Haluaisitteko käydä tai asua viellä joskus Venäjällä?
Haluaisitko asua joskus viellä Venäjällä? Minun mielestä Venäjä on erittäin hieno maa ja siellä on paljon asioita mitä ei voi nähdä muualla. Venäjässä on todella paljon kauniita paikkoja, esimerkiksi Pietari ja Moskova, missä on hienot rakennukset ja isot kadut. Myös luonto on siellä todella mahtava, koska maa on niin iso ja siellä löytyy metsää, järviä, vuoria ja paljon lunta talvella.
Venäjän kulttuuri on myös kiinnostava ja sillä on pitkä historia. Siellä on paljon vanhoja rakennuksia, museoita ja kirkkoja, jotka näyttää erittäin hienolta. Venäläinen ruoka on minun mielestä kanssa hyvää, esimerkiksi borssi, pelmenit ja blinit. Ihmiset voi olla alussa vähän vakavia, mutta kun tutustuu paremmin niin ne voivat olla erittäin ystävällisiä ja vieraanvaraisia. Jos joskus olisi mahdollisuus asua Venäjässä, minä haluaisin kokeilla sitä, koska olisi mielenkiintoista nähdä millaista tavallinen elämä siellä oikeasti on.
Kommentit (355)
Vierailija kirjoitti:
Haluan ehdottomasti mennä käymään Venäjällä, kunhan rajat taas aukeavat.
Kukaan Suomessa ei ole niitä avaamassa. Ei yksikään poliitikko ole ottanut asiaa enää vuosiin esille.
Ime sitä, Iigor.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä päivänä Suomi ja Venäjä yhdistyvät jälleen, koko maailma pysähtyy seuraamaan historiallista hetkeä. Moskovan kirkkojen kellot soivat päiväkausia, kadut täyttyvät ihmisistä ja kaikkialla puhutaan uuden aikakauden alkamisesta. Vuosikymmenten rajat ja vastakkainasettelut väistyvät, kun kaksi kansaa julistaa aloittavansa yhteisen tulevaisuuden.
Ja kaikki lupaavat puhua aina suomea siitä hetkestä lähtien :) Ihanaa. Helsinki pysyy pääkaupunkina ja Moskova raportoi Suomen presidentille.
Toi uusi Iigor on vissiin ihan tosissaan noiden kaksi kansaa mussutustensa kanssa 🤗
Iigor, ota lyhyt oppimäärä ilmaiseksi: venäläisiä vihataan Suomessa. Jo meidän sodan kokeneet mummot meille opetti: venäläiselle ei saa kääntää selkää, eikä venäläistä kutsuta ikinä kotiin. Koska varastavat kaiken mikä on irti.
Olin käymässä Pietarissa vuosia sitten. Hotellihuoneeni ovessa ulkopuolella oli lommo, joku oli potkaissut oveen. Kun olin lähdössä pois hotellista väittivät, että olen rikkonut huoneen oven jaminun pitää maksaa ovi. Sanoin että lommo oli siinä kun tulin ja se on oven ulkopuolella enkä ole sitä tehnyt. Lisäksi se on tehty isolla kengällä ja minulla on pieni jalka. Minut pakotettiin maksamaan ovi. Silloin vannoin etten enää koskaan mene noin paskaan maaha. Varmaan maksattivat oven suomalaisilla uudelleen ja uudelleen
Kertakäynti Pietarissa riitti. Olihan siellä paljon paljon nähtävää, ja upeaa kulttuurihistoriaa ajalta jolloin maata pidettiin vielä sivistyksen kehtona. En usko että koskaan enää palaan Venäjälle uudestaan. Ainoa mikä kiinnostaisi olisi saada kokea oikea kunnon balettiesitys.
Venäjä on banaanimaa ja venäläiset ovat ihmisrottia.
Venäläiset maksavat Ukrainan jälleenrakentamisen ja venäläiset sotarikolliset tuomitaan Haagissa.
Sadan vuoden päästä katsotaan uudestaan tilannetta.
Kohta Karjala on takaisin meillä ja muutan sukuni maille.
Vierailija kirjoitti:
Kertakäynti Pietarissa riitti. Olihan siellä paljon paljon nähtävää, ja upeaa kulttuurihistoriaa ajalta jolloin maata pidettiin vielä sivistyksen kehtona. En usko että koskaan enää palaan Venäjälle uudestaan. Ainoa mikä kiinnostaisi olisi saada kokea oikea kunnon balettiesitys.
Kaikki venäläinen slaavilainen/mongolien kulttuuri rakennuksia myöten on matkittua muualta Euroopasta.
Olishan siellä varmasti paljon nähtävää ja koettavaa. Mutta ei ennenkuin on normaali, vapaa oikeusvaltio.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä on banaanimaa ja venäläiset ovat ihmisrottia.
Tosin niillä ei ole banaaneja siellä 😂 eikä voita eikä kananmunia.
Venäjällä sai joskus pillua purukumilla ja muovipusseilla. Sellainen kulttuurin kehto.
Emme halua. Pois moiset koloradonkuoriaiset
Venäjä on maailmanhistorian alikehittynein ja epäsivistynein maa. Yksikään täysijärkinen ihminen ei asu tai käy siellä.
Nähty on, kaikkialla haisee kusi ja paska. venäläisillä ei ole mitään tapoja jätteiden käsittelystä.
Murmanskissa talvella haisi kusi ja paska koska eivät vaan osaa käsitellä jätteitään. Paska maa, paska kansa.
Minä olen rakastunut venäläiseen naiseen. Haluan tavata hänen sukulaisensa. Joten kyllä olen menossa käymään Venäjällä. Nyt vain pitää mennä Baltiaan ensin. Sieltä pääsee rajan yli.
Ei siellä voi käydä eikä olla selvinpäin.
Todellisuus niin karua.
Hirveä paikka.
Epärehellistä, kieroa, rumaa porukkaa.
Kaikki Suomessa olevat venäläiset tulisi karkottaa takaisin Venäjälle.
Miksi jankutat tätä samaa juttua täällä jatkuvasti, saatann r y s s än kätyri?
Kuka hullu haluaisi asua tuollaisessa maassa, kas kun ei Pohjois-Koreassa?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen rakastunut venäläiseen naiseen. Haluan tavata hänen sukulaisensa. Joten kyllä olen menossa käymään Venäjällä. Nyt vain pitää mennä Baltiaan ensin. Sieltä pääsee rajan yli.
Pettrui voi jäädä sinne, ei tarvi tulla takas.
Lisäännytte siellä ja pidätte ne paskageeninne siellä mihin ne kuuluu.
Kaikki venäjän arkkitehtuuri on kopiota muualta. Pariisin ja Italian palatseista ja sipulikatot idän muslimeilta.
Samoin taide on käyty opettelemassa Pariisiissa, baletin kopioivat italiasta. Kirjallisuutta ei venäjällä kukaan arvosta, liian radikaalia Putinille, polttavat kirjat siellä.
Ei mitään syytä mennä.