Mistä on kyse, että ylivoimainen enemmistö aborttia vastustavista miehistä ei ole koskaan ollut itse raskaana tai synnyttänyt?
He eivät siis tiedä mitä kaikkea raskaus ja synnytys voivat aiheuttaa. Miksi he puuttuvat muiden asioihin?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KANNATTAA TOIMIA NIIN ETTEI JOUDU MURHAAMAAN OMAA PIENTÄ VAUVAANSA.
Kyllä,hyvin yksinkertaista: se, joka ei halua lasta, ehkäisee.
Entä jos oikeasti haluaa lapsen, mutta hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy muualle kuin kohtuun? Aborttihan siitä seuraa tai naisen kuolema.
Niin, edelleen voi valita abortin tai olla kuuntelematta lääkäriä. Tässäkään tilanteessa kukaan ei pakota aborttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä kumpaa sukupuolta edustaa, vaan siitä että ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä ja abortti on murha!
T. Nainen
Paitsi jos se tehdään raskaana olevan hengen pelastamiseksi
Höpsis, naisia saa aina uusia. Abortinvastustajia ei naisten henki kiinnosta.
Mulla on hyvä idea sille, ettei abortteja tehtäisi!
Elatusapu mieheltä kohotetaan 3 tuhanteen kuukaudessa, eikä mikään alenna tätä määrää! Ja on ihan sama ovatko yhdessä tai ei, se 3 tonnia pitää maksaa naiselle.
Ihan varmasti syntyisi paljon lisää lapsia, eikä tehtäisi abortteja :) Eikös tää ole hyvä idea, aborttia vastustavat miehet?
Vierailija kirjoitti:
Eihän synnyttämätön ja raskaana olematon nainenkaan tiedä.
Ei, mutta nainen voi olla po tilanteessa joku päivä. Mies ei koskaan.
Oliko muuta?
Vierailija kirjoitti:
Lasten tappamista voi ja pitää vastustaa vaikka ei itse olisikaan ollut koskaan raskaana.
Tietenkin, mutta nyt puhutaan aborteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kautta historian nainen on ollut valvonnan kohteena. Kateellisuus naisia kohtaan on massiivista yhteiskunnissa.
Tässähän on kyse vain JÄLLEEN siitä, että naisten tulisi sietää ja kantaa miesten harjoittaman väkivallan seurauksia. Siinä kohtaa, kun nainen pakotetaan kantamaan epätoivottu raskaus, jossa mies on ollut 100% varmuudella osallinen, se on vallan käyttöä.
Hedelmällisessä iässä voi tulla raskaaksi kun harrastaa yhdyntöjä, ja jos siihen hommaan ryhtyy niin täytyy myös kantaa vastuunsa mahdollisesta vauvasta, eikä mur hata vauvaa kohtuun!
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mieskin voi tulla raskaaksi nykytieteen mukaan. Toista oli edellisellä vuosisadalla.
Onko muslimimiehiäkin ollut raskaana ja onko vauvalla parta syntymästä alkaen?
Partasuuisät olivat haltioissaan kun vauva kiljaisi syntyessään a l l a h u a k b a r.
Jaa-a. Mistä mahtaa johtua että jokainen aborttia kannattava on kuitenkin itse saanut syntyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä kumpaa sukupuolta edustaa, vaan siitä että ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä ja abortti on murha!
T. Nainen
Jahas, meidän ikioma mies naisenakin ryömi kolostaan 🙈
Työnnähän pääsi hetkeksi ulos siitä kaikukammiosta tai kuplasta, jossa kaikki naiset ovat samaa mieltä kanssasi.
T. Ohis ja erimieltä kanssasi mutta silti nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Älä puhu paskaa. Jenkeissä abortin vastustajat nimenomaan vetoavat oikeuskäsittelyissä tilanteisiin, joissa naisen henki on vaarassa.
Yritä nyt edes pikkuisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Toivon sinulle kohdunulkoista raskautta.
Sellainen naisten puolustaja siellä.
Taidat olla ekaa kertaa vauvalla. Täällä huomaa erittäin hyvin, mitä mieltä naiset ovat miehistä ja pojista. Yllättävän monet haluavat miesten ja poikien abortoimista, kastroimista tai ihan vaan eliminointia.
Ei varsinaisesti herätä myötätuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Mistä mahtaa johtua että jokainen aborttia kannattava on kuitenkin itse saanut syntyä?
Hyvin harva tietääkseni kannattaa aborttia. Aborttioikeutta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin päinvastoin omasta kokemuksestani lähtöisin (3 raskautta ja synnytystä), että ymmärrän paremmin oman kokemukseni perusteella, miksi abortti on väärin. Se, mitä sikiöksi kutsutaan, on jo hyvin varhain pienen pieni vauva, jolla on sormet, varpaat ja kaikki elimet ja lapsen tuntomerkit ja joka kuulee äitinsä äänen kohtuun. Normaalisti äidin raskausajan hormonit tekevät sen, että äiti haluaa suojella kaikin keinoin vauvaansa ja kiintyy tähän on raskaana ollessaan. Ei ole ollenkaan luonnon mukaista, että äiti haluaa m**hata kohtulapsensa.
Muutenkaan en aborttia hyväksy, vielä vähemmän sen takia, kun olen itse kokenut raskaudet ja synnytykset. Eivät ne edes läheskään aina ole mitenkään niin kamalia, kuin pelotellaan. Raskausaikana voin todella hyvin, olin reipas ja energinen ja synnytykset kestivät 6 tuntia eka, muut kaksi vain tunnin. Joo, kipeää kävi, mutta se unohtuu nopeasti ja kipu loppui heti vauvan tultua ulos.
Hyväksytkö abortin äidin hengen pelastamiseksi vai meneekö sikiön oikeus elämään äidin hengen yli?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko sitä, että meidät on pakotettu tänne syntymään ilman meidän suostumusta?
En minä suostunut siihen, että synnyn. Mielelläni olisin jättäny välistä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on yksi lysti olinpa syntynyt vai en. Sen tiedän, että olin vahinko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Älä puhu paskaa. Jenkeissä abortin vastustajat nimenomaan vetoavat oikeuskäsittelyissä tilanteisiin, joissa naisen henki on vaarassa.
Yritä nyt edes pikkuisen.
Tarkoitan abortin PUOLUSTAJAT vetoavat tilanteisiin, joissa naisen henki vaarasss
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mieskin voi tulla raskaaksi nykytieteen mukaan. Toista oli edellisellä vuosisadalla.
Onko muslimimiehiäkin ollut raskaana ja onko vauvalla parta syntymästä alkaen?
Mitä Allah tähän sanoo? Närkästyttääkö häntä vauvan tekotapa?
Allahille voi valehdella että ka-meli synnytti lapsen. Seksi ka-melin kanssa ei ole kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kautta historian nainen on ollut valvonnan kohteena. Kateellisuus naisia kohtaan on massiivista yhteiskunnissa.
Tässähän on kyse vain JÄLLEEN siitä, että naisten tulisi sietää ja kantaa miesten harjoittaman väkivallan seurauksia. Siinä kohtaa, kun nainen pakotetaan kantamaan epätoivottu raskaus, jossa mies on ollut 100% varmuudella osallinen, se on vallan käyttöä.
Hedelmällisessä iässä voi tulla raskaaksi kun harrastaa yhdyntöjä, ja jos siihen hommaan ryhtyy niin täytyy myös kantaa vastuunsa mahdollisesta vauvasta, eikä mur hata vauvaa kohtuun!
T. Nainen
Palstainceli siellä yrittää esittää mukamas naista 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon ajat sitten jos miehet olisivat raskaana ja synnyttäisivät. Miesten epämukavuuden sietokyky on tasan nolla.
Dokumentoidussa kokeessa ryhmä naisia laitettiin autiolle saarelle ilman ruokaa ja juomaa. Ryhmä miehiä samoin toiselle saarelle. Ensimmäiset naiset itkivät tunnin sisällä. Hortoilivat päämäärättömästi ilman ajatustakaan mitä tehdä. Samaan aikaan miehet organisoivat leirin ja ruoan hankinnan aloituksen. Metsästivät samana päivänä liskon, tekivät tulen ja myöhemmin saivat kalaa. Miehillä oli vahva yhteishenki ja hauskaa. Samaan aikaan naiset olivat olleet jo 48 tuntia ilman ruokaa ja juomaa, kinastelivat ja itkivät. Homma piti keskeyttää turvallisuussyistä.
Niin. Siinä otettiin ryhmä naisia, jotka eivät osaa tehdä mitään liiettyen metsäässä olemiseen eräjuttuja, ja ryhmä miehiä, jolle on opetettu pienestä pitäen eräjuttuja. Kumpikohan tuossa menestyy?
Otetaanko toinen ryhmä, jossa naisille on pienestä pitäen opetettu eräjuttuja ja ryhmä miehiä, joille ei ole mitään opetettu?
Veikkaan, että tulos olisi toisinpäin - naiset menestyy, miehet ei.
Ei pidä paikkaansa.
Sellainen naisten puolustaja siellä.