei mistää löydä nykyää naista, naiset eivät vaan ole tarkeeksi kiinnostuneita, eivät anna läheisyyttä ja halua nähdä.
En usko että kaljuuntuminen ja kaljamaha on este saada naista.
Kannattaa itsekin olla aloitteellinen kirjoittamisen kanssa, ei niin että odottaa naisen tekevän sen, koska se vaikuttaa aika törkeältä jopa.
Muutenkin pelkkä kahvittelu on puuduttavaa touhua, jos on vasta hetken kirjoitellut toisen kanssa eikä tiedä mistä jutella.
Ei naiset halua jutella ja kirjotella, monia ei vaa kiinnosta, minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulle jo tuo kirjoitustaidon alkeellisuus olisi iso red flag. Ei yhtään isoa alkukirjainta ja pilkkuja siellä täällä väärissä paikoissa. Koko homma on kirjoitettu yhdeksi virkkeeksi, kun oikeasti tekstissä on useampi virke, jotka pitäisi erottaa toisistaan pisteillä, ei pilkuilla. Pisteen jälkeen virke alkaa isolla alkukirjaimella. Oli niin alkeellinen teksti etten yhtään ihmettele, että homma tyssää Tinderissä (isolla alkukirjaimella) siihen kirjoitteluvaiheeseen.
No jos se on noin tarkkaa niin en kyl katteliskaa semmosta naista, ollaan liian erilaisia ja mieluiten etsin tasoiseni naisen jolle tämä ei ole ongelma.
Eli olet ihmistyyppiä, joka ei halua kehittää itseään ja taitojaan.
Monelle naisella tuollainen on red flag, koska parisuhteesaa tarvitaan itsensä kehittämistä. Ellei sitten löydy sellaista naista, joka ei yksinertaisesti halua kehittää itseään enää sen jälkeen, kun on ammattikoulusta saatu paperit ja työpaikka.
eri
Miksi tyytyisit suomalaisiin jämänaisiin? Oletjo pienimunainen rasisti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyytyisit suomalaisiin jämänaisiin? Oletjo pienimunainen rasisti?
Minulle kelpaa tavallinen hieman pyöreä muodokas nainen, jolle minä kelpaan tälläisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulle jo tuo kirjoitustaidon alkeellisuus olisi iso red flag. Ei yhtään isoa alkukirjainta ja pilkkuja siellä täällä väärissä paikoissa. Koko homma on kirjoitettu yhdeksi virkkeeksi, kun oikeasti tekstissä on useampi virke, jotka pitäisi erottaa toisistaan pisteillä, ei pilkuilla. Pisteen jälkeen virke alkaa isolla alkukirjaimella. Oli niin alkeellinen teksti etten yhtään ihmettele, että homma tyssää Tinderissä (isolla alkukirjaimella) siihen kirjoitteluvaiheeseen.
No jos se on noin tarkkaa niin en kyl katteliskaa semmosta naista, ollaan liian erilaisia ja mieluiten etsin tasoiseni naisen jolle tämä ei ole ongelma.
Eli olet ihmistyyppiä, joka ei halua kehittää itseään ja taitojaan.
Monelle naisella tuollainen on red flag, koska parisuhteesaa tarvitaan itsensä kehittämistä. Ellei sitten löydy sellaista naista, joka ei yksinertaisesti halua kehittää itseään enää sen jälkeen, kun on ammattikoulusta saatu paperit ja työpaikka.
eri
Haluan kyllä, laihduttaminen käynyt mielessä kun mahaa ja ylipainoa.
Allun kohdalla ongelma on matala äly ja ikävä luonne. Jankuttaa eikä ymmärrä että liika viestitykitys on epämiellyttävää.