Katseleeko naiset miesten perseitä?
Kiinnostaako oikeasti, vai onko arviot vaan läppää aina?
Kommentit (22)
No millainen on hyvä peppu miehellä?
Olen saanut sen käsityksen, että katsovat.
Nainen siis itsekin, mutta seksuaalinen kiinnostus herää vasta suhteessa niin en saa kiinni mistään ohikulkijoiden tai kanssajuhlijoiden perseenkatsastuksesta. Mutta tunnen naisia jotka kyllä on ihan tosissaan kun kehuvat tai keskenään kikattaavat, että jollain hyvä perse tai muuten on hyvännäköinen.
Itse perseellä kyllä on minulle väliä. Mies on hyvin treenattu ja onhan sitä ryhtiä ja vahvoja pakaroita kiva katsella 🐱💦
Ekana naama ja ryhti sitten pylly . Seksikäs pylly . Kapea useimmin.
Miehellä vaikuttaa vähän myös olemus ja vaatteet. Hiukset. Hyvän näköinen. Good Looking. Tiukka pylly.
Tietenkin katselee. Sitä vartenhan takapuoli on. Sitten kun näkee täydellisen takapuolen niin onhan se kiva. Myös haarojen välin kohoumat on syytä tarkastella.
Onhan se yllätys saada hyvän näköinen mies samaan suihkuun kuin sänkyyn siis niin että mies on se aloitteen tekijä . Naminami . Lisää pisteitä tulee hyvästä seksistä ja yhdessä tekemisestä. Siksi pitää useimmin matkustaa jonnekin . Nuorena mentiin naimaan ibizalle ja Santorini .
Kauheeta kun kimppuun käy goodlokingcentleman. Hui. Ja vanhoilla myös kiinteät lihakset on etu. Ei siis mikään hormonibudo vaan kiinteä , tiukka.
Kreikassa on kahta tyyppiä käyttömiehiä seksiin ne joilla on isot ja ne joilla on arabipienet. Kumpikin huijaa . Jos tulee ruusu se on mitätön pikapano. Jos tulee muuta se on hyvä. Jos mies tarjoaa on parempi kuin se joka ottaa maksun.
Hyvä pylly aiheuttaa kyllä haaveita että olisi muutenkin hyvä.
Penetroiminen ja anuksen räpläyskö siinä pyllyssä kiinnostaa?
Arvioin kyllä pyllyt. Täydellisiä pyllyjä on harvassa. Yleensä ne on liian pieniä tai isoja. Kävellessä kaunis takapuoli ei saisi hyllyä puolelta toiselle vaan kun se kiinteänä pyörii.
Kyllä minua ainakin naisena kiinnostaa/kiihottaa mies enemmän kokonaisuutena kuin yksittäinen ruumiinosa. Miehen kehon raami on kyllä upeaa katsella ja sytyttää, koska se näyttää vahvalta ja miehekkäältä ja miehiseltä (ei edellytä lihaksikkuutta vaan enemmänkin semmoista miehen ruumiinrakennetta jossa lantio on kapea ja ylävartalo leveä), mutta väitän että naisilla tai ainakin mulla miehen vetovoima syntyy ulkonäön tai yksittäisen ruumiinosan (vrt tissit, peppu naisella) sijaan enemmän kokonaisuudesta, olemuksesta, tavasta olla, äänestä, tuoksusta ym. Joistain miehistä vaikka välittyy semmoinen rauhallinen ja turvallinen aura ja se on superseksikästä eikä siinä pepulla ole mitään tekemistä sen kanssa, miten kiihottavana miehen koen.
Eikös biologisesti ajatellen ole niin, että naiset ”arvioi” enemmän miehen kykyä huolehtia potentiaalisista yhteisistä poikasista ja perheestään pidemmällä ajalla ja mies arvioi enemmän sitä, kuinka todennäköistä on hedelmöittää nainen (hedelmällisyyden merkit on fyysisiä).
Mutta joo, miesten vartalot on kyllä upeita, mutta ennen kaikkea siksi, minkä ihanan tunteen se mies yleensäkin herättää kuin siksi että silmäni itsessään lepäisi siinä vartalossa.
Komppaan tätä. Olen ns. miesten perään ja katselen niitä sivusilmällä salaa varmasti joka päivä, mutta harvemmin peppua suoraan. Ennemminkin se ylväs kokonaisuus, ryhdikkyys, voima, kiinteys ja ihan vaan miehekkyys, sitä kaikkea tulee silmäiltyä. Ennemmin melkein haluaisin koskea ylävartaloon kuin peppuun, ehkei sillä ole mitään biologista perustetta eli lisääntymiseen liittyvää funktioo??
Mieheni haluaisi pitää stringejä rannalla, en ole sitä vastaan, pidän myös itse. Mutta esim tämä keskustelu https://www.vauva.fi/keskustelu/4723260/miesten-stringit-uimarannalla-t… , on aika ettenkö sanoisi, tuomitseva. Molemmat pidämme niitä ulkomailla rannoilla ja mökillä, kukaan ei tuomitse. Mutta annas olla täällä mielensäpahoittajien Suomessa, ei käy! Eli, mikä siinä miehen pyllyssä tulee niin vastenmieliseksi stringeissä? Itse tykkään niitä katsoa farkuissa, alkkareissa (myös stringit ovat alkkarit), uikkareissa, trikoissa... Keskustelu tuli aika sopivaan aikaan. Mieheni ei ole karvainen, ajaa pois, sekin asia huomioitu. Mies myös katselee naisten pyllyjä, eikö sitä kaikki tee???
Katselen varsinkin hyvin muodostuneita lihaksikkaita perseitä sekä vahvoja reisiä ja jalkoja. Mikä sen komeampi näky ja ilo silmälle. 😘
Tietty katsoo :)