Mistä on kyse, että ylivoimainen enemmistö aborttia vastustavista miehistä ei ole koskaan ollut itse raskaana tai synnyttänyt?
He eivät siis tiedä mitä kaikkea raskaus ja synnytys voivat aiheuttaa. Miksi he puuttuvat muiden asioihin?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Kannatan miehenä naisten abortoimista. Saadaan Kiinan tapainen ilmiö, jossa syntyvyys lähtee voimakkaaseen laskuun ja miesten ei tarvitse kilpailla naisten kanssa työpaikoista eikä kuunnella sitä jatkuvaa valitusta.
Oletko aina noin kuutamolla vai ihan nyt vaan?
Jos miehillä on ko nut vaikeuksia päästä parisuhteeseen, niin kerrotko omin sanoin, miten naisten lukumäärän alentaminen parantaa miesten mahdollisuuksia? Että jos on vaikkapa 1 nainen viittä miestä kohti, niin mikä tässä edistää asiaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko mies sitten puolustaa naisten oikeutta aborttiin vaikka ei itse ole koskaan ollut raskaana eikä synnyttänyt?
Kyllä, jos puolustaa ihmisen -sukupuolesta riippumatta- oikeutta päättää omasta elimistöstään.
Eli kunhan ei puolusta liian nuoria, pieniä ja haavoittuvaisia niin kaikki hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatan miehenä naisten abortoimista. Saadaan Kiinan tapainen ilmiö, jossa syntyvyys lähtee voimakkaaseen laskuun ja miesten ei tarvitse kilpailla naisten kanssa työpaikoista eikä kuunnella sitä jatkuvaa valitusta.
Oletko aina noin kuutamolla vai ihan nyt vaan?
Jos miehillä on ko nut vaikeuksia päästä parisuhteeseen, niin kerrotko omin sanoin, miten naisten lukumäärän alentaminen parantaa miesten mahdollisuuksia? Että jos on vaikkapa 1 nainen viittä miestä kohti, niin mikä tässä edistää asiaasi?
Hip hei, se on NAISTEN markkinat tuossa tilanteessa🥰 Kannatan!!!
N32 lapseton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko mies sitten puolustaa naisten oikeutta aborttiin vaikka ei itse ole koskaan ollut raskaana eikä synnyttänyt?
Kyllä, jos puolustaa ihmisen -sukupuolesta riippumatta- oikeutta päättää omasta elimistöstään.
Eli kunhan ei puolusta liian nuoria, pieniä ja haavoittuvaisia niin kaikki hyvin?
Mistä sä ton revit tähän? Aiheena oikeus aborttiin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon ajat sitten jos miehet olisivat raskaana ja synnyttäisivät. Miesten epämukavuuden sietokyky on tasan nolla.
Juuh. Vrt millaisia töitä naiset ja miehet tekee 🤣 Joka vtun päivä.
Ap, sinun aloituksesi mukaan myöskään synnyttämättömät naiset eivät voi puhua kaikesta siitä, mitä synnytyksessä voi tapahtua, koska eiväthän he siitä tiedä mitään. Ja sellainen nainen, joka ei ole ollut raskaana, ei voi aiheesta puhua, koska ei tiedä aiheesta hölkäsen pölähtävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, mutta toisen eli vauvan elimistöstä ei pitäisi saada päättää niin kevyesti :(
nainen
Mitä ehdotat vaihtoehdoksi ja ratkaisuksi? Adoptio ei ratkaise raskauden ongelmia, eikä se ole muutenkaan mikään helppo prosessi edes byrokraattisesti.
Eli jos ei ole itse ollut koskaan turkiseläin, niin sitä ei voi vastustaa turkistarhausta. Okei. Selvä pyy. Ja pyy pivossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai stna, tähän tuli mies, joka kuvittelee että yhtä naista kohti kos olisi vaikkapa viisi miestä, kaikki ne viisi miestä saisi käyttää hyväkseen tätä yhtä naista, tajuamatta, että tällä naisella on viisi miestä, joista valita 😂😂😂😂😂
Sanoisin päinvastoin omasta kokemuksestani lähtöisin (3 raskautta ja synnytystä), että ymmärrän paremmin oman kokemukseni perusteella, miksi abortti on väärin. Se, mitä sikiöksi kutsutaan, on jo hyvin varhain pienen pieni vauva, jolla on sormet, varpaat ja kaikki elimet ja lapsen tuntomerkit ja joka kuulee äitinsä äänen kohtuun. Normaalisti äidin raskausajan hormonit tekevät sen, että äiti haluaa suojella kaikin keinoin vauvaansa ja kiintyy tähän on raskaana ollessaan. Ei ole ollenkaan luonnon mukaista, että äiti haluaa m**hata kohtulapsensa.
Muutenkaan en aborttia hyväksy, vielä vähemmän sen takia, kun olen itse kokenut raskaudet ja synnytykset. Eivät ne edes läheskään aina ole mitenkään niin kamalia, kuin pelotellaan. Raskausaikana voin todella hyvin, olin reipas ja energinen ja synnytykset kestivät 6 tuntia eka, muut kaksi vain tunnin. Joo, kipeää kävi, mutta se unohtuu nopeasti ja kipu loppui heti vauvan tultua ulos.
Osa biologisista miehistä on kuitenkin ollut raskaana ja synnyttänyt. Vihreät ovat olleet oikeassa koko ajan.
Kyllä mieskin voi tulla raskaaksi nykytieteen mukaan. Toista oli edellisellä vuosisadalla.
Kautta historian nainen on ollut valvonnan kohteena. Kateellisuus naisia kohtaan on massiivista yhteiskunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos ei ole itse ollut koskaan turkiseläin, niin sitä ei voi vastustaa turkistarhausta. Okei. Selvä pyy. Ja pyy pivossa.
Kyllä, aivan vapaasti voi olla vastustamatta turkistarhausta. Liittyy aloitukseen miten? Tässä nimittäin on se vissi ero, että yhteiskunta on osallinen nais-lajin raskauteen JA naislajin mielipidettä kuunnellaan, tousin kuin vaikkapa hopeaketun.
Lisää älyllistä laiskuutta?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon ajat sitten jos miehet olisivat raskaana ja synnyttäisivät. Miesten epämukavuuden sietokyky on tasan nolla.
Dokumentoidussa kokeessa ryhmä naisia laitettiin autiolle saarelle ilman ruokaa ja juomaa. Ryhmä miehiä samoin toiselle saarelle. Ensimmäiset naiset itkivät tunnin sisällä. Hortoilivat päämäärättömästi ilman ajatustakaan mitä tehdä. Samaan aikaan miehet organisoivat leirin ja ruoan hankinnan aloituksen. Metsästivät samana päivänä liskon, tekivät tulen ja myöhemmin saivat kalaa. Miehillä oli vahva yhteishenki ja hauskaa. Samaan aikaan naiset olivat olleet jo 48 tuntia ilman ruokaa ja juomaa, kinastelivat ja itkivät. Homma piti keskeyttää turvallisuussyistä.
Vierailija kirjoitti:
Ellei ole ollut koskaan islamisti niin ei voi vastustaa islamia.
Mistä on kyse kun jokainen vastaan tuleva nainen (ja kaikki muutkin naiset) olettavat tietävänsä miten mies ajattelee? Niin kuin yksikään noista naisista olisi koskaan ollut mies.
Vierailija kirjoitti:
Jos se muka on niin kamalaa, miksi monet naiset haluavat kokea sen useasti?
Koska ei ole muuta tapaa saada omia jälkeläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se muka on niin kamalaa, miksi monet naiset haluavat kokea sen useasti?
Missä on sanottu että haluavat edes sen yhden kerran? Joskus se nyt vain on se vähemmän huono vaihtoehto.
Tarkoitin raskautta ja synnytystä, mitä varsinkin aborttikeskusteluissa kuvataan naisen kehon ja mielen ikuisesti pilaavaksi tapahtumaksi.
Se on voivoi. Mitäs menitte paratiisis syömää kiellettyy hedelmää! 🤣
Jep, mutta toisen eli vauvan elimistöstä ei pitäisi saada päättää niin kevyesti :(
nainen