Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten stringit uimarannalla tai pihassa

Heteromies 33
09.07.2022 |

Miehille myydään stringimallisia uikkareita. Miksi miehet eivät käytä niitä yleisesti, jos kerran naisetkin menevät rannalle stringeissä? Tasainen rusketus kaikille sukupuolesta riippumatta. Kenen maailma voi järkkyä näistä vuonna 2022.
Saisiko muitakin vastauksia kuin että yritetään päätellä heterouden tasoa tai jotain muuta yhtä alykästä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehetkin voi samalla lailla olla vaikka siellä uimarannalla srtingeissä kun naisetkin? ei ole ihmeellistä tänäpäivänä että miehet muutenkin stringejä käyttävät, yleistynyt paljon miehillä niitten käyttö, itse käytän (kohta 20v käyttänyt) pelkkiä stringejä alkkareina ja olen ollut uimarannallakin stringeissä eikä se ole ketään haitannut tai kukaan ole tullut mitään asiasta sanomaan. Ei siellä rannalla pitäisi olla toisten uikkareita katsomassa ja arvostelemassa vaan jokainen pukeutua silleen kun itse tykkää, vaikka niihin stringeihin, ei sen pitäisi muitten ongelma olla.

Heteromies 32

Vierailija
2/5 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan käyttäisi paskanaruhousuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe on ihmetyttänyt itseänikin pitkään. Miksi ei voisi käyttää, mitä siinä niin ihmeellistä on. Itse otan takapihallani stringeissä aurinkoa ja olen eksynyt joskus rannoillekin stringeissä, ikinä ei ole kukaan kommentoinut ja harvemmin edes katsonut kauemmin. Itsevarmuus ja muiden mielipide rajoittaa liikaa tänäpäivänä ihmisiä. Olkaa juuri niinkuin haluatte, minä aion olla ainakin😁

Vierailija
4/5 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan käyttäisi paskanaruhousuja?

Niinpä, HYI HELVETTI!

Vierailija
5/5 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten stringien käyttöön liittyvät epävarmuudet johtuvat ihan vain käyttäjästä, itse olen 12vuotta käyttänyt pelkästään stringejä alushousuina ja useammat (9kpl) uikkaritkin löytyy kaapista, vaikkakin olen ennenkin käynyt rannalla stringeissä, tämä vuosi oli eka kun käytin pelkästään niitä, yhtäkään kommenttia en saanut, en oikeastaan edes katseita. Tämä asia alkaa olemaan niin normaalia jo että ei siihen enään kukaan kiinnitä erillistä huomiota joten antaa palaa vaan, itse en ainakaan enään piilotele asiaa. Stringien käyttö ei muutenkaan enään ole mikään tabu, kaveripiiristä löytyy 4 muutakin kun käyttävät ja ne jotka eivät käytä tietävät mun ja muiden käytöstä, paha rusketusrajoja on saunassa piilotellakaan, jopa salilla näkyy tänäpäivänä ylättävän paljon stringejä käyttäviä miehiä. Ja kyllä, ihmisillä on jonkun näköinen homofobinen näkökanta näihin mutta voin vakuuttaa että yksikään mun tuntema homo ei käytä stringejä, joten huoli pois, jos näette mut jossain ottamassa aurinkoa niin voitte olla rauhassa, mua kiinnostaa naispuoliset. Mitä naisten näkemyksiin tulee, miksi sua edes kiinnostaa mitä muilla on päällä, ei meitä miehiäkään kiinnosta teidän pukeutuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi