Onko avioliitossa elävällä ns oikeus seksielämään?
Jos ja kun on niin eikös se riitele sen asian kanssa että on oikeus olla myös haluamatta seksiä, ainakaan säännöllisesti?
Mietin vain kun en enää jaksaisi tätä, ainakin 2-3v mennyt niin että olen puutteessa eikä käsityöt todellakaan enää auta eikä riitä koska kaipaan mieheni läheisyyttä ja sitä mitä vain se itse akti voi antaa.
Minulle ei riitä tämä hyvä jos 1x/kk tahti ei sitten millään ja mieheni kyllä tietää sen koska asiasta on monet kerrat puhuttu ja olen itkenytkin ja vaikka mitä. Pettämään ei minusta ole kuten ei miehestänikään vaan stressi sillä on syynä tähän. ymmärrän sen mutta sitä en että parisuhdekin ja yksi sen liimoista=seksielämä menee ojaan.
En kestä enää:´´´´(
Kommentit (2)
Ja tämä päätee molemminpäin.
Itse olen ainakin antanut useasti vaikka ei olisi yhtään hotsittanut.
Ei siksi, että pelkäisin mieheni muuten hyppivän vieraissa vaan siksi, että mielestäni hänellä on siihen oikeus.
MUTTA tämä ei tarkoita sitä, että mieheni aina sitten oliskikaan halukas kun huomaa minun olevan vaikka väsynyt. Vaan malttaa sitten mielensä.
Äh, sekava juttu. Mutta oikeus minusta on.
Oikeus olla haluamatta? Hmmm, en ole koskaan miettinyt. Minusta seksi kuuluu avioelämään.
Entisaikaan sitä kutsuttiin aviolliseksi velvollisuudeksi ja avioliiton voi mitätöidä jos yhdyntää ei ole tapahtunut.
Onko mies aina ollut laiska sängyssä vai onko se vasta viime aikoina esiin tullutta? Jos on alusta lähtien ollut noin verkkainen tahti niin sille ei sitten voi mitään. Mutta jos on hidastunut ajan myötä niin voisitte mennä vaikka jonkun terapeutin puheille.