Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45 päivässä 10 kiloa pois ilman liikunnan lisäämistä

Vierailija
30.08.2026 |

Jätin ultraprosessoidun ruuan pois ja aloin ketolle ketokoutsarin/ Ari Miettisen ilmaisvideoiden innoittamana. Olo on huikeasti parempi. Kannattaa kokeilla.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hianoo. Oot super. Kerrotko vielä miksi meitä pitäisi kiinnostaa sinun läskiongelma? Mee muualle niiden nakkisormien kanssa lässyttää läskeistäsi. Maailma ei pyöri sinun massan ympärillä vaikka läskiesi vetovoima olisikin suuri ja miehiä luotaan työntävä.

Vierailija
22/38 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei hianoo. Oot super. Kerrotko vielä miksi meitä pitäisi kiinnostaa sinun läskiongelma? Mee muualle niiden nakkisormien kanssa lässyttää läskeistäsi. Maailma ei pyöri sinun massan ympärillä vaikka läskiesi vetovoima olisikin suuri ja miehiä luotaan työntävä.

Pääasia että sinä kultapieni pyörit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että ellet ole yli 100 kiloa painava mies niin ei onnistu.

Vierailija
24/38 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, vastasitko mulle. Olen kokeillut ketoakin. En ole ap, vaan tuo Siivooja. Painoin pahimmillani 100, ja ketolla paino nousi lähemmäs 110 kg. Siis kun se varsinainen kuuri on ohi, niin vuoden päästä vaaka näytti noin. Ei ikinä enää hetkellisiä ratkaisuja. Nyt ajattelen vain matikkapäälläni kaloreita. Helpompi siivota työkseen, kun kuluttaa jo arkipäivänä paljon. Kroppakin voi paremmin, kun se saa liikuntaa, eikä tarvi istua työkseen. Terveellinen tapa. En halua menettää lihaksia, koska nyt salille ei ehdi eikä jaksa enää töitten jälkeen mennä. On kotona kuitenkin puntit ja painonnostomahis ihan tukilihaksia ajatellen. 
Oon eri mieli tahdista.  200 g viikossa, kunhan muutos on pysyvä, on parempi kuin 200 g päivässä, ja vuoden päästä painat 10 kg enemmäin kuin oli aloituspaino. Ei kukaan jaksa tylsää ketoruokavaliota koko ikäänsä noudattaa.

Vierailija
25/38 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketolla tippuu hyvin paino, mutta ei se auta sitten lopettaa kun tavoite on saavutettu niin kun minkä tahansa kuurin lopettaa ja palaa entiseen niin palaa paino takaisin, samoin käy lääkekuurillakin laihduttaneille.

Vierailija
26/38 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, vastasitko mulle. Olen kokeillut ketoakin. En ole ap, vaan tuo Siivooja. Painoin pahimmillani 100, ja ketolla paino nousi lähemmäs 110 kg. Siis kun se varsinainen kuuri on ohi, niin vuoden päästä vaaka näytti noin. Ei ikinä enää hetkellisiä ratkaisuja. Nyt ajattelen vain matikkapäälläni kaloreita. Helpompi siivota työkseen, kun kuluttaa jo arkipäivänä paljon. Kroppakin voi paremmin, kun se saa liikuntaa, eikä tarvi istua työkseen. Terveellinen tapa. En halua menettää lihaksia, koska nyt salille ei ehdi eikä jaksa enää töitten jälkeen mennä. On kotona kuitenkin puntit ja painonnostomahis ihan tukilihaksia ajatellen. 
Oon eri mieli tahdista.  200 g viikossa, kunhan muutos on pysyvä, on parempi kuin 200 g päivässä, ja vuoden päästä painat 10 kg enemmäin kuin oli aloituspaino. Ei kukaan jaksa tylsää ketoruokavaliota koko ikäänsä noudattaa.

Ketossa ei ole mitään tylsää. Se kestää myös silloin tällöin käydä ravintolassa tai jätskillä. Monia kannustaa sairauksista paraneminen tai niiden välttäminen. Keton lopettaminen isolle osalle on paluu insuliiniresistenssiin ja diabetekseen sekä huonoon oloon.

Vierailija
27/38 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö urheilijat vedä pastaa mielin määrin. Koska runsas liikkuminen vaatii sen.

Kirjoituksesi osoittaa, kuinka meidän kaikkien kehot toimii eri tavalla. Siksi kukaan ei oikein voi neuvoa toisia. Voi vain kertoa, mikä itselle toimi.

Vierailija
28/38 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas on positiiviset kokemukset ketoilusta/vhh:sta. Minulla ei ketoon siirtymisessä ollut ylipainoa merkittävästi. Aloin sen vuoksi kokeilemaan kun oli hillitöntä sokerin ja suklaan puputusta ja mieli teki koko ajan jotain herkkua, ei niinkään ruokaa. Koko ajan väsytti ja turvotti ja hyvä että pakolliset kävelyt jaksoi. Ylimääräiset turvotukset läskimakkarat lähti veks ja elämään tuli lisää energiaa. Olen noudattanut nyt vhh:ta varmaan kolmisen vuotta, välillä rennommin, välillä tiukemmin. Rennommin kun asiaan on alkanut suhtautua ja hiilareita tankannut välillä, sitten todennut väsymyksen ja turvotuksen hiipivät takas, on ollut motivaatiota palailla tiukempaan kontrolliin. 

Vierailija
29/38 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketolla tippuu hyvin paino, mutta ei se auta sitten lopettaa kun tavoite on saavutettu niin kun minkä tahansa kuurin lopettaa ja palaa entiseen niin palaa paino takaisin, samoin käy lääkekuurillakin laihduttaneille.

Keton kuuluu olla elämäntapamuutos ja pysyvä ruokavalio. Lihavuusleikkauskaan ei pelasta ilman tapamuutoksia. Epäterveellinen einesten, lisäaineiden ja höttöhiilarien syöminen ei ole mikään normaali.

Vierailija
30/38 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin voi sanoa, syövätkö pastaa paljon tai vähän, tai yhtään mistään ruoka-aineesta. Olen ikäni liikkunut paljon, ja syönyt proteiinia paljon. Olen tod lihaksikas nainen. Totta on, että palautumiseen tarvitaan sekä hiilareita että protskuja.

Siivooja

Vierailija
31/38 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervettä. Not.

Siirtyminen puhtaaseen ruokaan ei ole tervettä? Mikä sitten on, jos ei se ole?

10 kg tuossa ajassa, kuten hyvin ymmärsit, ei ole tervettä.

Tuo 10 kiloa on ihan normaalia ketolla.

Ollaanko sillä ketolla loppu elämä? Mietin vain, että pystyykö laihduttaja palaamaan normaaliin ravintoon ja syömään hallitusti sitten, kun se aika koittaa. Suuri mahdollisuus on, että kikkailemalla poistuneet kilot palaavat ryminällä takaisin ja vähän vielä lisää. Miksi ei voisi vain syödä vähemmän? 

Vierailija
32/38 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse aloitin juuri Pomroyn Nopean aineenvaihdunnan dieetin, jossa syödään hiilareitakin. Kuudessa päivässä on pudonnut 1,4 kiloa ja mikä tärkeintä, vaihtarimaha on lähtenyt pois. Tämä ei kuulosta paljolta, mutta se on minun tapauksessani poikkeuksellista, sillä kahteen vuoteen en ole saanut millään dieetillä, edes sillä ketolla, pudotettua grammaakaan. 

Toissa talvena olin kolme viikkoa ketolla, paino ei tippunut yhtään, yöunet kyllä huonontuivat. Viime talvena olin 3 kuukautta pätkäpaastolla, mitään ei tapahtunut. Sitten olin 4 viikkoa 5:2 paastolla, yhtään ei lähtenyt painoa. Sitten olin vhh:lla 70g hh/vrk 3 viikkoa, ei mitään vaikutusta. Tästä dieetistä en ole laskenut hiilareita enkä kaloreita, enkä aio laskeakaan, kun paino on kerran lähtenyt putoamaan. Mutta johtopäätökseni on, että aiemmin söin aivan liian vähän, siksi keho ei päästänyt rasvoista irti. Nyt syön kolme ateriaa ja kaksi välipalaa päivässä, eli kaksi syömiskertaa kertaa enemmän kuin ennen.

N52

Jotkut sanovat, että keto ei toimi, jos kortisolit eli stressihormonit ovat koholla. Oliko sinun kohdalla näin?

Vierailija
33/38 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervettä. Not.

Ollaanko sillä ketolla loppu elämä? Mietin vain, että pystyykö laihduttaja palaamaan normaaliin ravintoon ja syömään hallitusti sitten, kun se aika koittaa. Suuri mahdollisuus on, että kikkailemalla poistuneet kilot palaavat ryminällä takaisin ja vähän vielä lisää. Miksi ei voisi vain syödä vähemmän? 

Vastasin aiemmin, eli en ole ketolla, mutta vhh 70-100. Minä syön viikonloppuisin pizzaa ja juon olutta. Mutta viikot kontrolloin hiilareita. Tämä toimii minulla, paino ei nouse.

Vierailija
34/38 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervettä. Not.

Jos haluat menettää hormonitoimintasi (naiset) tai muuten sairastua, valitse keto.

Vierailija
35/38 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervettä. Not.

Kyllä on jos lähtöpaino on 173 kg.

Ei tarvitse olla kuin 100kg. Helppoa pudottaa 90kg ketolla. Liikuntaa ei tarvitse ollenkaan. M41

Jää vain 10 kg. Vainaa.

Vierailija
36/38 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palatan mukaan se on väärin laihdutettu

Vierailija
37/38 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervettä. Not.

Riippuu lähtöpainosta 150kg ei niinkään paha kuin 65kg

Vierailija
38/38 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervettä. Not.

Jos haluat menettää hormonitoimintasi (naiset) tai muuten sairastua, valitse keto.

Ketollahan niitä juuri parannetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän