45 päivässä 10 kiloa pois ilman liikunnan lisäämistä
Jätin ultraprosessoidun ruuan pois ja aloin ketolle ketokoutsarin/ Ari Miettisen ilmaisvideoiden innoittamana. Olo on huikeasti parempi. Kannattaa kokeilla.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Tervettä. Not.
Siirtyminen puhtaaseen ruokaan ei ole tervettä? Mikä sitten on, jos ei se ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervettä. Not.
10 kg tuossa ajassa, kuten hyvin ymmärsit, ei ole tervettä.
Se on mahdollista pudottaa painoa hyvin paljon pienessäkin ajassa jos vaan heittää kaiken ylimääräsen pois. Mutta kyllä mä ainakin itse suosittelen tekemään aina jonkin sortin lihaskuntoa samalla koska muuten teistä tulee heikkoja. Sen lisäksi jos kropassa on lihasta se polttaa rasvaa 3x enemmän kehosta lepotilassakin. Plus kropasta tulee paremman näköinen kun siinä on pientä muotoa eikä se ole pelkkä heikko tikku. Sen takia en myöskään koskaan suosittele lopettamaan syömistä, vaan ne ruokavaliot kuntoon ja siihen pieni vaje päälle.
Vuoden päästä painat 15 kiloa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervettä. Not.
Tuo 10 kiloa on ihan normaalia ketolla.
On se kummallista, että vieläkään jotkut eivät ymmärrä, että painonpudotus tapahtuu ruokavaliolla. Liikunnalla on paljon pienempi merkitys koko hommassa.
Riippuu lähtötilanteesta. Helposti lähtee isosta painosta jo nesteitä se 3-6 kiloa, kun jättää hötöt pois. Sen jälkeen helpot kilot pois jos on selkeää ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Se on mahdollista pudottaa painoa hyvin paljon pienessäkin ajassa jos vaan heittää kaiken ylimääräsen pois. Mutta kyllä mä ainakin itse suosittelen tekemään aina jonkin sortin lihaskuntoa samalla koska muuten teistä tulee heikkoja. Sen lisäksi jos kropassa on lihasta se polttaa rasvaa 3x enemmän kehosta lepotilassakin. Plus kropasta tulee paremman näköinen kun siinä on pientä muotoa eikä se ole pelkkä heikko tikku. Sen takia en myöskään koskaan suosittele lopettamaan syömistä, vaan ne ruokavaliot kuntoon ja siihen pieni vaje päälle.
Lukiko ap:n avauksessa, ettei tee lihaskuntoa tai liiku? Itsekin olen ketolla pudottanut parikymmentä kiloa pelkästään ruokavaliolla. Ehtii kyllä kuntoilemaan laihdutuksen jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervettä. Not.
Kyllä on jos lähtöpaino on 173 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervettä. Not.
"Puhtaaseen", ha ha ha! Missään ei ole niin paljon ympäristömyrkkyjä kuin lihassa.
Bye nye, sun munuaiset ja maksa!
Läski-lasse disinformoi. Joku eläinrääkkääjä
Laihtuminen on puhasta matikkaa. 9000 kcal kun kulutat, lähtee yksi kilo. Aloitin siivoustyön. Mun ikäinen ja painonen ihminen kuluttaa siinä sen verran, että 1,5 viikkoa töissä ja paljon proteiinia, niin tippuu aina yksi kilo (niitä riittää!) ens alkuun. Käytännössä siis liikun työkseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervettä. Not.
Ei tarvitse olla kuin 100kg. Helppoa pudottaa 90kg ketolla. Liikuntaa ei tarvitse ollenkaan. M41
No itse aloitin juuri Pomroyn Nopean aineenvaihdunnan dieetin, jossa syödään hiilareitakin. Kuudessa päivässä on pudonnut 1,4 kiloa ja mikä tärkeintä, vaihtarimaha on lähtenyt pois. Tämä ei kuulosta paljolta, mutta se on minun tapauksessani poikkeuksellista, sillä kahteen vuoteen en ole saanut millään dieetillä, edes sillä ketolla, pudotettua grammaakaan.
Toissa talvena olin kolme viikkoa ketolla, paino ei tippunut yhtään, yöunet kyllä huonontuivat. Viime talvena olin 3 kuukautta pätkäpaastolla, mitään ei tapahtunut. Sitten olin 4 viikkoa 5:2 paastolla, yhtään ei lähtenyt painoa. Sitten olin vhh:lla 70g hh/vrk 3 viikkoa, ei mitään vaikutusta. Tästä dieetistä en ole laskenut hiilareita enkä kaloreita, enkä aio laskeakaan, kun paino on kerran lähtenyt putoamaan. Mutta johtopäätökseni on, että aiemmin söin aivan liian vähän, siksi keho ei päästänyt rasvoista irti. Nyt syön kolme ateriaa ja kaksi välipalaa päivässä, eli kaksi syömiskertaa kertaa enemmän kuin ennen.
N52
Painon pudottaminen on helppoa, jos paino on tullut yhdestä selkeästä ruoka-aineesta. Oli se sitten sipsit tai juomat. Kun sen poistaa, niin paino putoaa. Mutta mitä kun syö jo lähtökohtaisesti terveellisesti. Ja mitä kun on vaihdevuosi-ikäinen.
Kymmenen vuotta kokeilin kaikkia jippoja ja liikuntaa, mutta vasta hiilareita vähentämällä sain itse painon laskemaan normaalipainon puolelle. Söin muuten ihan samalla tavalla, pääosin samaa ruokaa ja yhtä paljon, mutta korvasin esim. leivän siemennäkkärillä, riisin ja pastan parsa- ja kukkakaalilla ja vehnäjauhon mantelijauholla. Lisätty sokeri pois kokonaan. En edes ketoillut, vaan pyrin pitämään hiilarit 70-100. Se riitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervettä. Not.
Ei tarvitse olla kuin 100kg. Helppoa pudottaa 90kg ketolla. Liikuntaa ei tarvitse ollenkaan. M41
Liikunta kuitenkin hyvä ottaa mukaan vähitellen vartaloa kiinteyttämään ja kuntoa kohottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Laihtuminen on puhasta matikkaa. 9000 kcal kun kulutat, lähtee yksi kilo. Aloitin siivoustyön. Mun ikäinen ja painonen ihminen kuluttaa siinä sen verran, että 1,5 viikkoa töissä ja paljon proteiinia, niin tippuu aina yksi kilo (niitä riittää!) ens alkuun. Käytännössä siis liikun työkseni.
Läskissä on 7000 kcal kilolle. Se ei ole puhdasta rasvaa. Ketolla ensimmäisenä viikkona voi joiltain miehiltä lähteä 8 kiloa ja siitä sitten tasaantuu. Jos normaalipainoon pääsee noin 200g keskimääräisellä päivätahdilla, on työ tehty hyvin. Myös 100g on hyvin. 60 kilon vuosipudotuksia on nähty, mutta aniharvoin yli sen. 60 kiloa on 165g päivässä. 30-40 kilon ketoiluja on Suomessakin satoja vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen mies olet?
58. ap
Tervettä. Not.