Oletko julkisella sektorilla töissä? Varaudu todella suuriin YT-neuvotteluihin,
Kommentit (255)
Hoitajat saavat pian kaikki kenkää kun tekoäly ottaa ohjat.
tottakai kaikki omilla aivoilla ajattelevat ymmärtävät reaaliteetit. Suomi on elänyt pitkään velaksi, mikä tarkoittaa että sekä julkisia palveluja ja tulonsiirtoja on karsittava. Verot ovat valmiiksi tapissa, niitä varmaan nostetaan jonkin verran, mutta se ei riitä julkistaloutta tasapainottamaan.
Yt:eitä on luvassa, se on selvä
Vierailija kirjoitti:
Hoitajat saavat pian kaikki kenkää kun tekoäly ottaa ohjat.
Onneksi!!!! Ovat kaikki pahoinpiteleviä sairaita kuvauksia
Olen valtiolla töissä ja väliportaan pikkupomoja on liikaa.
Seuraavaksi leikataan yksityissektorin palkoista ja osaketuotoista puolet pois. Petoksella ansaittua löysää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi leikataan yksityissektorin palkoista ja osaketuotoista puolet pois. Petoksella ansaittua löysää rahaa.
Höpö höpö. Yksityinen on se joka tuo sitä rahaa
Vierailija kirjoitti:
Olen valtiolla töissä ja väliportaan pikkupomoja on liikaa.
Niin, eli ketkä ovat liikaa???
Nämä uhoajat itkee sitten kun maksaa entistä enemmän veroja lisääntyneen työttömyyden takia. Sittenhän soittelevat julkiselle puolelle tekoälylle missä vain asiassa, tulette saamaan varmasti oikein toiveyhteiskuntanne!
puolustusvoimat ajetaan alas? Ne verenimijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Yksityinen on se joka tuo sitä rahaa
Kuten Google, jonka takia kohta kaikki maksaa 10 kertaista hintaa sähköstä. Vähän kuin veroja, mutta ne rahat päätyy ulkomaille. Kokoomuslandia.
Hallitus tuhosi ansiosidonnaisen niin ei voi vuokrata sähkölämmitteistä asuntoa. Pitää olla kaukolämpö mikä kuuluu vuokraan.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus tuhosi ansiosidonnaisen niin ei voi vuokrata sähkölämmitteistä asuntoa. Pitää olla kaukolämpö mikä kuuluu vuokraan.
Kela maksaa asunnon lämmitykseen 46 euroa kuukaudessa yksin asuvalle ja neljän hengen perheelle 95 euroa. Kelalla on katto lämmityslaskussa minkä yli se ei maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, suljetaan kirjastot, koulut, päiväkodit, nuorisotilat, kulttuurilaitokset, ei kaavoiteta, ei anneta rakennuslupia, ei myydä tontteja, urheilukenttiä, uimarantoja, hiihtolatuja ei ylläpidetä, uimahallit suljetaan.. ja tässä vain kuntapuolen juttuja. Lisätään hyvinvointialueet ja valtion hommat.
Jostain syystä esimerkkinä aina nämä oikeasti tarpeelliset. Kampaviineriporukka kuuluu myös mukaan ja sieltä voikin hyvin karsia.
Kerro ketkä kuuluvat siihen kampaviineriporukkaan? Olen tätä kysynyt usein, mutta vastauksena ei ole tullut mitään konkreettista. Kerran joku tosin mainitsi tulkit turhiksi. Hän ei ilmeisesti aio koskaan kuuroutua, mutta löytyisikö nyt muita?
Ikinä en ole kampaviineriä nähnyt vaikka valtiolla jo yli 10 vuotta töissä!
Teillä on vain täytekakkuja? Ja aika sokea täytyy olla, jos ei ole koskaan kampaviineriä missään nähnyt, työpaikasta huolimatta. Minä olen nähnyt usein kaupassa, töissä en kylläkään koskaan.
Suomen julkinen sektori on Euroopan suurin ja samaan aikaan tavallinen veronmaksaja. ei saa maksamilleen veroille kunnon vastinetta enää. Ei pääse julkiselle hoitoon, ei hammaslääkärin aikoja jne.
Veroeurot valuvat maahan muuttajille. Niille on ilmaista niin lääkärit, hammaslääkärit kuin silmälasitkin.
Paperinpyörittelijät korvataan tekoälyllä. Tästä ei ole ulospääsyä.